ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
Umberto Agnelli (dreapta) & Dante Giacosa cu trofeul ECOTY 1970
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MERCEDES W196R STROMLINIENWAGEN VANDUT CU PESTE 51 MILIOANE EURO CELE MAI SCUMPE AUTOMOBILE DE LA LICITATII IN 2024 European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi […]
European Car of the Year (ECOTY) este un premiu internațional acordat pentru automobilul anului în Europa începând din anul 1963 din inițiativa unor reviste de specialitate Autovisie (Olanda), Quattroruote (Italia), Stern (Germania) și Vi Bilagare (Suedia) care l-au organizat pe rând, invitând mai mulți jurnaliști europeni. Organizatorii au compus un juriu de experți format din 26 jurnaliști profesioniști din nouă țări. Scopul a fost acela de a obține rezultate cât mai transparente și a atrage un public cât mai larg. Numărul membrilor juriului și al țărilor participante a crescut în timp.
În prezent, puplicațiile organizatoare ale premiului European Car of the Year sunt: Auto (Italia), L’Automobile Magazine (Franța), Autocar (Marea Britanie), Autopista (Spania), Automobil Revue (Elveția), Auto Trends (Belgia), Autovisie (Olanda), Firmenauto (Germania) și Vi Bilagare (Suedia). Juriul de vot este format din jurnaliști auto de la publicațiile din întreaga Europă. Reprezentarea fiecărei țări se bazează pe dimensiunea pieței auto din țara respectivă și a industriei producătoare de automobile. De la an la an, evenimentul s-a dezvoltat din ce în ce mai mult, astfel încât, de exemplu, ediția din 2005 a avut loc cu participarea a 58 de jurnaliști din 22 de țări diferite. Nu există câștigători pe categorii, obiectivul declarat este de a găsi un „câștigător unic, decisiv” dinte toate automobilele concurente lansate în acel an.
Automobilele eligibile pentru acordarea acestui trofeu Car of the Year (Automobilul Anului), sunt modele noi lansate în cele 12 luni anterioare acordării acestui trofeu. Premiul nu se limitează doar la modelele europene, dar nominalizații trebuie să fie disponibili în cel puțin cinci țări europene și să aibă vânzări estimate de 5.000 exemplare pe an. Pentru a intra în competiție, modelele noi de mașini trebuie să fi fost comercializate în cel puțin cinci țări europene în cursul anului. Evaluările, care sunt exprimate de un juriu internațional de experți din sector, se concentrează pe următorii parametri: design, confort, siguranță, costuri reduse de funcționare, manevrabilitate, performanță, funcționalitate, respect pentru mediu și în final raportul calitate/preț.
O listă scurtă de șapte automobile este selectată printr-un simplu vot. Pentru runda finală de vot, fiecare membru al juriului are 25 de puncte de distribuit între finalişti. Punctele trebuie să fie distribuite la cel puțin cinci automobile, cu cel mult 10 pentru orice automobil și fără note comune. Votarea este deschisă, iar fiecare membru al juriului oferă o justificare publicată pentru distribuirea votului.
Dintre producătorii auto, cele mai multe trofee au fost obținute de cei de la Fiat cu un număr de nouă, urmat de Peugeot și Renault cu câte șase, Ford și Opel fiecare cu câte cinci. În schimb, modelele Renault Clio (1991, 2006), Volkswagen Golf (1992, 2013), Opel/Vauxhall Astra (1985, 2016) și Toyota Yaris (2000, 2021) sunt singurele care au reușit să câștige premiul de mai multe ori.
În anul 1993, modelul japonez Nissan Micra a fost primul model non european care a câștigat trofeul. În anul 2005, tot un model de producție japoneză, Toyota Prius, a fost primul cu propulsie hibridă care a obținut marele premiu iar în anul 2011, Nissan Leaf a fost primul automobil cu propulsie electrică care a fost premiat cu acest trofeu.
Producătorii britanici de automobile au fost primii câștigători ai marelui premiu Car of the Year. Astfel, modelul din clasa superioară Rover 2000 a fost primul câștigător al premiului anului 1964, în timp ce modelul din clasa medie inferioară Austin 1800 a câștigat premiul pentru anul 1965. Rover-ul 2000 a câștigat în fața modelului din clasa de lux Mercedes 600 (W100) și modelului din clasa mică Hillman Imp iar Austin-ul 1800 s-a detașat în fața modelului din segmentul compact Autobianchi Primula și a modelului din segmentul sport Ford Mustang.
