ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
ARTICOLE ASEMANATOARE TRIUMPH TR6 A IMPLINIT 55 DE ANI AUTOBIANCHI A112 A SERBAT 55 DE ANI În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct […]
În urmă cu 60 de ani, debuta modelul sport american Studebaker Avanti considerat unul inovativ atât din punct de vedere al designului cât și din punct de vedere tehnic. Deși inițial s-a dorit a fi un concurent direct pentru celebrul model sport american de succes Chevrolet Corvette, modelul Studebaker Avanti nu a înregistrat succesul comercial estimat, datorită design-ului neconvențional și al prețului de achiziție destul de ridicat, concurând în final într-un segment de nișă.
În South Bend, Indiana (SUA), a fost fondat unul dintre cei mai vechi producători americani de automobile. Numele era cel al unui imigrant de origine olandeză care și-a început afacerile în secolul al XVIII-lea, fiind specializat în producția de trăsuri, devenind furnizor al Casei Albe și al armatei americane. Anul 1902 a reprezentat un moment important în istoria companiei americane, odată cu demerarea producției de automobile având motoare cu ardere internă și chiar cu propulsie electrică. Cu modelul Studebaker Avanti, introdus în anul 1962, considerat unul „revoluționar” se încheie istoria lungă a mărcii americane.
În secolul al XX-lea, Studebaker s-a impus în industria auto americană ca un brand independent. La baza succesului s-a aflat inovația tehnică și stilistică care a permis companiei să-și creeze propria nișă pe o piață dominată de cele trei grupuri auto americane gigante din Detroit: General Motors, Ford și Chrysler.
În anii ’50, compania Studebaker a trecut printr-o perioadă dificilă din punct de vedere financiar, regăsindu-se cu o gamă restrânsă de modele și nu foarte competitivă în comparație cu gama generoasă de modele oferită de cele trei mari grupuri auto (General Motors, Ford și Chrysler) concurând într-un segment de nișă pe care Studebaker o împărțea cu mărci precum Hudson și Packard, alți „outsideri” ai pieței din SUA. Ulterior, Packard, cunoscut ca un producător de prestigiu, a achizionat într-un final constructorul Studebaker, dar situația financiară nu s-a îmbunătățit.
În cursul anului 1958, Sherwood Egbert, un abil manager de origine irlandeză, a fost nominalizat la conducerea companiei americane. Pentru relansarea companiei, noua conducere a decis să joace ultima carte prezentând un model total inovator denumit Studebaker Avanti.
Numele Avanti (care provine din limba italiană și echivalează cu „înainte”) a evocat ideea de progres și dezvoltare și, prin urmare, a fost ales pentru a însoți noul proiect al modelului, relatând un mesaj de bun augur. Stilul noului model i-a fost încredințat lui Raymond Loewy, un adevărat maestru al designului în acea perioadă, renumit pentru mai multe și importante proiecte din domeniul producției industriale. Portofoliul său de lucrări a variat de la siglele celor mai faimoase multinaționale din lumea transporturilor, unde a realizat stilul unor locomotive dar și unor automobile mai exclusive precum Lancia Flaminia Loraymo dar au existat și câteva incursiuni în domeniul aerospațial. Cu toate acestea, cel mai faimos produs al său rămâne emblematica sticlă de Coca Cola.
Deja în a doua jumătate ai anilor ’30, Raymond Loewy, a demarat colaborarea cu compania Studebaker oferind consultanță pentru stilul unor modele precum Champion și, ulterior, pentru modelul Starliner stilizat de designerul Virgil Exner, asociatul său la acea vreme.
Pentru a defini stilul viitorului model Avanti, Loewy a adunat un personal profesionist format din stiliștii Bob Andrews, John Ebstein și Tom Kellogg. În scurt timp, a fost creat un prototip la scară reală, cu care au fost definite unele dintre caracteristicile esențiale ale modelului. Într-un final au fost eliminate unele detalii precum aripioarele de pe lateralele părții din spate, considerate excesive și care nu erau în ton cu imaginea „modernă” a noului model Avanti care avea să debuteze la scurt timp.
Odată ce designul a fost aprobat de conducerea companiei americane, echipa de tehnicieni s-a confruntat cu constrângeri de timp și buget. Într-un final s-a luat decizia ca fibra de sticlă să fie utilizată la realizarea caroseriei pentru a menține în același timp și o greutate redusă.
Pentru baza tehnică, proiectanții au putut alege între cele două platforme existente la acel moment în gama Studebaker iar în final, s-a decis să fie implementat cel al modelului Studebaker Lark Cabriolet însă, coupe-ul Avanti cu 4 locuri la interior era mai „compact”, cu o lungime de 4,887 m, o lățime de 1,786 m și o înălțime de 1,367 m. Șasiul era de tip cheson cu traverse și ranforsări în formă de X.
Suspensiile au fost, de asemenea, împrumutate de la modelul Lark și prezentau o schema cu brațe trapezoidale transversale și arcuri elicoidale în față și axă rigidă, brațe longitudinale arcuri lamelare clasice în spate. O soluție fără precedent a fost adoptarea frânelor cu disc (inițial doar pe puntea din față), ceea ce a făcut din Avanti primul automobil american de serie echipat cu această soluție tehnică. Pe partea de siguranță, un roll bar integrat în plafon, planșa de bord și panourile portierelor căptușite, precum și centurile de siguranță cu avertizare acustică, au reprezentat soluții tehnice avansate mai puțin obișnuite la acea dată.
