-
Prototipuri Lancia Flavia Berlina
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Prototipuri-Lancia-Flavia-Berlina.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1960
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1960.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1960
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1960-2.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1961
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1961.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1963-4.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1963-3.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1963.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1963-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1964.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Interior Lancia Flavia Berlina 1961
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Interior-Lancia-Flavia-Berlina-1961.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Cockpit Lancia Flavia Berlina 1961
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Cockpit-Lancia-Flavia-Berlina-1961.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Schema tehnica Lancia Flavia Berlina 1960
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Schema-tehnica-Lancia-Flavia-Berlina-1960.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 1500 1962
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-1500-1962.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 1500 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-1500-1963.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 1800 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-1800-1964.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 1800 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-1800-1964.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Cockpit Lancia Flavia Coupe 1962
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Cockpit-Lancia-Flavia-Coupe-1962.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Motor 1.5L Lancia Flavia Coupe 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Motor-1.5L-Lancia-Flavia-Coupe-1964.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Sport Zagato 1500 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Sport-Zagato-1500-1963-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Sport Zagato 1500 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Sport-Zagato-1500-1963.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Sport Zagato 1800 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Sport-Zagato-1800-1964.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Sport Zagato Corsa 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Sport-Zagato-Corsa-1964.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Sport Zagato Corsa 1964
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Sport-Zagato-Corsa-1964-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Convertible 1500 1962
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Convertible-1500-1962.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Convertible 1800 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Convertible-1800-1963.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Convertible 1800 1963
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Convertible-1800-1963-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Interior Lancia Flavia Convertible 1962
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Interior-Lancia-Flavia-Convertible-1962.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Prototip Lancia Flavia Super Sport Zagato 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Prototip-Lancia-Flavia-Super-Sport-Zagato-1967.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Prototip Lancia Flavia Super Sport Zagato 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Prototip-Lancia-Flavia-Super-Sport-Zagato-1967-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1500 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1500-1967.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1500 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1500-1967-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 1800 1967
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-1800-1967.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Berlina 2000 LX 1969
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Berlina-2000-LX-1969.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 2000 1969
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-2000-1969.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 2000 1969
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-2000-1969-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 2000I 1969
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-2000I-1969.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 2000I 1970
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-2000I-1970.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia Flavia Coupe 2000I 1970
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-Flavia-Coupe-2000I-1970-2.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia 2000 Berlina 1971
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-2000-Berlina-1971.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia 2000 Berlina 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-2000-Berlina-1972.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia 2000 Berlina 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-2000-Berlina-1972-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Interior Lancia 2000 Berlina LX 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Interior-Lancia-2000-Berlina-LX-1972.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia 2000 Coupe 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-2000-Coupe-1972-2.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia 2000 Coupe 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-2000-Coupe-1972.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Lancia 2000 Coupe HF 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lancia-2000-Coupe-HF-1972.png
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
Interior Lancia 2000 Coupe HF 1972
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/Interior-Lancia-2000-Coupe-HF-1972.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
-
LANCIA FLAVIA PRIMUL AUTOMOBIL ITALIAN CU TRACTIUNE FATA SERBEAZA 60 DE ANI
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/06/LANCIA-FLAVIA-PRIMUL-AUTOMOBIL-ITALIAN-CU-TRACTIUNE-FATA-SERBEAZA-60-DE-ANI.jpg
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Torino din urmă cu 60 de ani, modelul din clasa medie superioară Flavia reprezintă, pentru brandul fondat de Vincenzo Lancia, începutul celei de-a doua perioade de inovații și creativitate productivă, după stadiul de planificare în urma părăsirii conducerii companiei italiene în anul 1955 de către moștenitorii fondatorului acesteia, respectiv: Gianni, Anna Maria și Eleonora Lancia. Conform tradiției și modelul Flavia avea implementate numeroase soluții tehnice avansate, unele dintre acestea aplicate în premieră. Proiectul modelului Lancia a demarat în anul 1955 sub conducerea inginerului Antonio Fessia, unul dintre cei mai importanți proiectanți italieni […]
Fessia a avut astfel oportunitatea de a pune în practică convingerile sale despre construcția de automobile cu tracțiune pe roțile din față, idee care datează de la un precedent proiect de model cu tracțiune față și motor frontal longitudinal cu 4 cilindri opuși tip boxer de 1.100 cmc și denumit CEMSA Caproni F.11. Acest prototip a fost prezentat care, prezentat la Salonul Auto de la Paris din 23 octombrie-5 noiembrie 1947. Acesta poate fi considerat din punct de vedere al soluțiilor tehnice adoptate, predecesorul modelului Lancia Flavia, deși producția de serie nu a mai avut loc datorită falimentului firmei Caproni. Așa că, Fessia și-a propus să dezvolte un model cu totul nou care să fie în conformitate cu tradiția mărcii torineze și care să includă soluțiile tehnice cu tracțiune pe roțile din față și motor tip boxer cu 4 cilindri.
