ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
ARTICOLE ASEMANATOARE JUMATATE DE SECOL DE LA DEBUTUL LUI TATRA T613 TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului […]
În urmă cu 30 de ani, modelul sport japonez Subaru Alcyone SVX își făcea debutul în segmentul coupe-urilor de top, fiind un interesant și avangardist model de tip gran turismo care s-a făcut remarcat datorită design-ului spectaculos, soluțiilor tehnice avansate, combinației reușite dintre lux și sport dar și dotărilor de înalt nivel.
Modelele japoneze reprezintă un univers foarte vast și, mai ales, mult mai interesant decât s-ar putea crede doar prin simpla observare a modelelor destinate pieței europene. Fiecare producător auto japonez are o gamă de modele foarte variată destinată pieței interne și doar o mică parte din acestea sunt comercializate și pe alte piețe. De la această tradiție nu fac excepție nici măcar producătorii mai exclusiviști precum Subaru.
Pe piața Japoniei, Subaru este cunoscut ca unul dintre producătorii care au investit cel mai mult în dezvoltarea tehnică iar astăzi este un brand apreciat pe toate continentele. O mare parte din această imagine de marcă se datorează modelelor Impreza și Legacy, dar, desigur și alte modele din istoria mărcii japoneze au contribuit la consolidarea reputației sale, printre acestea fiind și modelul Alcyone SVX. În afara Japoniei, acest model sport din segmentul superior Gran Turismo care a fost comercializat pe o perioadă de cinci ani între 1992 și 1997 este cunoscut doar cu denumirea mai simplă SVX. Modelul Subaru SVX, care oferea soluții tehnice de înalt nivel și dotări de ultimă oră a reprezentat prima încercare a producătorului japonez de a concura în segmentul coupe-urilor de prestigiu, dominat în acel moment de modele precum: Nissan 300 ZX, Honda NSX, Porsche 968 sau Mitsubitshi 3000 GT.
Modelul Alcyone SVX putem spune că a adus un omagiu celei mai strălucitoare stele din constelația inserată în sigla producătorului nipon Subaru. „Steaua” în devenire de pe firmamentul Subaru a fost anticipată de un concept car spectaculos denumit SV-X (Subaru Vehicle-X) prezentat în premieră la ediția din 1989 a Salonul Auto de la Tokyo. Doi ani mai târziu la același salon auto japonez a fost dezvăluit modelul pentru producția de serie în timp ce comercializarea a demarat la începutul anului 1992. Trebuie menționat că între anii 1991 și 1992, Subaru a dezvoltat și Amadeus, un concept car care prefigura un model cu caroserie de tip shooting brake bazat pe modelul de serie Alcyone SVX. A fost prezentat în variante de caroserie cu două și patru uși, dar, în ciuda faptului că era un model pregătit pentru producția de serie, acesta nu a fost niciodată fabricat.
Stilul spectaculos și avangardist al coupe-ului SVX a fost creat de celebrul designer italian Giorgetto Giugiaro. Particularitatea caroseriei modelului a fost reprezentată de aspectul plafonului și geamurile laterale de inspirație aeronautică. Din lateral, se remarca forma particulară a plafonului care se evidenția prin împărțirea sticlei Canopy pe aproximativ două treimi din suprafață și tăierea paralelă cu partea superioară a montantului portierei. Volumele lui SVX au rezumat un studiu atent în tunelul aerodinamic și, deloc surprinzător, coupe-ul japonez cu interior configurat pentru 5 locuri, a obținut un coeficient de rezistență aerodinamică CX excelent, cu o valoare de 0,29, identică cu cea a predecesorului model Alcyone XT (1985 – 1991) care dispunea totuși de o silueta mai puțin rotunjită. Dimensiunile (Lxlxh: 4.625×1.770×1.310 m, ampatament 2.610 m) superioare comporativ cu cele ale modelelor concurante, asigurau un habitaclu și un portbagaj (250/660 litri) mai spațioase însă grutatea mai mare (1.590 kg) penalizau ușor performanțele și manevrabilitatea.
Același stil avangartist se regăsea și la interior care se evidenția prin consola centrală cu numeroase afișaje digitale (temperatura de la exterior și interior, postul de radio, ceasul) și care era ușor îndreptată către șofer și perfect integrată alături de de tabloul de bord precum și prin finisările de înalt nivel. Postul de conducere era atent studiat din punct de vedere ergonomic având comenzile poziționate intuitiv și un tablou de bord cu instrumente perfect lizibile.
Pe modelul Subaru SVX își făcea debutul motorul boxer de 3,3 litri cu șase cilindri cunoscut cu inițialele EG33 care putem spune că reprezenta o piatră de hotar pentru Subaru, care l-a perfecționat timp de aproape 20 de ani, până la introducerea motorului de 3,6 litri EZ36 prezentat în 2008 odată cu debutul modelului Subaru Tribeca. Motorul de 3,3 litri reprezenta o variantă cu șase cilindri a motorului EJ22, utilizat pe prima generație a modelelor Legacy și Impreza în versiunile rezervate pentru piața niponă.
