ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
ARTICOLE ASEMANATOARE 40 DE ANI DE LA DEBUTUL REVOLUTIONARULUI RENAULT ESPACE BESTESELLER-UL DATSUN 240Z SERBEAZA 55 DE ANI În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost […]
În urmă cu 55 de ani, producătorul francez Peugeot publica primele fotografii oficiale cu noul său model 504 din segmentul mediu superior ca succesor direct al celebrului model 404. Succesul comercial al Peugeot-ului 504 a fost unul mare încă de la debut, modelul având de partea sa numeroase atu-uri care au contribuit la obținerea titlului Car of the Year 1969 și la o carieră longevivă pe mai multe continente.
Proiectul pentru înlocuitorul modelului 404 din segmentul mediu superior de la Peugeot, a demarat încă din prima jumătate a anilor ’60. Având în vedere rezultatele comerciale bune ale modelelor anterioare ale căror stiluri au fost proiectate în colaborare cu studiourile Pininfarina, conducerea producătorului auto francez a continuat această colaborare și în cazul succesorului pentru modelul 404. Aldo Brovarone, unul dintre principalii designeri de la Pininfarina, a realizat primele desene cu viitorul model Peugeot 504. În cursul anului 1964 au finalizate primele creații la scară mică de 1:1 la atelierul carosierului Pininfarinadin Torino.
Inițial, a fost propus o caroserie cu aspect classic în trei volume, dar cu aripioare spate ca și în cazul modelului 404. Ulterior, această soluție a fost abandonată, fiind propusă o parte spate înclinată și care până la urmă a rămas cea definitivă, în timp de partea frontală cu grupurile optice aminteau pe undeva de cele ale modelului din clasa mică 204 cu puțin timp în urmă. După unele îmbunătățiri de detaliu, modelul pentru producția de serie a fost finalizat în primăvara anului 1968, însă, problemele politice din acea perioadă cu care se confrunta Franța, a făcut ca prezentarea oficială sa să fie amânată pentru 12 septembrie în același an la Salonul Auto de la Paris.
Încă de la prezentarea oficială, Peugeot-ul 504, o berlină în 3 volume cu 4 uși și 5 locuri a fost bine primit atât de presă cât și de public datorită spațiului interior și portbagajului generos dimensionate, dotărilor de confort, finisărilor de calitate, scaunelor confortabile și nu în ultimul rând designului elegant care era mult mai modern decât cel al precedentului model Peugeot 404. Astfel, partea frontală reprezintă deja un salt clar din punct de vedere al stilului, întrucât preia liniile propuse pe modelul 204 din clasa mică într-un mod mai modern și mai elegant. Aici se evidențiază grila dreptunghiulară cu lamele orizontale și grupurile optice de formă trapezoidală de dimensiuni mari sub care se află indicatoarele de schimbare a direcției și luminile de poziție. Partea laterală vizibil mai modernă se caracteriza printr-o linie de centură mai joasă și al treilea volum mai înclinat care era unul dintre elementele specifice ale modelului. Partea din spate se evidenția prin luneta de dimensiuni relativ mari, capacul portbagajului generos dimensionat și blocurile optice cu un design personalizat, laturile verticale curbilinii care erau inconfundabile. Jantele erau de 14 țoli cu capace cromate având o evazare în zona centrală.
Simplu, dar în conformitate cu standardele vremii era grupul planșa de bord – tablou de bord. Acesta din urmă oferea trei instrumente principale (vitezometru, ceas și instrumente care conțin unii martori luminoși de avertizare și indicatoare, cum ar fi nivelul de combustibil și temparatura apei sistemului de răcire) care erau perfect vizibile. În schimb, sistemul de ventilație – încâlzire era prevăzut cu comenzi separate pentru locurile din față iar schimbătorul de viteze se afla poziționat pe coloana volanului. Habitaclul spațios era garantat de dimensiunile generoase ale caroseriei (Lxlxh: 4,486 x 1,690 x 1,460 m pentru varianta berlină și ampatamentul 2,74 m) și care erau mai mari decât cele ale principalelor modele concurente Fiat 125, Ford Taunus, Lancia Flavia sau Renault 16. În standard erau oferite cotiera față și spate, ceasul analog iar opțional trapa acționată manual, oglinda retrovizoare exterioară, centurile de siguranță față și radioul.