Cu o pricepere surprinzătoare, inginerii de la Studebaker au reușit să facă din modelul Avanti unul destul de manevrat, chiar dacă trenul de rulare nu era unul axat pe un comportament sportiv. La momentul debutului în anul 1962, modelul Avanti a fost propus cu trei versiuni ale motorului V8 “Small Block” de 4,7 litri. La baza gamei se afla versiunea cu un singur arbore cu came în bloc si alimentat cu un carburator dublu corp sau cvadruplu corp, disponibil în două variante de putere: 240 CP (R1) si 289 CP (R2). Cea mai puternică versiune (R3) era supraalimentată cu un compresor volumetric Paxton și care putea dezvolta până la 335 CP. Pentru transmisie erau propuse la alegere două cutii de viteze manuale cu 3 sau 4 trepte și una automată cu 3 trepte. Diferenţialul autoblocant şi direcţia servoasistată erau disponibile contra cost.
În ceea ce privește performanțele, Avanti R1 putea depăși viteza maximă de 200 km/h în timp ce accelereția de la 0 la 60 mile/h (0-96 km/h) era posibilă în 8,6 secunde. Ulterior a fost propus în gama de motorizări și un V8 de 5 litri care dezvolta 350 CP și era capabil să asigure modelului Avanti la o viteză de 240 km/h. În perioada respectivă, aceste performanțe erau considerate destul de ridicate. Pe pista de la Bonneville Salt Flats (SUA), modelul american Avanti a stabilit 29 de recorduri de viteză pentru un automobil de serie, ajungând în cele din urmă la o viteză maximă de aproape 273,4 km/h, chiar cu președintele companiei la volan.
Condițiile pentru un succes comercial erau îndeplinite, dar lucrurile nu au mers așa cum s-a sperat. Noul model a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la New York din 1962 desfîșurat în luna aprilie și s-a bucurat de o primire deosebită atât din partea presei cât și a publicului. Totuși, unele critici au fost aduse la adresa design-ului mai puțin convențional, dar și pentru unele defecte de fabricație legate de caroseria din fibră de sticlă.
Prețul de achiziție mai mare (circa 4.600 dolari SUA) comparativ cu cel al Chevrolet-ului Corvette, modelul sport american de referință, nu a favorizat impunerea modelului Studebaker Avanti în segmentul sport. De la mijlocul anilor ’60, concurența pe piața din SUA în segmentul modelelor sport a devenit mai puternică odată cu debutul modelelor pony car (Ford Mustang) și muscle car (Dodge Charger sau Plymouth Barracuda) care au umbrit practic sofisticatul Studebaker Avanti, un model excelent rezervat unui public de nișă. La scurt timp, situația companiei americane s-a înrăutățit din cauza decesului managerului general Sherwood Egbert și care a condus în cele din urmă la închiderea companiei Studebaker.
În anul 1964, la doi ani după lansarea modelului Avanti, compania Studebaker a încetat producția de automobile, cu circa 5.800 de unități fabricate din acest ultim model. La scurt timp, doi dealeri americani, Nate Altman și Leo Newman au decis să achiziționeze drepturile asupra proiectului și a fabricii din Indiana pentru a se dedica exclusiv producției Avanti.
Fără logo-ul Studebaker, Avanti a devenit un brand, iar modelul a fost relansat pe piață prin valorificarea caracteristicilor de lux sub numele Avanti II. Între timp, sub capotă a fost montat un nou propulsor V8 de 5,4 litri regăsit și în gama modelului Corvette și capabil să livreze 300 CP în configurație standard. Cu unele actualizări minime de ordin stilistic, începând cu noile bare de protecție realizate din material plastic, modelul Avanti II a rămas în producție mai mulți ani.
În anul 1982 a început o nouă fază de incertitudine, care a fost urmată de mai multe schimbări de proprietate. Compania a fost mutată mai întâi în Ohio și mai târziu în Canada, șasiul original fiind înlocuit cu o nouă platformă tehnică de producție General Motors din anii ’80. Apoi, au urmat apoi alte mutări în Georgia și Mexic. Gama modelului a fost extinsă cu variantele de caroserie cabrio Convertible în 1989 și sedan Touring Sedan în 1990. În a doua jumătate a anilor ’90, noua generație a modelului Avanti a fost dezvoltată pe baza modelului Ford Mustang MK III și echipată cu motoare cu 6 și 8 cilindri mai puțin puternice, datorită noilor norme antipoluare care care au impus downsizing-ul.
Odată cu disparația ultimului manager al companiei Avanti Motor Corporation datorită unor probleme financiare în 2008, s-a încheiat cariera mai puțin strălucită a acestui model care, în ciuda a numeroase dificultăți, a marcat un moment fundamental în istoria motorsportului american.
Foarte puține exemplare din acest model sport american au ajuns în Europa. Pe piața europeană, originalul Studebaker Avanti a avut la debut un preț echivalent a 5.000 de dolari, care era apropiat de cel al celor mai cunoscute modele sport din perioada respectivă și asta a limitat succesul modelului deși, în anii ’60, a existat loc pe piață în acest segment de nișă în care era încadrat modelul Studebaker Avanti. Un obstacol și mai mare care a afectat succesul a fost stilul caroseriei mai puțin convențional cu care greu putea concura în fața elegantelor GT-uri europene. Totuși, Studebaker Avanti a ajuns să facă parte din colecțiile unor VIP-uri cunoscute la nivel mondial precum scriitorul Ian Fleming, creatorul agentului secret James Bond, artistul Frank Sinatra sau muzicianul Alice Cooper.
Foto: Studebaker; Arhivă
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.