ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
Autobianchi A112 Abarth 1976 la Auto e Moto D Epoca 2024
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL CU FERRARI 308 ALFA ROMEO 75 ANIVERSEAZA 40 DE ANI Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea […]
Lansat la comercializare în urmă cu 55 de ani, modelul italian Autobianchi A112 s-a impus repede pe piață și a devenit o referință în segmentul mini european, având de partea sa numeroase atu-uri precum conceptul modern, design-ul atractiv, manevrabilitatea excelentă, performanțele dinamice bune, raportul preț/calitate excelent și nu în ultimul rând dotările opționale (cutie de viteze cu 5 trepte, geamuri electrice, jante din aliaj, turometru) regăsite la modelele din segmentele superioare. În lunga sa carieră de aproape 17 ani, mini modelul italian a reușit să atragă un număr de 1.254.178 cumpărători.
În a doua jumătate a anilor ’60, producătorul italian FIAT trebuia să facă față pe piața auto italiană concurenței venite din partea modelului citadin britanic Austin Mini, care, după ce a ocolit obstacolul taxelor vamale prin construirea acestuia la fabrica Innocenti sub acest brand, se bucura de un succes comercial notabil mai ales în rândul clienților tineri.
În acel segment de piață, FIAT avea în gamă modelele 500 și 850 care păreau ușor datate și care nu puteau să rivalizeze cu revoluționarul model britanic din punct de vedere al imaginii și al conceptului tehnic cu motor poziționat frontal transversal și tracțiune pe roțile din față cu avantaje clare în ceea ce privește spațiul interior, manevrabilitaea și ținuta de drum. În acest sens, inginerul șef Dante Giacosa de la Fiat, a decis să propună, prin marca Autobianchi care aparținea grupului auto FIAT, un model de clasă mini cu un aspect elegant și care să dispună de o schemă tehnică modernă cu motor frontal și tracțiune față.
Conform strategiei lui Dante Giacosa, așa cum s-a întâmplat deja în cazul modelelor compacte Autobianchi Primula și A111, nu a fost vorba doar de a propune un nou model, ci și de a realiza un experiment la scară largă a soluțiilor și componentelor mecanice care urmau să fie apoi utilizate pe viitorul model de clasă mică Fiat 127 care trebuia să înlocuiască în gamă modelul 850. Astfel a demarat proiectul denumit X1/2 materializat în viitorul Autobianchi A112, dezvoltat ca „experiment tehnic” al proiectului X1/4 concretizat în viitorul Fiat 127.
Noul model din clasa mini Autobianchi A112 a avut premiera în octombrie 1969 la Salonul Auto Torino, obținând numeroase aprecieri venite în special din rândul clienților tineri dar și de la utilizatorii auto din centrele orașelor care l-au considerat un model revoluționar în comparație cu modelul predecesor Bianchina care a debutat în anul 1957 și care se baza din punct de vedere tehnic pe modelul Fiat 500 având motorul poziționat în partea din spate și tracțiune pe roțile din spate.
Succesul comercial a fost rapid și atât de consistent încât, în ciuda extinderii continue a liniilor de asamblare de la fabrica din Desio din apropiere de Monza, timp de câțiva ani producția nu a putut satisface o cerere substanțială și în continuă creștere, forțându-i pe viitorii proprietari ai noului model citadin italian la așteptări mari, care în multe cazuri a depășit 12 luni.
Pe lângă conceptu modern, designul atractiv, performanțele dinamice bune și manevrabilitatea excelentă, costurile reduse de achiziție și de întreținere au contribuit, de asemenea, la transformarea acestuia într-una dintre cele mai răspândite și apreciate modele din acest segment de piață de către utilizatorii din toate grupele de vârstă. Mai mult, la finalul anului 1969, Autobianchi A112 s-a poziționat pe locul doi în competiția europeană Car of the Year, după un alt model revoluționar din același grup auto, Fiat 128.
În lunga sa carieră, Autobianchi A112 a suferit multe restyling-uri și îmbunătățiri de ordin tehnic (servofrână, aprindere electronică, sistem de ventilație/încălzire cu ventilator în două viteze) și la nivelul dotărilor (cutie de viteze cu 5 trepte, geamuri electrice, jante din aliaj, banchetă fracționabilă, geamuri cu tentă fumurie), care au dat naștere la opt serii ulterioare, împărțite pe o periodă de 17 ani. La finalul anilor ’70, marketingul în Suedia a fost încredințat lui producătorului local Saab, care a propus modelul drept Saab – Lancia A112.
