-
FIAT 125 – ANIVERSEAZĂ 50 DE ANI
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/FIAT-125-–-ANIVERSEAZĂ-50-DE-ANI.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Prototip Fiat 125 la teste in decembrie 1966
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Prototip-Fiat-125-la-teste-in-decembrie-1966.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 (2)
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-2.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Afis publicitar Fiat 125 - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Afis-publicitar-Fiat-125-1967.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-1967.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 - 1968
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-1968.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 - 1969
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-1969.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Cockpit Fiat 125 - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Cockpit-Fiat-125-1967.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Interior Fiat 125 - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Interior-Fiat-125-1967.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Schema tehnica Fiat 125
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Schema-tehnica-Fiat-125.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Motor Fiat 125
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Motor-Fiat-125.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Articol publicitar Fiat 125 - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Articol-publicitar-Fiat-125-1967.jpeg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Articol publicitar Fiat 125 - 1968
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Articol-publicitar-Fiat-125-1968.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Articol publicitar cu interor - dotari Fiat 125
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Articol-publicitar-cu-interor-dotari-Fiat-125.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Articol publicitar cu interor Fiat 125
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Articol-publicitar-cu-interor-Fiat-125.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 Special - 1968
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-Special-1968.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Cockpit Fiat 125 Special - 1968
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Cockpit-Fiat-125-Special-1968.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 Special - 1970
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-Special-1970.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 Special - 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-Special-1972.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Interior Fiat 125 Special - 1970
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Interior-Fiat-125-Special-1970.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
FSO - Fiat 125Polski - 1978
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/FSO-Fiat-125Polski-1978.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
FSO - Fiat 125Polski Break - 1976
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/FSO-Fiat-125Polski-Break-1976.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 Mirafiori - 1980 fabricat in Argerntina
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-Mirafiori-1980-fabricat-in-Argerntina.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Fiat 125 Sport Coupe fabricat în Argentina 1972-1978
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Fiat-125-Sport-Coupe-fabricat-în-Argentina-1972-1978.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Vignale Fiat 125 Samantha - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Vignale-Fiat-125-Samantha-1967.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Vignale Fiat 125 Samantha
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Vignale-Fiat-125-Samantha.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Moretti Fiat 125 GS 1.6 - 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Moretti-Fiat-125-GS-1.6-1967.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
-
Moretti Fiat 125 GS 1.6
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2017/12/Moretti-Fiat-125-GS-1.6.jpg
Anul acesta s-au împlinit 50 de ani de când producătorul italian FIAT lansa modelul 125, o berlină de clasă medie superioară, sigură, cu performanțe aproape sportive și care s-a bucurat de un mare succes comercial. În primăvara anului 1966, pâna la demararea proiectului “132”, un model de clasă medie superioară care trebuia finalizat până la inceputul anilor ’70, conducerea din acea perioadă a producătorului italian FIAT, în frunte cu președintele acestuia Vittorio Valletta, i-a încredințat inginerului Dante Giacosa, creatorul celor mai celebre modele Fiat, să lucreze la proiectul unui succesor pentru seria de modele 1300/1500. Modelul successor trebuia realizat […]
Linia caroseriei Fiat-ului 125 a fost împrumutată de la modelul 124 berlină și beneficia de unele elemente stilistice specifice la exterior precum: calandrul cromat (grila radiatorului), patru faruri pătrate, capota compartimentului motor cu nervuri si profile cromate, manerele usilor integrate, grile de aerisire pe montanții posteriori, lampi stop – semnalizare verticale, marginile geamurilor cromate, capacul portbagajului cu nervuri și profil cromat. Dimensiunile exterioare au fost ușor majorate față de modelul 124 berlină. Asfel, lungimea măsura cu 19 cm în plus, lațimea cu 1.5 cm, înălțimea cu 2 cm în timp ce ampatamentul cu 8.5 cm, acestea traducându-se printr-un spațiu interior mai generos. Suprafața vitrată era generos dimensionată iar coeficientul aerodinamic CX avea o valoare de 0.44. Interiorul a fost atent studiat din punct de vedere al confortului oferit, 5 pasageri beneficiau de un spațiu generos în timp ce scaunele și bancheta ofereau un confort mai mult decât bun pe distanțe lungi parcurse. Planșa de bord avea inserții din lemn iar pentru siguranța și sporirea confortului au fost introduse numeroase dotări standard precum: temporizatorul pentru ștergatoarele de parbriz (o premieră pentru un automobil de serie), iluminare reglabilă a tabloului de bord, servofrâna, oglinda retrovizoare antiorbire, lampa de siguranța pe portiere sau lampa pentru marșarier. Ca dotări opționale au fost oferite: transmisia semiautomată denumita Idroconvert, radioul, pneurile cu contur alb și turometrul electronic.