Modelul francez din segmentul mediu superior Renault 16 a fost primul automobil hatchback cu hayon care a câștigat detașat premiul pentru anul 1966 în fața modelelor din clasa de lux Rolls Royce Silver Shadow și Oldsmobile Toronado. Pentru anul următor, premiul a revenit modelului italian din segmentul mediu inferior Fiat 124, care a câștigat cu un punctaj aproape dublu față de modelul poziționat pe locul secund, BMW 1600. Totuși, Fiat a ratat anul următor, performanța de a câștiga doi ani consecutiv marele trofeu, atunci când modelul din clasa medie superioară 125 s-a clasat pe locul al doilea după revoluționarul model german din clasa medie superioară NSU RO80, unul dintre primele automobile de serie care dispunea de un motor de tip Wankel cu pistoane rotative.
Un alt model francez din același segment cu Renault 16, respectiv Peugeot 504, a câștigat premiul pentru anul 1969, un model care oferea un standard ridicat de confort la interior și rulare și o calitate ridicată a fabricației. Pentru anul 1970, premiul i-a revenit pentru a doua oară producătorului italian Fiat cu modelul compact 128 care a câștigat la o diferență foarte mare de al doilea clasat Autobianchi A112 din clasa mini, în timp ce un an mai târziu marele premiu a fost adjudecat de modelul inovativ și confortabil din segmentul mediu inferior Citroen GS.
Fiat a devenit primul producător care a câștigat premiul pentru a treia oară când modelul său 127 din clasa mică a câștigat trofeul pentru anul 1972 în fața a două modele din clasa sport: Renault 15/17 și Mercedes 350 SL (R107). În următorii doi ani, marele trofeu european a fost câștigat de către doi producători germani, atunci când Audi 80 din categoria medie inferioară a reușit să se poziționeze la o diferență mica de puncte în fața unor modele mult mai bine cotate – Renault 5 (clasa mica) și Alfa Romeo Alfetta (clasa medie superioară) și respectiv Mercedes 450 SE (W116) din categoria de lux care a devansat în fnal modelele Fiat X1/9 din categoria sport și Honda Civic din categoria mică.
În ciuda problemelor financiare care au dus la preluarea sa de către Peugeot în acel an, Citroen a reușit să câștige premiul ECOTY pentru anul 1975 cu emblematicul model CX, succesor al legendarului model DS. Un an mai târziu, preniul a fost adjudecat de divizia Chrysler Europe, (ulterior devenită Simca și apoi Talbot) cu modelul hatchback 1307/1308 (Chrysler Alpine în Marea Britanie). În ciuda tuturor problemelor care au tulburat British Leyland de-a lungul anilor ’70, grupul auto britanic la care acționar majoritar era statul, a obținut recunoașterea pentru 1977, când modelul din segmentul superior Rover 3500 a câștigat marele premiul. A fost ultima dată când o marcă britanică a câștigat marele premiu (cu excepția modelelor Vauxhall care au reprezentat brandul Opel) până când Jaguar I-Pace și-a adjudecat marele trofeu pentru anul 2019.
Modelele sport au reprezentat în mod tradițional doar un procent mic din vânzările auto în întreaga Europă, însă, distincția Car of the Year a fost câștigată în premieră de un model din acest segment pentru anul 1978. Este vorba despre modelul Porsche 928 care a câștigat în fața unei concurențe redutabile precum BMW Seria 7 aflat la prima generație din clasa de lux și Ford Granada din clasa superioară.
Cu puțin timp înainte de vânzarea diviziei sale europene către Peugeot, divizia europeană a lui Chrysler a câștigat un al doilea trofeu cu modelul compact Horizon pentru anul 1979 în fața unuia dintre principalii săi rivali, Fiat Ritmo. Un an mai târziu, producătorul italian Lancia a obținut în premieră marele trofeu cu elegantul și inovativul model hatchback din segmentul compact Delta care obținut cel mai mare punctaj din istoria competiției cu 369 puncte.
