ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
ARTICOLE ASEMANATOARE MODELE CABRIO CU DOUA LOCURI CA VEHICUL ISTORIC PANA IN 10.000 EURO MODELE CARE SE POT INCADRA CA VEHICUL ISTORIC IN 2024 Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea […]
Aflându-ne chiar în plin sezon estival, ne-am gândit să venim în sprijinul colecționalilor și pasionaților din România care doresc să achiziționeze în viitorul apropiat un model cabriolet clasic, prin prezentarea caracteristicilor unui număr de cinci modele cu caroserie cabriolet din diferite clase care dispun de 4 locuri la interior și care odată cu împlinirea vârstei de 30 de ani se încadrează cu ușurință la categoria Vehicul Istoric. Exemplarele modelelor respective aflate într-o stare bună, se găsesc încă la vânzare pe piețele din vestul Europei și Statele Unite ale Americii cu prețuri de sub 10.000 Euro.
Conform legislației în vigoare, odată cu împlinirea a 30 de ani, automobilele pot obține un atestat de vehicul istoric eliberat de Retromobil Club România care reprezintă Autoritatea Națională FIVA (Federation International de Vehicles Ancienne) pe baza căruia Registrul Auto Român va specifica în cartea de identitate a automobilului respectiv mențiunea de ″Vehicul Istoric″. Mulțumită acestuia, automobilul respectiv devine oficial unul clasic fiind inclus în “patrimoniul cultural al autovehiculelor”. Pe lângă vechimea minimă de 30 de ani, o altă condiție prealabilă pentru aprobarea atestatului de vehicul istoric este ca starea respectivului automobil să fie una originală cât mai bună și conformă cu specificațiile producătorului auto respectiv.
Mulțumită acestei certificări de ″Vehicul Istoric″, automobilul respectiv beneficiază de unele facilități în conformitate cu legislația în vigoare din țara noastră, respectiv de scutire de impozit și plata rovinietei iar prin compania de asigurări parteneră a Retromobil Club Romania sunt oferite asigurări tip RCA pe o perioadă de 6 luni la prețuri reduse membrilor clubului deținători de vehicule istorice.
La prețuri de până în 10.000 de euro, pe piețele din țările occidendale se pot găsi încă exemplare ale modelelor cabrio prezentate în acest material, aflate într-o stare destul de bună și care pot fi încadrate cu ușurință la categoria ″Vehicul Istoric″. Pentru fiecare din cele cinci modele din clase diferite am descris pe scurt cariera lor cu versiunile cele mai importante, motoarele propuse în gamă, dotările de siguranță și confort disponibile dar și problemele cele des mai întâlnite cu care s-au confruntat respectivele modele de-a lungul carierei precum și prețurile la care pot fi găsite la vânzare plus cotațiile actuale furnizate de către firma specializată Classic-Analytics.
Înainte de achiziționarea respectivului automobil, pe lângă verificările obișnuite la starea caroseriei, părții mecanice și la istoricul automobilului, în acest caz, fiind vorba de un model cu caroserie cabriolet, trebuie verificată cu atenție starea generală a soft top-ului, a etanșării și a mecanismului acestuia indiferent dacă este cu acționare manuală sau electrică precum și cea a lunetei care este parte componentă a soft top-ului și care în funcție de model poate fi realizată din material plastic sau din sticlă. În cazul în care automobilul cabrio dispune în plus și de hard top, acesta reprezintă un avantaj pentru că permite utilizarea automobilului respectiv inclusiv în timpul unor deplasări din afara sezonului cald.