Structura Peugeot-ului 504 era de tip autoportantă realizată în întregime din oțel, în timp ce schema tehnică era una clasică, conducerea franceză renunțând la soluții inovatoare care au caracterizat modelul 204 lansat cu trei ani înainte. Așadar, a fost menținută arhitectura mecanică clasică cu motor frontal longitudinal și tracțiune pe roțile din spate, exact ca în cazul predecesorului model Peugeot 404. Acest demers a avut scopul de a menține ridicat interesul clienților mai conservatori. Cu toate acestea, au existat și unele inovații tehnice, în special în ceea ce privește configurația suspensiei. Dacă în cazul punții din față s-a optat pentru o schema mai tradițională de tip McPherson, pentru puntea din spate s-a renunțat la clasica și simplista axă rigidă cu arcuri lamelare în favoarea unei soluții tehnice mai moderne și mai complexe cu roți independente având brațe triunghiulare oblice și arcuri elicoidale. Inițiatorul acestei noi scheme pentru puntea spate menită să favorizeze confortul la rulare a fost inginerul Andre Deforcan. Noua punte spate, pe lângă faptul că oferea un confort sporit, a permis și o ținută de drum mai bună și care a asigurat o creștere a ecartamentelor cu până la 7 cm. Și în cazul sistemului de frânare, s-a optat pentru o soluție complet nouă, mai modernă și mai eficientă, respectiv cu discuri pe ambele punți plus servoasistare iar pentru sistemul de direcție o soluție cu cremalieră.
La debutul pe piață, modelul din clasa medie superioară a fost propus cu un motor pe benzină cu 4 cilindri în linie de 1.796 cmc având distribuție cu un ax cu came lateral oferit în două variante: una alimentată cu carburator Solex care furniza 82 CP iar cealaltă alimentată cu injecție mecanică Kugelfischer care dezvolta 97 CP versiunea fiind numită 504 Injection și care permiteau viteze maxime de 160 și 170 km/h. Transmisia era asigurată în standard de o cutie de viteze manuală cu 4 trepte sau opțional de o cutie automată cu 3 trepte de producție ZF în cazul motorizării cu injecție. Mulțumită numeroaselor sale calități, la sfârșitul anului 1968, Peugeot-ul 504 a obținut titlul Car of the Year 1969 în Europa fiind totodată primul model Peugeot care a câștigat acest titlu.
În anul 1969, gama modelului Peugeot 504, a fost extinsă odată cu lansarea la Geneva Motor Show din acel an a variantelor coupe și cabriolet, proiectate și fabricate de către carosierul italian Pininfarina. Ambele variante 504 Coupe și 504 Cabriolet care beneficiau de un design mai elegant și personalizat, aveau interiorul configurat pentru 4 locuri, o planșă de bord cu design specific, dotări suplimentare (tapițerie din piele, geamuri acționate electric, antenă radio) și erau echipate cu motorul de 1,8 litri alimentat cu injecție mecanică Kugelfischer.