Ford a obținut prețiosul premiu în premieră în anul 1981 cu modelul compact Escort MkIII, primul cu tracțiune față, un hatchback cu numeroase atu-uri și care a avut de înfruntat concurența venită din partea lui Austin Metro din clasa mică și Fiat Panda din clasa mini. Un an mai târziu, distincția europeană a fost câștigată în mod surprinzător de compactul Renault 9, care a reușit să câștige în fața unor modele consacrate aflate la a treia generație ca Opel Ascona C și a doua generație ca Volkswagen Polo.
Premiul Car of the Year 1983 a fost adjudecat de modelul din segmentul superior Audi 100, aflat la a treia generație și care a câștigat cu puțin înaintea lui Ford Sierra din clasa medie superioară, ambele modele fiind apreciate în special pentru partea aerodinamică atent elaborată. Anul următor, premiul a fost strâns disputat între două modele din clasa mică și care s-a terminat cu victoria Fiat-ului Uno în fața Peugeot-ului 205.
Pentru trofeul anului 1985, producătorul auto german Opel a obținut în sfârșit recunoașterea cu a patra generație a lui Opel Kadett (Vauxhall Astra în Marea Britanie). Anul următor, Ford a reușit să câștige pentru a doua oară titlul Car of the Year cu modelul din clasa superioară Scorpio (Granada în Marea Britanie). Opel și-a adjudecat două premii în trei ani, atunci când trofeul a fost obținut de această dată cu modelul din segmentul superior Opel Omega (Vauxhall Carlton în Marea Britanie) pentru anul 1987.
La 19 ani după ce a obținut în premieră marele premiu european cu modelul 504, producătorul francez Peugeot a reușit să câștige în sfârșit cel de-al doilea triumf în această competiție, când modelul său 405 din categoria medie superioară a câștigat pentru 1988 cu o diferență foarte mare în fața modelelor Citroen AX din categoria mica și Honda Prelude din categoria sport. Un an mai târziu, Fiat a devenit primul producător care a câștigat premiul de cinci ori, când compactul model inovator Tipo a reușit să câștige prețiosul premiu.
Modelul avangardist atât din punct de vedere stislistic cât și tehnic din clasa superioară XM de la Citroen a câștigat premiul pentru 1990. Un an mai târziu, un alt producător francez, Renault, a obținut trofeul ECOTY cu modelul din clasa mică Clio care înlocuia bestseller-ul R5 care s-a bucurat de o carieră longevivă.
Trofeul Car of the Year 1992 a fost adjudecat în premieră de către Volkswagen când cea de-a treia generație a modelului compact de mare succes Golf, a câștigat înaintea celor două principale modele concurente Opel/Vauxhall Astra și Citroen ZX.
Primul automobil non-european, însă, fabricat în Marea Britanie a reușit să câștige marele premiu pentru prima dată la ediția din 1993. Este vorba despre modelul japonez din clasa mică Nissan Micra care a totalizat un punctaj mai mare decât cel înregistrat de Fiat-ul Cinquecento din segmentul mini și Renault-ul Safrane din clasa superioară. La următoarea ediție, Ford a obținut un al treilea succes în competiția pentru trofeul european cu modelul Mondeo, succesorul lui Sierra.
Fiat și-a mărit numărul de victorii al acestui concurs la șase, odată cu modelul din clasa mică Punto care a câștigat premiul pentru anul 1995, la fel ca modelele predecesoare Uno și 127. Anul următor, același producător italian a obținut un număr de șapte victorii când modelele compacte Bravo/Brava au câștigat marele premiu ca și în cazul modelul înlocuit de cestea, respectiv Tipo. În anul următor, inovativul monovolum compact Renault Megane Scenic, a câștigat marele premiu ECOTY.
Pentru anul 1998, a venit rândul în premieră producătorului Alfa Romeo să câștige trofeul european cu modelul din clasa medie superioară Alfa 156 care a impresionat prin stilul original și unele soluții tehnice avansate implementate în premieră. În schimb, anul următor, Ford a obținut un al patrulea succes în acest concurs, atunci când modelul compact Focus cu un stil ușor avangardist a reușit să câștige în fața noii generații Opel/Vauxhall Astra, precum și atractivului Peugeot 206 din clasa mică.