Unitatea dispunea de distribuție cu doi arbori cu came în chiulasă și patru supape pe cilindru, cu un raport de compresie crescut (10,1: 1), capabil să livreze o putere de 231 CP la 5.400 rpm și un cuplu de 309 Nm la 4.400 rpm. Printre specificațiile motorului s-au numărat atunci: sistemul de injecție secvențială multipoint cu injectoare duble cu pulverizare în timp ce, pentru aprindere, au fost utilizate bujii din platină și un sistem electronic avansat de control „Limp Home Feature”, inclusiv protecție la supraturații, precum și sistem de monitorizare pentru aprindere și injecția de combustibil. Cu aceste prerogative, coupe-ul japonez putea să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 7,5 secunde, și era capabil să atingând o viteză maximă de 248 km/h, dar care a fost limitată electronic la 230 km/h.
Modelul Subaru SVX era propus exclusiv cu o transmisie automată cu control electronic având 4 rapoarte și 4 programe diferite (Power, Economy, Normal și Winter), pentru că, la acea perioadă, Subaru nu avea o transmisie manuală capabilă să gestioneze puterea și cuplul ridicate ale motorului EG33. În schimb, erau disponibile două sisteme de tracțiune integrală: ACT-4 și VTD. Primul sistem a fost introdus pe modelele Subaru începând din 1988 și avea o unitate de control electronică capabilă să varieze cuplul transmis roților din spate în mod dinamic, în funcție de condițiile de condus. Fiind un sistem activ, acesta împarte cuplul în funcție de condițiile conducerii. Acest sistem AWD a fost utilizat pe modelele comercializate în SUA, Canada, Germania, Franța și Elveția.
Al doilea sistem, mai avansat, numit VTD (Variable Torque Distribution) a fost disponibil pentru Japonia, Marea Britanie, Benelux, Suedia, Australia, Spania, Italia, Austria și Brazilia și dispunea de un diferențial central planetar capabil să varieze raportul de distribuție a cuplului de la 36/64 până la 50/50. Pentru modelul sport de la Subaru a fost adoptată o suspensie independentă pe ambele punți cu schema McPherson în față și una de tip multibraț în spate precum și un sistem de reglare automata a amortizoarelor. În cazul sistemului de frânare s-a optat pentru o soluție cu discuri ventilate pe ambele punți plus ABS iar pentru sistemul de direcție a fost aleasă soluția cu cremalieră cu servoasistare variabilă (servotronic) în funcție de viteză.
Subaru SVX era considerat un model de prestigiu și prin urmare, la nivelul de echipare de top denumit L sau LSi (în SUA) era echipat adecvat pentru a concura într-un segment populat de modele de top. Astfel, echipamentul versiunii L includea accesorii standard de înalt nivel precum: climatizarea automată, scaunele față reglabile electric și încălzite, tapițeria din piele, regulatorul de viteză, închiderea centralizată cu telecomandă, cd player-ul cu magazia de 12 cd-uri, sistemul audio stereo AM / FM Panasonic, instalația de spălare a farurilor și volanul multifuncțional.
În primul an complet de producție 1992, versiunea de echipare L rezervată pentru piața Japoniei, putea fi echipată cu direcție pe toate cele patru roți, un alt indiciu al marelui angajament al conducerii Subaru de a ridica modelul Alcyone SVX în topul segmentului respectiv. Din acestă versiune dotată cu această soluție tehnică avansată se estimează că au fost fabricate puțin sub 2.000 de unități, o treime din întreaga producție destinată Japoniei. Pentru clienții care și-au dorit o versiune personalizată puteau opta pentru echipamentul sport al versiunii S4 al cărui motor dezvolta 247 CP, dispunea de o suspensie rigidizată și de jante din aliaj BBS de 16 țoli.
Toate aceste calități, nu au fost însă suficiente pentru a înregistra vânzările estimate de conducerea Subaru. Partea mecanica, deși foarte rafinată, a suferit la debutul carierei modelului unele probleme de fiabilitate datorate complexității sale chiar dacă au fost rezolvate într-un timp scurt de la semnalarea acestora. Nici măcar imaginea favorabilă a mărcii nu a ajutat modelul Alcyone SVX să se impună pe piață chiar dacă a fost apreciat de unii cunoscători mai atenți la tehnologia de înalt nivel decât la imaginea brandului. Pe piața din Satele Unite au fost comercializate un număr de 14.257 exemplare dintr-un total de 24.379 exemplare fabricate. Pe această piață, pentru a impulsiona vânzările, a fost propusă între anii 1994 și 1995 și o versiune doar cu tracțiune pe roțile din față (cod șasiu CVX) dar care nu a reușit să atingă vânzările estimate în ciuda unui preț de achiziție mai redus.
În Europa, au fost comercializate doar aproximativ 2.500 de exemplare, în timp ce vânzările în Japonia au fost de circa 6.000 exemplare. În anii ’90, odată cu sfârșitul erei „Bubble Economy”, condițiile necesare pentru un coupe de lux precum Subaru Alcyone SVX pentru a se putea impune pe piața locală, au venit puțin mai târziu. SVX a fost, de asemenea, primul Subaru care a depășit reglementările japoneze privind dimensiunea vehiculelor precum și capacitatea motoarelor, supusă taxării sporite pentru traficul rutier, toți factori care au limitat succesul comercial unui model care astăzi merită cu siguranță redescoperit mai ales din partea colecționarilor.
Foto: Subaru
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.