miercuri 6 decembrie 2023
NEWSLETTER
Auto-Retro-Passion.ro
  • Home
  • News
  • Events
  • Stories
  • Brands
  • Lifestyle
  • Test Drive
  • Buyers Guide
  • Market
    • Adauga anunt
  • Blog
  • About us
Auto-Retro-Passion.ro
Home Stories

COLECTIA ASI BERTONE DE LA MUZEUL VOLANDIA

by Stefan George
5 august 2020
in Stories
1k
VIEWS
  • COLECTIA ASI BERTONE DE LA MUZEUL VOLANDIA

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/COLECTIA-ASI-BERTONE-DE-LA-MUZEUL-VOLANDIA.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    colectia-asi-bertone-de-la-muzeul-volandia
  • Colectia ASI Bertone

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Colectia-ASI-Bertone.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    colectia-asi-bertone
  • Colectia ASI Bertone

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Colectia-ASI-Bertone-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    colectia-asi-bertone
  • Colectia ASI Bertone

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Colectia-ASI-Bertone-3.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    colectia-asi-bertone
  • Alfa Romeo 2600 Sprint 1962 & Montreal 1970 & GT 2003

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Alfa-Romeo-2600-Sprint-1962-Montreal-1970-GT-2003.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    alfa-romeo-2600-sprint-1962-montreal-1970-gt-2003
  • Alfa Romeo Giulietta Sprint 1954

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Alfa-Romeo-Giulietta-Sprint-1954.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    alfa-romeo-giulietta-sprint-1954
  • Alfa Romeo GT Cabrio 2004

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Alfa-Romeo-GT-Cabrio-2004.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    alfa-romeo-gt-cabrio-2004
  • Aston Martin Vanquish JET2 2004

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Aston-Martin-Vanquish-JET2-2004.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    aston-martin-vanquish-jet2-2004
  • Bertone Alfa Romeo Bella 1999

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Alfa-Romeo-Bella-1999.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-alfa-romeo-bella-1999
  • Bertone Autobianchi Runabout 1970

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Autobianchi-Runabout-1970.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-autobianchi-runabout-1970
  • Bertone Blitz 1992 & Bertone Chevrolet Nivola 1990

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Blitz-1992-Bertone-Chevrolet-Nivola-1990.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-blitz-1992-bertone-chevrolet-nivola-1990
  • Bertone Blitz II 1993

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Blitz-II-1993.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-blitz-ii-1993
  • Bertone BMW C1 1999 & Bertone Opel Bici 1999

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-BMW-C1-1999-Bertone-Opel-Bici-1999.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-bmw-c1-1999-bertone-opel-bici-1999
  • Bertone BMW Z7 Birusa 2003 & NSU Trapeze 1973

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-BMW-Z7-Birusa-2003-NSU-Trapeze-1973.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-bmw-z7-birusa-2003-nsu-trapeze-1973
  • Bertone Cadillac Villa 2005

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Cadillac-Villa-2005.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-cadillac-villa-2005
  • Bertone Chrysler Dune Buggie 1971

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Chrysler-Dune-Buggie-1971.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-chrysler-dune-buggie-1971
  • Bertone Ferrari Dino Rainbow 1976

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Ferrari-Dino-Rainbow-1976.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-ferrari-dino-rainbow-1976
  • Bertone Ferrari Dino Rainbow & Ferrari 308 GT4 1974

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Ferrari-Dino-Rainbow-Ferrari-308-GT4-1974.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-ferrari-dino-rainbow-ferrari-308-gt4-1974
  • Bertone Fiat 128 Shopping 1969

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-128-Shopping-1969.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-128-shopping-1969
  • Bertone Fiat Bravo Enduro 1996

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-Bravo-Enduro-1996.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-bravo-enduro-1996
  • Bertone Fiat Bravo Enduro Evo 1996

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-Bravo-Enduro-Evo-1996.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-bravo-enduro-evo-1996
  • Bertone Fiat Bravo Enduro 1996 & Bertone Fiat Suagna 2003

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-Bravo-Enduro-1996-Bertone-Fiat-Suagna-2003.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-bravo-enduro-1996-bertone-fiat-suagna-2003
  • Bertone Fiat Cinquecento Rusch 1992

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-Cinquecento-Rusch-1992.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-cinquecento-rusch-1992
  • Bertone Fiat Suagna 2003

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-Suagna-2003.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-suagna-2003
  • Bertone Fiat Suagna 2003 & Lamborghini Genesis 1988