Din ianuarie 1970, modelul 504 a început să fie comercializat pe piața din SUA, centurile de siguranță față au devenit dotare standard iar din septembrie același an, capacitatea motorului a fost majorată la 1.971 cmc, atât pentru versiunea alimentată cu carburator, cât și cea cu injecție. Aceasta din urmă a beneficiat de un sistem de alimentare îmbunătățit dotat cu un nou tip de pompă de injecție. Un an mai târziu la Salonul Auto de la Paris debutau variantele: Break, Familiare (cu 7 locuri) și Commerciale (fără banchetă spate) ale căror caroserii erau mai lungi și înalte (4,800 m respectiv 1,550 m) în comparație cu varinata berlină și erau echipate cu motorul pe benzină de 1,8 litri alimentat cu carburator dar care în acest caz dezvolta doar 73 sau 82 CP. În același timp a fost introdus un motor diesel cu 4 cilindri cu o cilindree de 2.112 cmc capabil să livreze o putere maximă de 65 CP la 4.500 rpm. Pentru varianta 504 Commerciale era propus un un motor diesel de 1.948 cmc același care era echipa modelul van J7 și care furniza 53 CP.
În primăvara anului 1973 gama a fost complet revizuită și includea versiunile GL, TI și GLD plus o nouă versiune de bază denumită 504 L dotată cu un motor pe benzină de 1,8 litri (79 CP), suspensie spate cu axă spate rigidă și sistem de frânare cu tamburi la puntea spate precum și cu un tablou de bord simplificat. La interior cea mai importantă noutate a fost mutarea schimbătorului de viteze de pe coloana volanului pe podea, însă de care varianta break nu a beneficiat. În echipamentul standard erau acum incluse oglinda retrovizoare exterioară și luneta cu sistem de degivrare. Versiunea 504 TI a moștenit de la precedenta versiune 504 Injection posibilitatea de a avea la cerere cutia de viteze automată cu 3 trepte.
În august 1974 debuta a doua serie a modelului care se deosebea la exterior prin noile mânere incastrate pentru portiere, indicatoarele de schimbare a direcției de culoare albă și jantele cu design nou iar la interior prin restizările la nivelul unor detalii și un volan de concepție nouă. Varianta Commerciale putea fi acum dotată cu un motor pe benzină de 1,8 litri (73 CP), cutia de viteze automată era propusă opțional și la versiunea 504 GL cu toate variantele (berlină, break și Familiale) iar din septembrie același an, variantele Coupe și Cabriolet au beneficiat de o parte frontală ușor restilizată, blocuri optice spate de concepție nouă, dotări suplimentare (direcție servoasistată, faruri cu iod, oglindă retrovizoare exterioară dreapta) și puteau fi echipate și cu un motor V6 PRV (dezvoltat în comun de Peugeot, Renault și Volvo) de 2,7 litri (136 CP) alimentat cu două carburatoare care asigura o viteză maximă de 190 km/h. În același timp, motorul diesel de 1,9 diesel a fost disponibil și pe varianta berlină, dar cu o putere de 56 CP, versiunea fiind denumită 504 LD. În anul următor, versiunea 504 Commerciale a fost înlocuită cu 504 Break LD echipată cu motorul diesel de 1,9 litri (50 CP), în timp ce începând din anul 1976, versiunea 504 TI a fost dotată în standard cu geamuri față acționate electric.
În cursul anului 1977, gama a suferit unele imbunătățiri de ordin stilistic și tehnic. Astfel, a fost introdusă o nouă grilă cu două benzi orizontale subțiri, însă care nu a fost implepentată pe versiunile L și LD, care a continuat să mențină grila originală. În plus, în urma unor îmbunătățiri, puterea motorului pe benzină de 2 litri cu carburator a fost ușor majorată de la 93 la 96 CP, în timp ce cel cu injecție a trecut de la 104 la 106 CP. La finalul aceluiași an, sedanul 504 GLD a primit o grilă frontală similar versiunilor GL și TI precum și un nou motor diesel de 2.304 cmc capabil să furnizeze 70 CP dar care nu a fost prevăzut pe 504GLD Break doar începand din 1978. În schimb, versiunea 504 Break LD a fost dotată cu motorul diesel de 2,1 litri cu putere redusă de la 65 la 59 CP. Tot în anul 1977, versiunea 505 TI putea fi echipată opțional cu direcție servoasistată.