La momentul demarării comercializarii în octombrie 1969, Autobianchi A112 era disponibil într-o singură versiune echipată cu un motor de origine Fiat poziționat frontal transversal cu 4 cilindri în linie, cilindree de 903 cmc, distribuție cu un arbore cu came lateral și alimentare cu un carburator monocorp Weber. Motorul furniza 44 CP la 5.800 rpm era asociat cu o cutie de viteze manuală cu 4 trepte foarte scurtă (la 110 km/h motorul ajungea la 5000 rpm) și permitea o viteză de 135 km/h cu un consum mediu scăzut de combustibil de 6,9 litri / 100 km.
Calitățile excelente de accelerație ale modelului, care reușea un sprint de la 0 la 100 km/h în 13,7 secunde și un parcurs de 400 metri cu plecare de pe loc în 18,8 secunde, ne fac să credem că motorul avea de fapt o putere superioară de 44 CP declarată de producător chiar dacă dimensiunile caroseriei în două volume cu două uși plus hayon (Lxlxh: 3,230 x 1,480 x 1,360 m, ampatament 2,038 m) și greutatea (670 kg) erau tipice pentru segmentul mini european.
Interiorul, configurat pentru 4 locuri dispunea de o planșă de bord cu instrumente de bord circulare în timp ce portbagajul avea o capacitate de 180 dmc, care putea fi extinsă prin plierea spătarului banchetei din spate. În echipamentul standard erau incluse tapițeria din imitație de piele (Skai) și geamurile laterale spate de tip custode.
Schema tehnică era una de concepție modernă pentru acea perioadă având suspensie independentă pe ambele punți cu o schemă de tip McPherson pe puntea față și brațe longitudinale și resort monolamelar transversal, sistem de frânare de tip mixt cu discuri în față și tamburi în spate, dar fără servoasistare și cu o frână de mână pe roțile din față, dar care a fost înlocuită în scurt timp, revenindu-se la sistemul tradițional pe roțile din spate iar sistemul de direcție de tipul cu cremalieră.
În septembrie 1971, pentru a standardiza producția dintre Fiat 127 și Autobianchi A112, pe acesta din urmă a fost implementat același motor de 903 cmc care livra 47 CP și care a intrat în dotarea Fiat-ului 127 lansat în acel an. Tot în septembrie 1971, având în vedere succesul obținut și calitățile excelente ale manevrabilității și ținutei de drum, compania a decis să extindă gama odată cu introducerea versiunilor E (Elegant) și Abarth. Prima prezenta finisaje mai rafinate, plafonul vopsit într-o culoare contrastantă (ca la Austin Mini) și o echipare mai bogată (tapițerie din material textil, radio). A doua reprezenta o versiune sportivă dezvoltată de atelierul specialistului Carlo Abarth. În cazul versiunii A112 Abarth, motorul avea o cilindree de 982 cmc, era alimentat cu un carburator dublu corp Weber, dezvolta 58 CP și permitea o viteză maximă de 150 km/h iar sistemul de frânare era servoasitat. La exterior, singura culoare disponibilă era roșu iar elementele distinctive erau jantele cu design elaborat, grila frontală cu design specific, capota motorului și partea inferioară a portierelor vopsite în culoarea neagră iar la interior prin tabloul de bord mai complet, scaunele anatomice integrate cu tetiere și volanul sport cu trei brațe îmbrăcat în piele.
La Geneva Motorshow 1973, debuta a doua serie a modelului care se deosebea prin unele modificări de ordin stilistic. La exterior au fost introduse noi bare de protecție din cauciuc cu inserții cromate în locul celor metalice cu profil de cauciuc, o grilă cu stil ușor diferit și jante de concepție nouă, în timp ce în interior s-au adus îmbunătățiri la nivelul planșei de bord și la scaune. Versiunea Elegant dispunea de finisaje mai rafinate și putea fi echipată cu o singură culoare la exterior, în timp ce versiunea de bază, numită Normale, a păstrat barele de protecție metalice cu bandă de cauciuc.