Dezvoltat pe platforma modelului 1300/1500 cu unele îmbunătățiri, Fiat-ul 125 era dotat cu un motor pe benzină amplasat frontal longitudinal având 4 cilindri în linie și o cilindree de 1.608 cmc. Acesta era derivat din propulsorul care echipa modelele 124 Sport Coupe și 124 Sport Spider, având cilindreea majorată și era capabil să dezvolte 90 CP la 5600 rpm în timp ce cuplul maxim era de 127 Nm la 3500 rpm. Distribuția era cu două axe cu came în chiulasă iar alimentarea se realiza cu ajutorul unui carburator dublu corp Weber sau Solex. Transmisia se realiza pe roțile din spate și era asigurată de o cutie de viteze manuală cu 4 rapoarte. Suspensia față era prevăzută cu brațe trapezoidale, arcuri elicoidale și bară stabilizatoare iar suspensia spate era prevăzută cu axă rigidă, arcuri lamelare și bielete longitudinale iar amortizoarele eru hidraulice. Sistemul de frânare era servoasistat și prevăzut cu discuri iar sistemul de direcție era de tip melc globoidal și rolă. Dimensiunile și masa modelului italian Lxlxh: 4.233×1.622×1.420m, ampatament 2.505m și 1.050kg erau asemănătoare cu ale principalilori competitori europeni: Alfa Romeo Giulia, BMW 1600, Ford Taunus și Opel Rekord C.
Datorită calităților sale precum: habitaclul spațios, finisarea de calitate, ținuta de drum sigură la viteze superioare mulțumită unei suspensii bine reglate și a unui preț competitiv de 1.3 milioane de lire, Fiat-ul 125 a reușit să se impună repede pe piață, mulți ziariști, tehnicieni și clienți din acea perioadă considerându-l un automobil premium. Manevrabilitatea, dinamica și performanțele (viteza maximă 160 Km /h, accelerația 0 – 100 Km/h în 12 secunde) erau peste media oferita de berlinele familiale din aceași clasă din acea perioadă fiind comparabile cu cele ale lui Alfa Romeo Giulia, automobil cu pretenții sportive. La sfârșitul anului 1967, în competiția pentru celebrul trofeu “Car of the year” – 1968, Fiat-ul 125 s-a clasat pe locul doi, după avangardistul automobil german NSU RO80.
Cele doua versiuni ale Fiat-ului 125: Normal, fabricat între anii 1967-1969 și Special, fabricat între anii 1968-1972 au fost fabricate într-un total de 603.877 exemplare fiind considerat unul din modelele familiale Fiat de mare succes comercial. Pe lângă varianta de caroserie berlină cu 4 uși a Fiat-ului 125 au mai fost realizate și alte variante de caroserie realizate în serie redusă de către carosieri italieni precum: Vignale – 125 Samantha, coupe având faruri escamotabile, Pininfarina – 125 Executive, Zagato – 125 Z, Savio – 125 Coupe și 125 Station Wagon și Moretti – 125 GS 1.6 asemanator ca design cu Fiat-ul Dino Spider.
Fiat-ul 125 a fost inlocuit în gamă în anul 1972 de modelul Fiat 132. În afară de Italia, țara de origine, Fiat-ul 125 a mai fost fabricat sub licență inclusiv în variante de caroserie precum: coupe, break și pick-up, în numeroase țări, cele mai cunoscute fiind: Polonia – Fiat 125 Polski până în 1991, Yugoslavia fabricat sub marca Zastava până în 1980, Argentina până în 1982 și Egipt până în 1983.