Peugeot 205 Cabrio 1986 – 1995
Încă de la lansare, petrecută la ediția din 1986 a Salonului Auto de la Geneva, modelul francez cabrio din clasă mică s-a făcut repede remarcat datorită design-ului atractiv semnat de carosierul italian Pininfarina (responsabil inclusiv cu producția), manevrabilității excelente, a performanțelor peste media clasei și a costurilor reduse de întreținere. Considerat de fanii brandului francez Peugeot, un succesor al modelelor 204 Cabrio și 304 Cabrio din anii ’60 – ’70, modelul 205 Cabrio a fost oferit la debut în două versiuni: CT (echivalentă ca dotări cu versiunea XL de la varinata hatchback cu 3 uși) și CTI (similară ca dotări și look cu versiunea sportivă GTI). Prima era dotată cu un motor de 1,4 litri (80 CP) alimentat cu carburator dublu corp iar a doua echipată cu uu motor de 1,6 litri (115 CP) alimentat cu injecție electronică (același de pe versiunea sportivă 205 GTI), ambele asociate cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte. Versiunea CTI beneficia în plus de geamuri față acționate electric jante din aliaj și proiectoare suplimentare iar contra cost de soft top acționat electric, servodirecție și radio. În cursul anului 1988, modelul francez primește unele îmbunătățiri de ordin stilistic (restilizări la unele elemente de la exterior și interior) realizate concomitent cu varianta de caroserie hatchback. În același timp, motorul de 1,6 litri este înlocuit cu unul de 1,9 litri (130 CP) regăsit și pe versiunea sportivă 205 GTI iar versiunea CT este înlocuită cu versiunea CJ al cărui motor de 1,4 litri dezvolta 70 CP. Anul 1990 aduce un facelift discret care a vizat atât exteriorul (bare de protecție de concepție nouă, blocuri optice spate restilizate) cât și interiorul (planșă de bord restilizată, tablou de bord redimensionat, noi materiale pentru finisări) și echipamentul de dotări (geamuri cu tentă fumurie, închidere centralizată a portierelor, radio casetofon) precum și lansarea versiunii speciale Roland Garros, echipată cu un motor de 1.6L (80 CP) cu injecție și care avea ca dotări standard: soft top-ul acționat electric, jantele din aliaj, tapițeria mixtă din piele cu material textil, geamurile față electrice, jantele din aliaj, volanul din piele și vopseaua metalizată. Din anul 1993 gama se restrânge la o singură versiune denumită simplu 205 Cabrio, dotată cu un motor de 1,3 litri (75 CP) și care a rămas în producție până în anul 1995, numărul total de unități produse fiind de 72.375. De-a lungul carierei modelului francez cabrio din clasa mică, au fost semnalate unele probleme la partea electrică și la etanșeitatea părții din față a soft top-ului și a geamurilor laterale. În schimb, partea mecanică s-a dovedit a fi mai robustă cu excepția pompei de apă care s-a defectat frecvent. Exemplarele anterior faceliftului din 1990 și cele din seriile speciale Laurent Lacoste și Roland Garros au prețuri mai ridicate începând de la 5.500 euro iar cele de după acest an se găsesc la prețuri începând de la 4.000 euro. Recomandările noastre: versiunea CJ pentru combinația reușită dintre performanțele bune și consumul redus de combustibil și versiunea Roland Garros pentru o notă de exclusivitate și echipamentul de dotări bogat. Mai puțin recomandate: exemplarele fabricate până în anul 1988 care dispun de o finisare mai lejeră și un echipament de dotări mai auster. Pentru versiunea 205CJ Cabrio aflată în condiții bune (Nota 2), Classic Analytics oferă o cotație situată între 4.400 – 6.000 euro în funcție de anul fabricației, rulaj și dotări.