Trofeul pentru anul 2000 i-a revenit unui alt producător non-european. Atunci, modelul japonez din segmentul mini – Toyota Yaris, a reușit să se claseze în fața monovolumelor inovative din segmentul compact: Fiat Multipla și Opel/Vauxhall Zafira. Renașterea modernă a brandului Alfa Romeo a fost răsplătită în momentul când elegantul model compact Alfa 147 a reușit să câștige la limită premiu pentru 2001, în fața modelelor Ford Mondeo aflat la a doua generație și inovativul compact Toyota Prius dotat cu propulsie hibridă.
Peugeot a reușit să cucerească un nou trofeu la ediția din anul 2002 cu modelul său compact 307 care s-a poziționat la final în fața unei concurențe puternice venită din partea celei de-a doua generații a modelului din clasa medie superioară Renault Laguna și a compactului model Stilo de la Fiat. Anul 2003 a reprezentat un alt mare succes al unui producător francez atunci când a doua generație a modelului compact Renault s-a impus în fața modelelor Mazda 6 din clasa medie superioară și respectiv Citroen C3 din clasa mică.
Fiat a obținut cel de-al optulea succes în cadrul concursului auropean când a doua generație a modelului din categoria mini Panda, a câștigat premiul pentru anul 2004 înaintea modelelor din segmentul compact Mazda 3 și Volkswagen Golf V. Anul următor, Toyota a câștigat pentru a două oară marele trofeu dar de această data cu cea de-a doua generație a modelului compact cu propulsie hibridă Prius care s-a impus în fața modelelor compacte Citroen C4 și Ford Focus MK II.
Premiul pentru anul 2006 a fost câștigat de a treia generație a modelului din clasa mică Renault Clio și care a devenit primul model care a câștigat premiul ECOTY de două ori. Modelul francez de succes s-a impus în final în fața modeleleor din segmentul mediu superior Volkswagen Passat V și Alfa Romeo 159.
Elegantul și spațiosul monovolum S-MAX al lui Ford și-a adjudecat premiul pentru anul 2007, la o diferență de doar două puncta în fața celei de-a treia generații a modelului din clasa mică Opel/Vauxhall Corsa și care a fost urmat de monovolumul compact Citroen Xara Picasso. Pentru anul următor, trofeul a fost adjudecat pentru a noua oară de cei de la Fiat. În acest caz, victoria i-a revenit modelului Fiat 500 din categoria mini, o interpretare în stil retro a celebrului model iconic, care fusese lansat pentru prima dată cu 50 de ani mai devreme. Modelul italian a câștigat în fața modelului din clasa mică Mazda 2 și a Ford-ului Mondeo MK III.
Pentru anul 2009 premiul a revenit la limită modelului Opel/ Vauxhall Insignia din segmentul superior care a avut de înfruntat o concurență puternică venită din partea celei de-a cincea generație a Ford-ului Fiesta și a celei de-a șasea generație a bestseller-ului Volkswagen Golf. Anul următor, trofeul a fost câștigat de Volkswagen-ul Polo aflat la a cincea generație și care s-s detașat în clasament de modelul din clasa mini Toyota IQ și modelul compact Opel/Vauxhall Astra ajuns la cea de-a patra generație.
Edițiile din anii 2011 și 2012 au fost castigate de modele non europene cu propulsie exclusv electrică: Nissan Leaf din categoria medie inferioară și fabricat în Marea Britanie care s-a impus în fața compactului Alfa Romeo Giulietta și monovolumului compact Opel/Vauxhall Meriva și respectiv Opel/Vauxhall Ampera/Chevrolet Volt produs în SUA care s-a detașat în clasament de mini-ul Volkswagen Up și compactul Ford Focus MK III.
Besteller-ul Volkswagen Golf aflat la cea de-a șaptea generație, a reușit să câștige detașat premiul ECOTY pentru anul 2013 în fața modelelor coupe japoneze Toyota GT-86/Subaru BRZ și modelului din segmentul mediu inferior Volvo V40. Unul dintre competitorii principali ai Volkswagen-ului Golf, Peugeot-ul 308, a fost câștigătorul premiului pentru anul 2014 care s-a impus în fața modelelor electrice BMW i3 și Tesla Model S. Începând cu acestă cea de-a 51-a ediție, premiul a fost decernat la Salonul Auto de la Geneva pe 2 martie 2014.