Versiunea care a suferit cele mai mari modificări estetice a fost Abarth, care putea fi acum comandată și într-o versiune monocoloră bej, portocaliu, gri sau albastru iar în cazul unei opțiuni în două culori elementele vopsite în negru se limitau doar la capota motorului. În plus, la interior au fost introduse scaune noi cu spătar reglabil și tapițerie din material textil în carouri. Ca dotări opționale pentru această versiune au fost introduse: jantele din aliaj, proiectoarele suplimentare cu iod, anti-furtul mecanic și luneta cu sistem de degivrare.
În schimb, gama de motorizări a rămas nemodificată cu unitățile de 903 cmc cu 47 CP pentru Normale și Elegant și respectiv de 982 cmc cu 58 CP pentru Abarth.
A treia serie a modelului, prezentată la începutul anului 1975, s-a diferențiat de cea anterioară prin blocurile de lumini spate reproiectate având acum lumini de marșarier integrate în cazul versiunilor Elegant și Abarth, o grilă frontală restilizată, o fantă de aerisire pe montantul din spate și o formă diferită a panourilor interne din spate care asigurau un spațiu transversal mai mare și care a permis omologarea pentru 5 persoane, anterior fiind doar pentru 4. În cazul versiunii Normale, barele de protecție, încă metalice, erau vopsite în negru mat și nu dispuneau de bandă suplimentară din cauciuc.
Versiunea Abarth avea acum în dotare un propulsor cu 4 cilindri de 1049 cmc care dezvolta 70 CP și era capabil să atingă o viteză maximă de 160 km/h. A112Abarth a fost echipat pentru prima dată cu o servofrână în vid care acționa doar asupra roților din față și care era amplasată din motive de spațiu, în dreapta compartimentului motor. Tor în cazul lui Abarth au fost propuse noi culori albastru (Blu Electtrico) și verde (Verde Brillante) și care erau disponibile inclusiv în două tonuri cu capota vopsită în culoarea negră.
În prima jumătate a anului 1976, motorul versiunii Elegant dezvolta doar 45 CP datorită introducerii reglementărilor privind emisiile poluante. Un nou carburator cu un difuzor de 22 mm (Weber 30 IBA 22) este a fost adoptat în locul celui original de 24 mm (Weber 32 IBA 20). Tot în anul 1976 modelul mini italian este exportat sub brandul italian Lancia.
În noiembrie 1977 debuta a patra serie a modelului A112, caracterizată prin modificări structurale și mecanice importante. La exterior, plafonul a fost înălțat cu 2 cm pentru a îmbunătăți accesul și spațiu intrior, părțile laterale au primit profile de protecție mai mari, barele de protecție realiazate din material plastic, partea frontală beneficia de o grilă cu design nou și care era de dimensiuni ușor majorate iar indicatoarele de direcție erau de formă patrulateră. La partea din spate se remarcau blocurilre optice de concepție nouă iar pe hayon au fost aplicate noi plăcuțe de identificare „Autobianchi” în stânga și model în dreapta.
Habitaclul a fost complet renovat, și a căpătat conotația care s-a menținut apoi aproape neschimbată până când modelul a ieșit din producție. Gurile de ventilație au fost mărite semnificativ, erau reglabile și realizate din plastic negru. Portierele au adoptat panouri din plastic bej cu mâner și cotieră integrate într-un design în formă de „L” și buzunar elastic pentru obiecte, planșa de bord a fost total reproiectată fiind acum complet realizată din plastic maro închis și dotată cu torpedo și un nou suport pentru radio. Sub planșa de bord, pe partea pasagerului, a fost creat un al doilea compartiment de depozitare deschis care includea locația pentru difuzorul radio. Tabloul de bord de concepție nouă, era acum de formă dreptunghiulară iar plafoniera interioară unică din centrul plafonului era de formă nouă. Scaunele erau dotate cu tetiere trapezoidale căptușite și reglabile și dotate cu un nou tip de tapițerie.
Mecanica a făcut obiectul a numeroase îmbunătățiri. Pentru versiunile normale, a fost dezvoltat un nou set-up, mai soft, pentru a îmbunătăți confortul, tijele de control ale accelerației au fost înlocuite cu cablul Bowden mai modern și mai economic, în timp ce motoarelor de 903 și 1050 cmc i s-a alăturat unul nou de 965 cmc care dezvolta 48 CP la 5.600 rpm și s-a dovedit a fi mai elastic și mai regulat la turații joase decât primul 903 cmc cu 47 CP, cu o ușoară îmbunătățire a consumului.