Volkswagen Golf I Cabrio 1979 – 1993
Lansat la Salonul Auto de la Frankfurt din 1979, modelul cabrio german din clasa compactă a înregistrat un mare succes comercial cu cele 388.522 exemplare fabricate de-a lungul unei cariere longevive de 14 ani. Proiectat ca și predecesorul său Kaffer Cabrio, de către carosierul german Karmann responsibil inclusiv de producția acestuia, modelul Golf ICabrio beneficia de soluții tehnice aplicate în premieră pentru un model cu caroserie cabrio de serie precum: roll bar-ul central care asigura o protecție sporită pasagerilor în caz de răsturnare și soft top-ul multistrat realizat din trei straturi care oferea o izolare fonică și termică superioară și care dispunea de luneta din sticlă cu sistem de degivrare. La debut, modelul a fost disponibil cu două propulsoare cu 4 cilindri de 1.5 litri (70 CP) alimentat cu carburator și asociat cu o cutie de viteze manuală cu 4 trepte (versiunea GLS) și 1,6 litri (110 CP) alimentat cu injecție mecanică oferit în combinație cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte (versiunea GLI). Modelul cabrio compact de la Volkswagen s-a impus repede pe piață, având de partea sa atu-uri deja cunoscute de la varianta hatchback, precum confortul bun la rulare, manevrabilitatea excelentă, finisările de calitate și numeroasele dotări opționale pentru clasa compactă (scaune sport, retrovizoare exterioare reglabile din interior, turometru, radio). În cursul anului 1983, modelului îi sunt aduse îmbunătățiri la unele detalii de la exterior (grilă frontală cu 4 faruri la versiunea din topul gamei) și interior (planșă de bord redesenată, volan de concepție nouă, materiale noi pentru finisări), la nivel tehnic (sistem de frânare revizuit cu discuri ventilate în față pentru versiunea 1.8i) și la echipamentul dotări opționale (transmisie automată pentru versiunea 1.8, geamuri față electrice, radio casetofon și jante din aliaj) iar cele două motorizări sunt înlocuite cu alte trei de 1,6 litri (75 CP), 1,8 litri (90 CP) ambele alimentate cu carburator și 1,8 litri (112 CP) alimentat cu injecție. Din anul 1986, propulsorul de 1,8 litri dispunea de alimentare cu injecție electronică care dezvolta 98 și respectiv 112 CP. În mai1987 este realizat un facelift major modelului compact german care se deosebea la exterior prin grila frontală cu un nou design cu 4 faruri (în standard) și barele de protecție de concepție nouă integrate cu spoiler și vopsite în culoarea caroseriei iar la interior prin planșa de bord și unele detalii restilizate. În același timp sunt introduse opțional direcția servoasistată, tapițeria din piele, închiderea centralizată a portierelor și instalația audio stereo. Începând din anul 1990, modelul a fost comercializat în numeroase versiuni speciale, relizate în serii limitate: Quartett, Bel Air, Young Line, Fashion Line, Classic Line, Toscana, Sportline, Coast, Acapulco și Genesis care dispun de unele dotări și o gamă de culori specifice. Din anul 1992 a fost oferită doar motorizarea de 1,8 litri (98 CP) și au fost disponibile opțional airbag-ul pentru șofer, ABS-ul și soft top-ul cu acționare electrică. De-a lungul carierei, modelul compact german s-a dovedit a fi unul solid și cu costuri de întreținere reduse, cele mai frecvente probleme au fost întâlnite la sistemul de răcire a motorului și la instrumentarul de bord, nefuncțional în numeroase cazuri și în compartimentul portbagajului unde au fost semnalate unele infiltrații și puncte de rugină. În plus, o atenție deosebită trebuie acordată stării pragurilor, montanților față și pasajelor roților care sunt predispuse la rugină. Exemplarele din prima serie (până în 1987) sunt cele mai căutate de colecționari și în consecință au cotațiile și prețurile mai ridicate începând de la 6.000 euro iar exemplarele din a doua serie și cele de după 1990 care se pretează chiar și la o utilizare zilnică se găsesc de la 5.000 euro. Recomandările noastre: versiunea 1.5 GLS pentru sobrietate și versiunea 1.8 în ambele variante cu carburator (90 CP) și injecție (98 CP) care oferă un bun compromis între performanțe și consumul de combustibil. Puțin recomandate: exemplarele care au suferit modificări de tip tuning și care sunt destul de multe ca număr. Cei de la Classic Analytics oferă o cotație cuprinsă între 8.500 – 11.500 euro în funcție de anul fabricației, rulaj și dotări în cazul versiunii 1.6 Cabrio aflată în condiții bune (Nota 2).