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-Suagna-2003-Lamborghini-Genesis-1988.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-suagna-2003-lamborghini-genesis-1988
  • Bertone Fiat X1-9 Lungo Prototip 1981

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-X1-9-Lungo-Prototip-1981.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-x1-9-lungo-prototip-1981
  • Bertone Fiat X1-9 Spider USA Prototip 1986

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-X1-9-Spider-USA-Prototip-1986.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-x1-9-spider-usa-prototip-1986
  • Bertone Fiat X1-10 1981

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Fiat-X1-10-1981.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-fiat-x1-10-1981
  • Bertone Freeclember I 1988 & Freeclember II 1992

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Freeclember-I-1988-Freeclember-II-1992.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-freeclember-i-1988-freeclember-ii-1992
  • Bertone Jaguar B99 GT 2011

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Jaguar-B99-GT-2011.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-jaguar-b99-gt-2011
  • Bertone Lamborghini Genesis 1988

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Lamborghini-Genesis-1988-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-lamborghini-genesis-1988
  • Bertone Lamborghini Genesis 1988

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Lamborghini-Genesis-1988.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-lamborghini-genesis-1988
  • Bertone Lancia Kappa Kayak 1995

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Lancia-Kappa-Kayak-1995.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-lancia-kappa-kayak-1995
  • Bertone Lotus Emotion 1991

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Lotus-Emotion-1991.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-lotus-emotion-1991
  • Bertone Opel Calibra Slalom 1996

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Opel-Calibra-Slalom-1996.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-opel-calibra-slalom-1996
  • Bertone Opel Filo 2001

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Opel-Filo-2001.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-opel-filo-2001
  • Bertone Porsche 911 Karisma 1994

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Porsche-911-Karisma-1994.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-porsche-911-karisma-1994
  • Bertone Slim 2000

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Slim-2000.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-slim-2000
  • Bertone Suzuki GO 1972 & Bertone Chrysler Snake 1970

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Suzuki-GO-1972-Bertone-Chrysler-Snake-1970.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-suzuki-go-1972-bertone-chrysler-snake-1970
  • Bertone Volvo Tundra 1979

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-Volvo-Tundra-1979.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-volvo-tundra-1979
  • Bertone ZER 1994

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Bertone-ZER-1994.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    bertone-zer-1994
  • Citroen Zabrus 1986

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Citroen-Zabrus-1986.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    citroen-zabrus-1986
  • Fiat 850 Sport Spider 1965 & Ritmo Cabrio 1983

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Fiat-850-Sport-Spider-1965-Ritmo-Cabrio-1983.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    fiat-850-sport-spider-1965-ritmo-cabrio-1983
  • Fiat Dino Coupe 1967

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Fiat-Dino-Coupe-1967.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    fiat-dino-coupe-1967
  • Fiat Punto Cabrio 1994

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Fiat-Punto-Cabrio-1994.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    fiat-punto-cabrio-1994
  • Fiat Punto Cabrio Racer 1994

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Fiat-Punto-Racer-1994.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    fiat-punto-cabrio-racer-1994
  • Lamborghini Countach 1973 & Miura 1966

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Lamborghini-Countach-1973-Miura-1966.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    lamborghini-countach-1973-miura-1966
  • Lamborghini Espada 1968

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Lamborghini-Espada-1966.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    lamborghini-espada-1968
  • Lancia Statos HF Stradale 1970

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Lancia-Statos-HF-Stradale-1970-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    lancia-statos-hf-stradale-1970
  • Opel Kadett E Cabrio 1986

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Opel-Kadett-E-Cabrio-1986.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    opel-kadett-e-cabrio-1986
  • Saab Novanta 2002

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Saab-Novanta-2002.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    saab-novanta-2002
  • Simca 1200 Sport Coupe 1967

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Simca-1200-Sport-Coupe-1967.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    simca-1200-sport-coupe-1967
  • Volvo 780 GLE 1985

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Volvo-780-GLE-1985.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    volvo-780-gle-1985
  • Citroen Traction Avant 11BL 1947

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Citroen-Traction-Avant-11BL-1947.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    citroen-traction-avant-11bl-1947
  • Citroen DS 19 1955

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Citroen-DS-19-1955.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    citroen-ds-19-1955
  • Citroen Ami6 1963

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Citroen-Ami6-1963.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    citroen-ami6-1963
  • Citroen 2CV Special 1990

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Citroen-2CV-Special-1990.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    citroen-2cv-special-1990
  • Citroen GS Camargue 1972