Noua gamă a modelului mini italian includea trei versiuni: A112 Normale, A112 Elegant și A112 Abarth. A112 de la baza gamei cunoscut ca Normale, era echipat cu motorul de 903 cm și 42 CP. La exterior era recunoscut după barele de protecție ale versiunii anterioare vopsite în negru, o grilă frontală complet neagră, jante de la seria a doua cu cupace negre, profile laterale de protecție de la seria a treia și blocuri optice spate fără lumini de marșarier. În habitaclu, scaunele fără tetiere de la seria precedentă au fost menținute ca și tabloul de bord cu instrumente rotunde, cu adăugarea lămpii de avertizare a frânei de mână de deasupra pompei de spălare a parbrizului.
A112 Elegant care avea în dotare noul motor de 965 cmc și 48 CP, dispunea de jante cu design nou în culoarea aluminiușui, lumini de marșarier, tablou de bord și panouri de uși noi, scaune tapițate cu material textil, schimbător de viteze cu mâner din plastic moale. Echipamentul de dotări opționale includea: jante din aliaj, vopsea metalizată, lunetă cu sistem de degivrare, faruri cu halogen, turometru, scaune față cu tetiere, centuri față retractabile și ștergător de lunetă.
A112 Abarth, neschimbat din punct de vedere mecanic, se deosebea prin fanta de serisire înălțată de pe capotă, jantele din aliaj cu stil sportiv vopsite în negru și plăcuțele Abarth de pe hayon, capotă și laterale. La interior, aspectul sportiv al seriei anterioare a făcut loc unui mediu destul de elegant, cu imitație de piele bej și scaune din catifea maro precum și o echipare standard cu tetiere. Instrumentele suplimentare s-au mutat și în partea inferioară a planșei de bord, sub comenzile de încălzire. Sistemul de frânare a abandonat servofrâna Bonaldi care acționa asupra roților din față în favoarea unei noi pompe cu „mini-servo” mecanice.
În iunie 1979 a fost lansată cea de-a cincea serie a modelului A112, una dintre cele mai de succes serii. În acest caz, partea frontală a primit o grilă nouă și mai elaborată, bare de protectie reproiectate (din plastic la toate versiunile), panouri laterale din plastic conectate la barele de protecție prin ornamente din acelasi material pentru pasajele roților, noi blocuri optice spate introduse intr-un cadru din plastic negru care includea și plăcuța de înmatriculare, indicatoarele laterale de schimbare a direcției s-au deplasat înapoi spre portiere și au fost înlocuite cu plăcuțe noi de identificare a versiunii, oglindă retrovizoare exterioară de dimensiuni majorate și reglabilă din interior, în timp ce interioarele au suferit doar modificări minore. Gama era compusă acum din patru versiuni: Junior, Elegant, Elite și Abarth.
A112 Junior, echipat cu motorul de 903 cmc și 42 CP asociat cu o cutie de viteze cu 4 trepte, a fost propus ca o versiune pentru clienții tineri, echipat standard cu o trapă de mari dimensiuni din material textil și culori specifice: Favorita Orange, Finland Green, Maya Yellow, Corsa Red și Lipari Blue. Ca și precedentul A112 Normale, acesta era echipat cu jante de origine Fiat 127 cu capace negre.
A112 Elegant a reprezentat o versiune intermediară între economicul Junior și luxosul Elite. La fel ca și A112 Elite, a fost echipat cu motorul de 965 cmc și 48 CP, dar cu o cutie de viteze cu 4 trepte și apridere tranzistorizată. În comparație cu Junior, aspectul exterior a fost îmbunătățit de geamurile laterale față și spate cu rame cromate și jantele de culoarea aluminiului. La interior avea panouri uși cu cotiere lungi și buzunare, scaune îmbrăcate în material textil cu spătarul și părțile lateralele din imitație de piele, în timp ce toate celelalte detalii interne erau similare versiunii Junior. La cerere erau disponibile dotările oferite standard pe A112 Elite cu excepția, din motive de marketing, a cutiei de viteze cu 5 trepte.