La ediția 2015, Volkswagen a triumfat din nou cu modelul din segmentul mediu superior Passat, aflat la a șaptea generație și care a câștigat în fața Citroen-ului C4 Cactus din categoria compactă și Mercedes-ului Clasa C ajuns la cea de-a patra generație. La ediția următoare, modelul compact de succes Opel/Vauxhall Astra a devenit al treilea automobil care a câștigat premiul de două ori, după ce anterior câștigase ediția 1985. Acesta a câștigat în fața modelului din categoria SUV – Volvo XC90 și a modelului sport cabrio Mazda MX-5.
Pentru anul 2017, trofeul ajunge să fie câștigat de către crossover-ul Peugeot 3008 care s-a detașat în final de Alfa Romeo Giulia din clasa medie superioară și Mercedes-ul Clasa E din clasa superioară și aflat cea de-a cincea generație. Premiul anului 2018 este obținut de un producător suedez pentru prima dată în istoria competiției. Acesta a fost SUV-ul mediu Volvo XC40 care s-a impus în fața un fața unor modele consecrate precum Seat-ul Ibiza din categoria mică și BMW Seria 5 din categoria superioară.
O altă premieră la câștigarea trofeului Car of the Year a fost consemnată și pentru 2019 atunci cînd constructorul britanic Jaguar și-a adjudecat premiul cu SUV-ul I-Pace. Acesta a câștigat în fața modelului francez din segmentul sport – Alpine A110 și modelului compact Kia Ceed. Anul următor, trofeul este obținut de către modelul din clasa mică Peugeot 208 care s-a impus în fața modelelor cu propulsie electrică Tesla Model 3 și Porsche Taycan.
La ediția din 2021, modelul japonez din clasa mini Toyota Yaris câștigă pentru a doua oară marele premiu european. Acesta s-a impus în fața altui model de succes din clasa mini – Fiat 500 și a crossover-ului spaniol Cupra Formentor. La ediția următoare a fost consemnată o nouă premieră în istoria concursului, atunci când marele premiu i-a revenit unui model sud-corean, respectiv Kia EV6 cu propulsie electrică care a reușit să se impună în fața altor modele propulsate electric: Renault Megane E-Tech și Hyundai Ioniq 5.
Ultimul automobil premiat cu acest trofeu European Car of the Year (ECOTY), a fost anunțat pe data de 13 ianuarie 2023, la Salonul Auto de la Bruxelles pentru că în urma crizei Covid-19, Salonul Auto de la Geneva nu mai poate avea loc în aceleași condiții ca înainte, câștigătorul fiind crossover-ul Jeep Avenger, o premieră pentru brandul american.
Pentru această ultimă ediție, în urma invadării Ucrainei de către Rusia cu câteva zile înainte de prezentarea trofeului, și a sancțiunilor europene care au urmat, organizarea trofeului a decis să nu țină cont de votul celor doi jurnaliști ruși. Organizația indică faptul că acest lucru nu a schimbat clasamentul final.