Prezentarea oficială al noului model Lancia din clasa medie superioară are loc cu ocazia Salonlui Auto de la Torino din 1960. Modelul Flavia, a intrat rapid în atenția experților și presei datorită soluțiilor tehnice avansate implementate precum: transmisia față, frânele cu discuri pe toate roțile (ambele în premieră pentru un automobil de producție italiană) și motorul boxer având răcirea cu apă și realizat din aliaje (premieră absolută). Pe data de 19 decembrie 1960, noua Lancia Flavia a fost prezentată premierului Italiei, Amintore Fanfani și presei de specialitate pe circuitul Vallelunga pentru efectuarea unor teste.
Caroseria cu dimensiuni conforme cu clasa medie superioară europeană din acea perioadă (Lxlxh: 4.580×1.610×1.510m) și stilizată de Piero Castagnero, dispunea de o linie mai puțin convențională pentru acea perioadă având o parte frontală impunătoare cu faruri duble și o grilă de mari dimensiuni, o suprafață vitrată generos dimensionată și un habitaclu cu soluții rafinate. Banchetele față – spate, tapițate cu clasicul material Lancia din imitație de piele, puteau găzdui șase persoane iar spătarul frontal unic putea fi pliat pentru a forma o suprafață plană. Oglinda retrovizoare interioară cu suport, scrumiera cu bricheta încorporată, lămpile automate din plafon, luminile de siguranță din portiere, predispoziția pentru instalarea centurilor de siguranță și planșa de bord cu numeroase instrumente de măsură (inclusiv turometru) și comenzi, îi conferă o imagine de soliditate și o caliatate excelntă a fabricației.
Cu toate acestea, cele mai importante noutăți ale modelului de la Lancia se găsesc la partea mecanică. În primul rând, tracțiunea pe roțile din față care, datorită îmbinărilor duble inovatoare omocinetice, primește puterea de la un motor boxer cu 4 cilindri cu răcirea cu apă și fabricat din aliaje metalice cu costuri ridicate. Apoi, motorul este fixat în premieră pe un cadru auxiliar coborât în raport cu șasiul auto și dotat cu elemente elastice de fixare pentru a reduce vibrațiile. Sistemul de frânare cu dublu circuit hidraulic este echipat cu discuri pe toate cele patru roți. Acestea sunt particularități tehnice care au fost implementate în premieră pe un automobil de producție italiană și întâlnite extrem de rar în producția de serie la acea dată.
Motorul boxer avea cilindreea de 1.500 cmc, distribuția cu două axe cu came centrale și două supape pe cilindru, alimentarea cu carburator dublu corp vertical Weber și dezvolta 78 CP. Asociat cu o cutie manuală în 4 trepte, motorul permitea o viteză maximă de 148 km/h. Dacă pentru suspensia față a fost adoptată o schemă mai sofisticată cu brațe trapezoidale transversale duble și bare transversale pentru suspensia din spate a fost aleasă o soluție tradițională prevăzută cu axă rigidă și arcuri lamelare plus bare Panhard iar barele stabilizatoare și amortizoarele oloeopneumatice erau prezente pe ambele punți. Sistemul de direcție era de tipul cu melc globoidal.și rolă.
Succesul comercial înregistrat de modelul Flavia, în ciuda unui preț de achiziție destul de ridicat (1.798.595 lire italiene), a fost destul de rapid, mulțumită design-ulului inovativ, soluțiilor tehnice avansate, finisării rafinate, habitaclul și portbagajul atent configurate iar termenele de livrare care ajungeau și la patru luni în 1961 nu au descurajat potențialii cumpărători, deoarece conducerea Lancia i-au asigurat pe aceștia că, odată cu intrarea în funcțiune a noii fabrici de la Chivasso, ritmul de producție va crește semnificativ, comparativ cu capacitatea producției inițiale concentrate în fabrica Borgo San Paolo de la Torino, care pentru întregul an 1961 nu depășea 40 de unități pe zi. Noua fabrică a început, de fapt, să producă unele componente ale Flavia abia în iulie 1962, pentru a deveni complet funcțională în iunie 1963.
Motorul aflat în dotare era cunoscutul boxer cu 4 cilindri de 2L oferit în două variante de alimentare: cu carburator dublu corp Solex sau cu injecție mecanică Bosch. Motorul dezvolta în funcție de variantă între 115 și 125 CP și permitea viteze maxime cuprinse între 175 și 190 km/h. Cutiile de viteze disponibile erau manuale cu 4 trepte, opțional cu 5 trepte pentru motorul cu carburator și cu 5 trepte pentru motorul cu injecție. Direcția servoasistată de tip ZF era dotare opțională pentru versiunea de bază și standard pentru versiunile LX și HF. Pentru aceste două versiuni erau propuse opțional dotări de înalt nivel precum: instalația de aer condiționat, tapițeria din piele și geamurile cu acționare electrică. Până în 1974 au fost comercializate 14.319 de unități în variantă berlină și 2.620 unități în variantă coupe.