A112 Elite a reprezentat cea mai completă și rafinată versiune din întreaga carieră a modelului A112. Primul automobil de clasă mică cu motor sub un litru de capacitate echipată cu aprindere electronică și cutie de viteze în 5 trepte, A112 Elite a consumat mai puțin combustibil, a fost mai performantă decât seria anterioară și a prezentat un set complet de accesorii: faruri cu halogen, turometru electronic, Zegna. scaune din stofă cu spătare reglabile față și tetiere reglabile și pe înălțime și înclinare, ștergător de lunetă, geamuri cu tentă fumurie, sistem de ventilație/încălzire cu două viteze, portbagajul complet acoperit cu mochetă, banchetă spate fracționabilă. Contra cost au rămas disponibile doar vopseaua metalizată și jantele din aliaj.
A112 Abarth a pierdut o parte din look-ul sportiv care îl distingea până atunci odată cu eliminarea definitivă a capotei motorului negre mat. La fel ca și în cazul motorului 965 cmc, motorul de 1049 cmc a beneficiat de aprindere electronică și cutie de viteze cu 5 trepte, sacrificând doar câțiva km/h de viteză maximă pentru o și mai mare vivacitate în accelerare și reprize. La interior au fost introduse scaune noi cu tapițerie din velur negru cu părțile din spate și laterale din imitație de piele, în timp ce echiparea de dotări standard a rămas ca cea a versiunii Elite.
Anul 1980 aduce pentru tabloul de bord noi lumini de avertizare cu ideograme unificate (până atunci avea încă simboluri învechite pentru luminile de frână și faruri), maneta de viteze a fost dotată cu un mâner mai subțire din poliuretan, iar versiunea Junior era disponibilă și fără acoperișul pliabil din material textil iar la începutul anului 1981 cadrele cromate de pe geamurile din spate au fost eliminate iar pârghiile de la sistemul de încălzire / ventilație erau din plastic negru.
În aprilie 1982, pentru a menține vânzările ridicate ale seriei a cincea din ultimele sale luni de comercializare, au fost realizate îmbunătățiri la unele detalii de la exterior și interior precum și la nivelul de echipare. Din acel moment, A112 a fost propus cu trei noi culori: Nearco Red, Antibes Blue și Metallic Brown iar versiunea Abarth a primit plăcuțe de identificare față și laterale cu scriere roșie în loc de gri. În interior, toate versiunile au adoptat o nouă tapițerie care era textilă pentru Junior ca alternativă la imitația de piele neagră standard, textilă multicoloră pentru Elegant, textilă Zegna cu bandă centrală și carouri colorate pentru Elite, Zegna cu carouri gri și benzi laterale din imitație de piele pentru Abarth. Singurele modificări aduse mecanicii au vizat radiatorul și cutia filtrului de aer, acum din plastic negru.
La ediția din 1982 a Salonului Auto de la Paris își făcea debutul a șasea serie A112, la care compania a intervenit pentru a remedia plastificarea excesivă a seriei a cincea. În acest caz, partea frontală a fost ușor simplificată având bara de protecție conectată direct la grilă și indicatoare de direcție încastrate, bara de protecție spate mai înaltă și blocuri optice spate dreptunghiulare fără ramă de plastic. Toate versiunile au adoptat ca dotare de bază jantele cu fante dreptunghiulare ale seriei a treia Fiat 127 iar opțional unele din aliaj cu design elaborat care erau oferite în standard pentru Abarth.
Toate versiunile au debutat cu decorațiuni interioare noi, plafoniera cu lumină de citire reglabilă împrumutată de la Fiat Ritmo, placuță A112 în loc de Autobianchi, lampă de avertizare pentru pornire, trapă din sticlă la cerere și econometru cu diodă luminoasă (cu excepția Abarth). În comparație cu seria anterioară, compania a făcut o reducere destul de evidentă la costuri prin renunțarea unor materiale considerate premium și în același timp costisitoare precum mocheta de două tipuri cu nuanțe diferite de culoare, căptușeala plafonului mai puțin aspectuasă, mocheta din portbagaj a fost rezervată doar pentru versiunea LX și șezutul banchetei din spate a fost simplificat.