European Car of the Year 1964
Rover 2000 – 76 puncte
Mercedes 600 (W100) – 64 puncte
Hillman Imp – 31 puncte
European Car of the Year 1965
Austin 1800 – 78 puncte
Autobianchi Primula – 51 puncte
Ford Mustang – 18 puncte
European Car of the Year 1966
Renault 16 – 98 puncte
Rolls Royce Silver Shadow – 81 puncte
Oldsmomile Toronado – 59 puncte
European Car of the Year 1967
Fiat 124 – 144 puncte
BMW 1600 – 69 puncte
Jensen FF – 61 puncte
European Car of the Year 1968
NSU RO 80 – 197 puncte
Fiat 125 – 133 puncte
Simca 1100 – 94 puncte
European Car of the Year 1969
Peugeot 504 – 119 puncte
BMW 2500/2800 – 77 puncte
Alfa Romeo 1750 – 76 puncte
European Car of the Year 1970
Fiat 128 – 235 puncte
Autobianchi A112 – 96 puncte
Renault 12 – 79 puncte
European Car of the Year 1971
Citroen GS – 233 puncte
Volkswagen K70 – 121 puncte
Citroen SM – 105 puncte
European Car of the Year 1972
Fiat 127 – 239 puncte
Renault 15/17 – 107 puncte
Mercedes 350 SL (R107) – 96 puncte
European Car of the Year 1973
Audi 80 – 114 puncte
Renault 5 – 109 puncte
Alfa Romeo Alfetta – 95 puncte
European Car of the Year 1974
Mercedes 450 SE (W116) – 115 puncte
Fiat X1/9 – 99 puncte
Honda Civic – 90 puncte
European Car of the Year 1975
Citroen CX – 229 puncte
Volkswagen Golf – 164 puncte
Audi 50 – 136 puncte
European Car of the Year 1976
Chrysler (Simca) 1307/1308 – 192 puncte
BMW Seria 3 – 144 puncte
Renault 30 TS – 107 puncte
European Car of the Year 1977
Rover 3500 – 157 puncte
Audi 100 (C2) – 138 puncte
Ford Fiesta – 135 puncte
European Car of the Year 1978
Porsche 928 – 261 puncte
BMW Seria 7 – 231 puncte
Ford Granada – 203 puncte
European Car of the Year 1979
Chrysler (Simca) Horizon – 251 puncte
Fiat Ritmo – 239 puncte
Audi 80 (B2) – 181 puncte
European Car of the Year 1980
Lancia Delta – 369 puncte
Opel Kadett D – 301 puncte
Peugeot 505 – 199 puncte
European Car of the Year 1981
Ford Escort MK III – 326 puncte
Fiat Panda – 308 puncte
Austin Metro – 255 puncte
European Car of the Year 1982
Renault 9 – 335 puncte
Opel Ascona C – 304 puncte
Volkswagen Polo II – 252 puncte
European Car of the Year 1983
Audi 100 (C4) – 410 puncte
Ford Sierra – 386 puncte
Volvo 760 – 157 puncte
European Car of the Year 1984
Fiat Uno – 346 puncte
Peugeot 205 – 325 puncte
Volkswagen Golf II – 156 puncte
European Car of the Year 1985
Opel Kadett/Vauxhall Astra – 326 puncte
Renault 25 – 261 puncte
Lancia Thema 191 puncte
European Car of the Year 1986
Ford Scorpio (Granada) – 337 puncte
Autobianchi (Lancia) Y10 – 291 puncte
Mercedes 200-300 E (W124) – 273 puncte
European Car of the Year 1987
Opel Omega (Vauxhall Carlton) – 275 puncte
Audi 80 (B3) – 238 puncte
BMW Seria 7 (E32) – 175 puncte
European Car of the Year 1988
Peugeot 405 – 464 puncte
Citroen AX – 252 puncte
Honda Prelude – 234 puncte
European Car of the Year 1989
Fiat Tipo – 356 puncte
Opel (Vauxhall) Vectra – 261 puncte
Volkswagen Passat III – 194 puncte
European Car of the Year 1990
Citroen XM – 390 puncte
Mercedes SL (R129) – 215 puncte
Ford Fiesta III – 214 puncte
European Car of the Year 1991
Renault Clio – 312 puncte
Nissan Primera – 258 puncte
Opel Calibra – 183 puncte
European Car of the Year 1992
Volkswagen Golf III – 276 puncte
Opel (Vauxhall) Astra F – 231 puncte
Citroen ZX – 213 puncte
European Car of the Year 1993
Nissan Micra – 338 puncte
Fiat Cinquecento – 304 puncte
Renault Safrane – 244 puncte
European Car of the Year 1994
Ford Mondeo I – 290 puncte
Citroen Xantia – 264 puncte