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/08/Citroen-GS-Camargue-1972.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au […]

    citroen-gs-camargue-1972
Previous Image
Next Image

info heading

info content


 

ARTICOLE ASEMANATOARE

FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI

LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI

Pentru suma de 3,44 milioane de euro, clubul italian ASI (Automotoclub Storico Italiano) dedicat vehiculelor istorice a devenit din anul 2015 proprietarul colecției celebrului carosier italian Bertone. După această achiziție au urmat și planurile de valorificare al acestui patrimoniu, concretizate în aprilie 2018 prin expunerea permanentă în cadrul celui mai mare muzeu aeronautic italian Volandia și la care echipa noastră a fost prezentă.

Clubul ASI, dedicat vehiculelor istorice și-a adjudecat în urma unei licitații desfășurate în cursul anului 2015, Colecția Bertone, o antologie a celor mai cunoscute creații auto realizate de către carosierul italian Bertone din Torino fondat în anul 1912 de către Giovanni Bertone. Acesta a cunoscut o dezvoltare impresionantă sub conducerea lui Nuccio Bertone (fiul fondatorului) chiar și după decesul acestuia din 1997, însă începând din al doilea deceniu al acestui secol, carosierul s-a confruntat cu o serie de probleme industriale, economice și familiale, care au determinat în cele din urmă ca Tribunalul de la Torino să decreteze falimentul în iulie 2014.

Suma cu care clubul ASI a reușit achiziționarea colecției Bertone formată din 79 de exemplare, prototipuri și modele unice care au marcat istoria designului auto, s-a ridicat la circa 3.5 milioane de euro. La această cifra s-a ajuns după un număr de 40 strigări iar creșterea, comparativ cu baza de pornire a licitației, a fost de 61%.

Printre automobilele fostului muzeu Bertone de la Caprie (lângă Torino) achiziționate de către clubul italian ASI se găsesc unele modele celebre de serie precum: Alfa Romeo Giulia Sprint, Giulia SS și Montreal, Ferrari Dino 308 GT4, Fiat 850 Sport Spider, Dino Coupe și X1 / 9, Lamborghini Miura, Espada și Countach, Lancia Stratos în varianta stradală, Simca 1200 Sport Coupe, Volvo 780  dar și numeroase concept car-uri spectaculoase precum: Aston Martin Jet2, Autobianchi Runabout, Chevrolet Ramarro, Ferrari Dino Rainbow, Fiat 128 Shopping, Jaguar B99 GT, Lamborghini Genesis, Lancia Kappa Coupe Kayak, Opel Slalom, Porsche 911 Karisma dar și exemplare unicat cum ar fi Fiat Punto Cabrio Racer cu hard top integrat sau Alfa Romeo GT Cabrio.

Este important faptul că, întreaga colecție și-a schimbat proprietarul în întregime, mai ales că automobilele aflate în Colecția Bertone și păstrate în muzeul Caprie au fost la acea vreme supuse constrângerii Ministerului Finanțelor și cel al Culturii din Italia iar prin urmare, această colecție nu trebuia fragmentată. În acest sens, conducerea clubului italian ASI a avut obligația încă de la început de a păstra integritatea acestei valoroase colecții. Cu alte cuvinte, nu va putea revinde piesele din colecție în mod individual și nu va putea să le transfere în străinătate, după cum confirmă o notificare emisă chiar de către conducerea ASI.

În aceeași notificare, conducerea ASI informează că a reușit să câștige licitația pentru suma de 3.440.000 milioane euro, datorită furnizării excedentelor de gestiune din anii trecuți, care au permis clubului Automotoclub Storico Italiano să aibă suma necesară pentru a salva Colecția Bertone.

BERTONE – 100 DE ANI DE TRADITIE

 „ O colecție precum cea a lui Bertone face parte cu siguranță din patrimoniul istoric și, având totodată posibilitatea economică, ASI a considerat că este corect și de datoria sa să participe la licitație – declara Roberto Loi, președintele Automotoclub Storico Italiano în urmă cu aproximativ patru ani. Tot el a mai adăugat: „ Știind că vânzarea unor vehicule prestigioase ale colecției era în desfășurare, am solicitat o intervenție din partea Asociației pentru a iniția o procedură care avea ca obiectiv plasarea obligațiunii de superintendent pe aceste bunuri considerate culturale, pentru a preveni transferul acestora în străinătate și vânzarea pe bucată al acestora. Apelul a fost acceptat și datorită acestuia, astăzi putem păstra o moștenire națională precum aceasta în Piemont. Cu siguranță este o operațiune pe care nicio altă asociație nu ar fi putut-o finaliza”.