Gama celei de-a șasea serii A112 cuprindea patru versiuni: Junior, Elite, LX, Abarth. Versiunea Junior dispunea de un motor de 903 cmc și 42 CP, cutie de viteze în 4 trepte, jante metalice cu capace negre de la Fiat 127 a treia serie, scaune cu material textil de culoare uni având spatarul și laterale din imitație de piele. Contra cost erau oferite: lunetă cu sistem de degivrare, ștergător de lunetă, econometru, scaune rabatabile cu tetiere, dispozitiv de reglaj al rabatării scaunului pe lateralul spătarului, vopsea metalizată, tapițerie din imitație de piele și trapă.
Elite avea în echipare motorul de 965 cmc și 48 CP cu aprindere electronica și cutie de viteze în 5 trepte. În acest caz jantele aveau capace asortate, scaune rabatabile acoperite integral din material textil cu sigle Autobianchi, mecanism de rabatare a scaunului „pantograf” cu mișcare înainte, ventilator cu 2 viteze pentru sistemul de încălzire / ventilație. Pe lângă opțiunile standard ale versiunii Junior, contra cost erau disponibile: faruri cu halogen, tetiere, turometru, ceas digital, bancheta spate fracționabilă și jante din aliaj.
LX dispunea de același motor cu versiunea Elite iar echipament standard similar cu Elite dar în plus cu: turometru, ceas digital, tetiere, ștergător de lunetă, geamuri electrice, portbagaj cu mochetă, geamuri atermice și faruri cu halogen. Opțional: trapă și jante din aliaj.
Abarth era echipat cu motorul de 1049 cmc și 70 CP având aprindere electronică și cutie de viteze în 5 trepte. Scaune cu aceleași cadre ca și versiunile normale cu tapițerie cu forme triunghiulare și imitație de piele perforate, instrumente suplimentare sub comenzile de ventilație/încălzire. Dotările standard și opționale identice cu versiunea LX, cu excepția geamurilor electrice și a ceasului digital care erau propuse contra cost.
Seria a șaptea care a debutat în aprilie 1984, se deosebea prin unele modificări de ordin stilistic și o ușoară îmbunătățire la finisările de la interior. Gama modelului includea cele patru versiuni de echipare dar cu unele diferențieri. Toate versiunile au adoptat indictoare de schimbare a direcției frontale albe și o preechipare pentru antenă radio pe plafon, un panou de instrumente de bord iluminat în roșu și unele elemente interioare noi. Mai mult, toate versiunile, inclusiv Junior, puteau fi dotate cu geamuri atermice cu tentă ușor fumurie.
Versiunea Junior dispunea de jante cu capace preluate de la versiunile Elite și LX din seria precedentă și scaune cu tapițerie din material textile cu forme triunghiulare întâlnită de la seria precedentă a versiunii Abarth.
Versiunile Elite și LX beneficiau de jante cu stil nou și bare de protecție de concepție nouă, cele din față având integrate proiectoarele suplimentare iar cele din spate cu locașul pentru plăcuța de înmatriculare, în locul acestuia fiind implementat un element reflectorizant de culoare roșie cu emblema Autobianchi și versiunea de echipare. La interior, pentru prima dată, noua țesătură bej sau gri cu design în carouri a fost extinsă și la o parte a panourilor ușilor, asortându-se cu noua mochetă de culoare bej.
Versiunea Abarth, a primit la exterior dungi adezive Abarth și insigne pe partea inferioară a părților lateralele. Interiorul a fost prevăzut cu un nou tip de tapițerie cu dungi orizontale, centuri de siguranță față de culoare roție cu role inerțiale, iar instrumentele suplimentare au fost inversate cu scrumiera pentru a îmbunătăți vizibilitatea.
În martie 1985, odată cu debutul modelului succesor Y10, a fost prezentată cea de-a opta și ultima serie a modelului A112. Gama a fost redusă la o singură versiune numită simplu A112 și care era cunoscută și sub numele de Unificata și destinată să rămână la comercializare până la jumătatea anului 1986.
A112 Unificata a fost practic o serie a șaptea A112Junior, singura diferență fiind noile insigne Autobianchi folosite și pe Y10. Aceasta era disponibilă doar cu motorul 903 cmc și 42 CP asociat cu o cutie de viteze cu 4 trepte. A112 Unificata putea fi echipată cu dotări nedisponibile la versiunile anterioare Junior, cum ar fi faruri cu halogen, geamuri atermice cu tentă ușor fumurie, ceas digital, turometru și bancheta spate fracționabilă.
Foto: Centro Storico Fiat; Car Design Archives; Auto Retro Passion
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.