Mercedes Clasa C (W202) – 192 puncte
European Car of the Year 1995
Fiat Punto I – 370 puncte
Volkswagen Polo III – 292 puncte
Opel/Vauxhall Omega B – 272 puncte
European Car of the Year 1996
Fiat Bravo/Brava – 378 puncte
Peugeot 406 – 363 puncte
Audi A4 – 246 puncte
European Car of the Year 1997
Renault Megane Scenic – 405 puncte
Ford KA – 293 puncte
Volkswagen Passat IV – 246 puncte
European Car of the Year 1998
Alfa Romeo 156 – 454 puncte
Volkswagen Golf IV – 266 puncte
Audi A6 – 265 puncte
European Car of the Year 1999
Ford Focus I – 444 puncte
Opel/Vauxhall Astra G – 269 puncte
Peugeot 206 – 248 puncte
European Car of the Year 2000
Toyota Yaris – 344 puncte
Fiat Multipla – 325 puncte
Opel/Vauxhall Zafira – 265 puncte
European Car of the Year 2001
Alfa Romeo 147 – 238 puncte
Ford Mondeo II – 237 puncte
Toyota Prius – 229 puncte
European Car of the Year 2002
Peugeot 307 – 286 puncte
Renault Laguna II – 244 puncte
Fiat Stilo – 243 puncte
European Car of the Year 2003
Renault Megane II – 322 puncte
Mazda 6 – 302 puncte
Citroen C3 – 214 puncte
European Car of the Year 2004
Fiat Panda II – 281 puncte
Mazda 3 – 241 puncte
Volkswagen Golf V – 241 puncte
European Car of the Year 2005
Toyota Prius II – 406 puncte
Citroen C4 – 267 puncte
Ford Focus II – 228 puncte
European Car of the Year 2006
Renault Clio III – 256 puncte
Volkswagen Passat VI – 251 puncte
Alfa Romeo 159 – 212 puncte
European Car of the Year 2007
Ford S-Max – 235 puncte
Opel/Vauxhall Corsa D – 233 puncte
Citroen C4 Picasso – 222 puncte
European Car of the Year 2008
Fiat 500 – 385 puncte
Mazda 2 – 325 puncte
Ford Mondeo III – 202 puncte
European Car of the Year 2009
Opel/Vauxhall Insignia A – 321 puncte
Ford Fiesta V – 320 puncte
Volkswagen Golf VI – 223 puncte
European Car of the Year 2010
Volkswagen Polo V – 347 puncte
Toyota IQ – 337 puncte
Opel/Vauxhall Astra J – 221 puncte
European Car of the Year 2011
Nissan Leaf – 257 puncte
Alfa Romeo Giulietta – 248 puncte
Opel/Vauxhall Meriva B – 244 puncte
European Car of the Year 2012
Opel/Vauxhall Ampera – 330 puncte
Volkswagen Up! – 281 puncte
Ford Focus III – 256 puncte
European Car of the Year 2013
Volkswagen Golf VII – 414 puncte
Toyota GT86/Subaru BRZ – 202 puncte
Volvo V40 – 189 puncte
European Car of the Year 2014
Peugeot 308 – 307 puncte
BMW i3 – 223 puncte
Tesla Model S – 216 puncte
European Car of the Year 2015
Volkswagen Passat VII – 340 puncte
Citroen C4 Cactus – 248 puncte
Mercedes Clasa C (W205) – 221 puncte
European Car of the Year 2016
Opel/Vauxhall Astra K – 312 puncte
Volvo XC90 – 294 puncte
Mazda MX-5 – 202 puncte
European Car of the Year 2017
Peugeot 3008 – 319 puncte
Alfa Romeo Giulia – 296 puncte
Mercedes Clasa E (W213) – 197 puncte
European Car of the Year 2018
Volvo XC40 – 325 puncte
Seat Ibiza IV – 242 puncte
BMW Seria 5 (G30) – 226 puncte
European Car of the Year 2019
Jaguar I-Pace – 250 puncte
Alpine A110 – 250 puncte
Kia Ceed III – 247 puncte
European Car of the Year 2020
Peugeot 208 – 281 puncte
Tesla Model 3 – 242 puncte
Porsche Taycan – 222 puncte
European Car of the Year 2021
Toyota Yaris III – 266 puncte
Fiat New 500 – 240 puncte
Cupra Formentor – 239 puncte
European Car of the Year 2022
Kia EV6 – 279 puncte
Renault Megane E-Tech – 265 puncte
Hyundai Ioniq5 – 261 puncte
European Car of the Year 2023
Jeep Avenger – 328 puncte
Volkswagen ID Buzz – 241 puncte
Nissan Ariya – 211 puncte
Foto: Producători
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.