Următorul pas pe care îl așteaptau pasionații îl reprezenta un proiect concret pentru îmbunătățirea patrimoniului industrial al Colecției Bertone. În acest sens, președintele ASI, Roberto Loi, a promis acestora că, într-un tip relativ scurt, va fi activat: „Un program pe care îl vom defini în următoarele ședințe ale consiliului de administrație și care va permite membrilor, entuziaști și simpli curioși să admire cele 79 de exemplare ale Colecției Bertone “.

Carrozzeria Bertone a cunoscut apogeul între anii ’50 și ’80, în perioada în care a fost condusă de către Nuccio Bertone, fiul fondatorului carosierului piemontez. Printre modelele auto care au implementată emblema în forma literei „B” stilizată asemenea unui steag inversat, merită amintete în primul rând cele din producția de serie precum: Alfa Romeo Giulietta Sprint, Giulietta SS, Giulia GT, Montreal, GT; Fiat 850 Spider, Dino Coupe, 131 Rally Abarth, Ritmo Cabrio, Punto Cabrio și Panda II; Innocenti Mini 90, 120 și De Tomaso; Iso Grifo; Lamborghini Miura, Espada, Jarama și Countach; Lancia Stratos; Citroen BX, XM, ZX, Xantia și Berlingo; Opel Kadett Cabrio și Astra Cabrio; Simca 1200 Sport Coupe; Skoda 136 Favorit sau cele două generații ale modelului off-road Bertone Freeclimber. Din categoria concept car-urilor merită menționate: Alfa Romeo Batmobile, 33 Carabo, Canguro, Bat 11 și Pandion; Autobianchi Runabout, BMW Pickster, Blitz I/II, Cadillac Villa, Chevrolet Ramarro și Nivola, Chreysler Snake, Citroen Camargue și Zabrus, Fiat Enduro și Suagna, Jaguar Ascot, Lamborghini Marzal; Lancia Stratos Zero, Sibilo și Kayak; Lotus Emotion, Opel Filo, Slim, Saab Novanta, Suzuki GO, Volvo Tundra, ZER.

Pe data de 7 aprilie 2018 în prezența președintelui celui mai mare muzeu de aeronautică italian, Volandia (aflat în apropierea aeroportului internațional Malpensa lângă Milano), Marco Reguzzoni, a președintelui clubului ASI – Maurizio Speziale și a președintelui Comitetului Științific al muzeului Volandia, Claudio Tovaglieri, a fost inaugurată Colecția ASI Bertone în cadrul muzeului Volandia. Acest important eveniment a debutat cu conferința intitulată „Motors of Culture” unde au participat directorul Muzeului Național de Automobile „Giovanni Agnelli” din Torino – Rodolfo Gaffino Rossi împreună cu curatorul muzeului Davide Lorenzone și Silvia Nicolis directoarea Muzeului Nicolis din Villafranca de lângă Verona. De asemenea au mai fost prezenți și Danilo Castellarin (președinte al Comisiei Istorice și Muzee din cadrul clubului ASI), Stefano Chiminelli (președintele clubului Circolo Veneto Automoto d’Epoca), Costantino Frontalini (fondatorul Muzeului Sidecar din Cingoli), Giuseppe Valenza (La Sicilia della Targa Florio) și Roberto Vellani (directorul Muzeului Automobilului din San Martino).

PININFARINA – 85 DE ANI DE FORME DIVINE

Președintele ASI, Maurizio Speziale și președintele Volandia, Marco Reguzzoni împreună cu primarul lui Ferno Filippo Gesualdi, consilierul municipalității Somma Lombardo, Ilaria Ceriani, și prefectul adjunct al Lonatei Pozzolo, Gaetano Losa, au inaugurat oficial în fața presei expoziția Colecția Bertone compusă din 77 de automobile, o motocicletă și o bicicletă.