Din anul 1978, motorul V6 PRV dispunea de alimentare cu injecție mecanică care permitea o putere de 144 CP și care era asociat în standard cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte. Din același an versiunea 504 Cabriolet V6 a fost scoasă din producție iar versiunea 504 LD a adoptat motorul diesel de 2,1 litri (65 CP).
La începutul anului 1979 debutează varianta 504 Pick-up oferită cu motorizările pe benzină de 1,8 litri și diesel de 1,9 litri iar versiunile 504 L și 504 LD devin 504 și respectiv 504 D. Acestea din urmă, dispuneau la exterior de bare de protecție revizuite și jante de la versiunile mai performante iar la interior de un nou tablou de bord și schimbător de viteze la podea. Spre finalul aceluiași an, variantele 504 Coupe și 504 Cabriolet au beneficiat la exterior de bare de protecție de concepție nouă vopsite în culoarea caroseriei, la interior de o planșă de bord restilizată și și noi dotări (jante din aliaj, geamuri cu tentă fumurie, radio casetofon) iar odată cu lansarea modelului succesor 505 în varianta de caroserie berlină, versiunile GL și TI dotate cu motoarele pe benzină de 2 litri cu carburator și respectiv injecție au fost scoase din producție. În schimb, versiunea L cu motor pe benzină de 1,8 litri a rămas în producție și au fost introduse două noi versiuni de echipare disponibile pentru Berline și Familiale în locul versiunii GL. Aceste versiuni, numite GR și SR erau propuse la alegere cu propulsoarele pe benzină 1,8 litri (79 CP) și diesel de 2,1 litri (65 CP). În schimb, varianta Break, nu a suferit modificări majore în gama de motoare și, prin urmare, au rămas disponibile cu motorul pe benzină de 2 litri (96 CP) cu carburator și cel diesel de 2,3 litri (70 CP) iar motorul pe benzină de 2 litri (106 CP) cu injecție a fost menținut pentru 504 Cabriolet în timp ce propulsorul V6 PRV de 2,7 litri (144 CP) era disponibil doar pentru 504 Coupe.
În cursul anului 1981, varianta berlină a modelului 504 a fost scoasă de la comercializare de pe majoritatea piețelor europene iar în țările în care mai era disponibilă, aceasta era oferită doar cu propulsorul pe benzină de 1,8 litri și 79 CP, în timp ce varianta break era disponibilă cu propulsoarele pe benzină de 1,8 litri (73 CP) și 2 litri (96 CP) sau diesel de 2,1 litri (59 CP).
În anul 1982 pentru ultimele luni de producție ale modelului 504 în Europa, gama a cunoscut câteva repropoziționări. Astfel, berlina 504 GRD a fost repropusă cu un motor diesel de 2,3 litri și 70 CP în locul vechiului motor de 2,1 litri (59 CP) în timp ce versiunile break, numite acum doar Familiale, puteau fi echipate cu propulsorul pe benzină de 2 litri (96 CP) sau diesel de 2,3 litri (70 CP) până în vara anului 1983 când producția lui Peugeot 504 în Franța a fost sistată definitiv.
Modelul din segmentul mediu superior de la Peugeot, a devenit în scurt timp de la debut un automobil de tip world car, fabricat nu doar pe continentul european, ci și în țări din America de Sud și Africa, obținând un succes comercial enorm cu 3.680.439 de unități vândute, construite din 1968 până în iunie 1983, chiar dacă în realitate producția a continuat în afara continentului european până în 2000 într-un total de peste 4 milioane unități. După legendarul model din clasa mică 205, modelul 504 reprezintă al doilea cel mai mare succes al vânzărilor din istoria Peugeot cu 2.614.550 exemplare în varianta berlină, 650.132 în cea break, 370.996 în pick-up, 26.472 coupe-uri și 8.185 cabrio.
Foto: Peugeot; Arhivă
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.