„Colecția ASI Bertone – a spus președintele Speziale – este un exemplu important și semnificativ al spiritului ASI. După cum se precizează în articolul 1 din statut, ASI reprezintă, promovează și protejează interesele generale ale locomoției și motorizării istorice din Italia, sporind importanța sa culturală, istorică și socială. Colecția ASI Bertone este o moștenire cu o valoare indubitabilă a automobilismului istoric; Bertone cu lucrările sale a semnat momente semnificative din istoria automobilelor italiene, de neuitat de-a lungul timpului, iar ASI are datoria de a proteja, promova și spori acest patrimoniu. De astăzi, în sfârșit, toată lumea va avea ocazia să admire și să aprecieze aceste lucrări care au uimit lumea de-a lungul timpului. Și făcând acest lucru, ASI își îndeplinește poziția statutară. “

Muzeul Aeronautic Volandia dispune de o suprafață totală de 60.000 mp care cuprinde o bogată istorie industrială din toate punctele de vedere și în care sunt prezentate pe larg evoluția aeronauticii, automobilului modern prin Colecția Bertone cât și obiectele colectate de-a lungul anilor. Există numai puțin de 11 zone ale muzeului care primesc planoare, avioane, elicoptere, baloane cu aer cald, sateliți și module pentru explorarea spațiului.

Pe lângă colecția impresionantă de avioane, îm muzeu este expusă inclusiv colecția profesorului Ogliari, până de curând expusă în aer liber la Ranco, pe malul lacului Maggiore. Este vorba despre o adevărată colecție de mijloace de transport, cum ar fi telecabinele Brunate, vagoanele tramvaielor, metroul din Milano, locomotive și trăsuri din diferite perioade de timp. O întreagă aripă a muzeului Volandia este dedicată geniului din Varese, Flaminio Bertoni care a conceput și proiectat legendarele modele de la Citroen: Traction Avant, 2 CV, DS și Ami6.

Text & Foto: Auto Retro Passion

 

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI

Tags: Bertone
Previous Post

SISTEMUL ESP A IMPLINIT 25 DE ANI

Next Post

IWC AQUATIMER AUTOMATIC EDITION BOESCH CU OCAZIA CENTENARULUI BOESCH

ARTICOLE ASEMANATOARE

FIAT RITMO ANIVERSEAZA 45 DE ANI
Stories

FIAT RITMO ANIVERSEAZA 45 DE ANI

19 iulie 2023
MODELE CARE SE INCADREAZA CA VEHICUL ISTORIC IN 2023
Buyers Guide

MODELE CARE SE INCADREAZA CA VEHICUL ISTORIC IN 2023

26 februarie 2023
FIAT X1/9 A CELEBRAT JUMATATE DE SECOL
Stories

FIAT X1/9 A CELEBRAT JUMATATE DE SECOL

1 ianuarie 2023
BMW SERIA 5 A DEBUTAT IN URMA CU 50 DE ANI
Stories

BMW SERIA 5 A DEBUTAT IN URMA CU 50 DE ANI

3 decembrie 2022

ARTICOLE RECENTE

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023

24 noiembrie 2023
FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI

FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI

20 noiembrie 2023
LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI

LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI

15 noiembrie 2023
SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023

SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023

2 noiembrie 2023
COLECTIA PORSCHE THE WHITE COLLECTION SCOASA LA LICITATIE

COLECTIA PORSCHE THE WHITE COLLECTION SCOASA LA LICITATIE

29 octombrie 2023

ARTICOLE POPULARE

Renault 16 Primul Hatchback
Stories

RENAULT 16 – 50 ANI DE LA PRIMUL AUTOMOBIL HATCHBACK

by Cristian Grigore
9 ianuarie 2015

Read more
FERRARI 70 DE ANI DE LEGENDA

FERRARI – 70 DE ANI DE LEGENDA

13 septembrie 2017
Battista Pininfarina Maestrul Design Ului Auto

BATTISTA PININFARINA – MAESTRUL DESIGN-ULUI AUTO

22 februarie 2015
BERTONE – 100 DE ANI DE TRADITIE

BERTONE – 100 DE ANI DE TRADITIE

21 ianuarie 2013
REGINA RALIURILOR LANCIA DELTA – 30 DE ANI

REGINA RALIURILOR LANCIA DELTA – 30 DE ANI

2 decembrie 2016

© 2012-2023 - AUTO RETRO PASSION - All rights reserved

  • Publicitate
  • Jobs
  • Links
  • Agenda evenimente
  • Termeni si conditii
  • Contact
  • Home
  • News
  • Events
  • Stories
  • Brands
  • Lifestyle
  • Test Drive
  • Buyers Guide
  • Market
    • Adauga anunt
  • Blog
  • About us

© 2012-2021 – AUTO RETRO PASSION – All rights reserved

Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.Ok Politica De Confidentialitate Politica Cookies
GDPR

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