BMW Seria 3 (E30) Cabrio 1985 – 1993
Lansat cu prilejul Salonului Auto de la Frankfurt din 1985, modelul cabrio german din clasa medie superioară reprezintă o realizare deosebită atât din punct de vedere stilistic cât și a rigorii construcției. Varianta cabrio a debutat la comercializare cu versiunea 325i echipată cu un motor cu 6 cilindri în linie de 2,5 litri (170 CP) cu injecție electronică care oferea performanțe sportive pentru acea perioadă (viteză maximă 220 km/h și accelerație 0-100 km/h în 8 secunde) și menținea același comportament sportiv cunoscut de la varianta cu caroserie în 3 volume a Seriei 3 (E30) prezentată în noiembrie 1982, cu o manevrabilitate excelentă, o ținută de drum sigură pe carosabil uscat și o direcție cu demultiplicare scurtă. În echipamentul standard erau oferite: servodirecția, retrovizoarele exterioare reglabile electric, geamurile față acționate electric, închiderea centralizată a portierelor, jantele din aliaj, check control-ul și radio casetofonul iar contra cost erau propuse: ABS-ul, soft top-ul cu acționare electro-hidraulică, transmisia automată cu 4 trepte, diferențialul autoblocant, tapițeria din piele, computer-ul de bord, ștergătoarele pentru faruri și instalația audio stereo. În cursul anului 1986 este introdusă versiunea mai accesibilă 320i dotată cu un motor cu 6 cilindri de 2 litri (129 CP) cu injecție iar ca opțiune un hard top furnizat de firma Wiesmann. Odată cu facelift-ul general din anul 1987 al modelului Seria 3 (E30), sunt realizate unele restilzări atât la exterior (grila frontală, blocurile optice spate, bare de protecție vopsite în culoarea caroseriei) cât și la interior (consolă centrală revizuită, materiale noi pentru finisări), îmbunătățiri de ordin tehnic (sistem de frânare și direcție revizuite) și la echipamentul de dotări opționale (suspensie sport, geamuri spate electrice, volan reglabil, antenă electrică). Anul 1990 aduce un restyling lejer și este lansată versiunea de bază 318i propulsată de o unitate cu 4 cilindri de 1,8 litri (113 CP) cu injecție iar ca opțiune este oferit airbag-ul pentru șofer. Modelul cabrio de la BMW a rămas în producție până în vara anului 1993 fiind comercializat în peste 140.000 exemplare. În cariera sa, modelul s-a dovedit a fi unul robust, unele probleme fiind întâlnite la etanșeitatea motoarelor, grupurilor optice față și blocurilor optice spate. De asemenea au fost semnalate unele infiltrații pe la soft top și în portbagaj și consemnate unele probleme cu funcționarea instrumentarului de bord. Exemplarele cele mai bine cotate și cu prețuri mai ridicate (de la 9.000 euro) aflate într-o stare bună rămân cele fabricate între anii 1985-1987 cunoscute și ca versiunile cu crom datorită barelor de protecție cromate. Pentru exemplarele în stare bună cu o vechime mai mică de 30 de ani prețurile pornesc de la circa 7.500 euro. Recomandarea noastră: versiunea 325i cu barele de protecție cromate, anterioară facelift-ului din 1987 care îi conferă un aspect mai elegant și pentru cotația mai ridicată dar și pentru performanțele sportive. Nerecomandate: exemplarele cu modificări de tip tuning în special la motor și care nu sunt puține ca număr. Pentru versiunea 320i, în funcție de anul fabricației, rulaj și echipamentul de dotări, specialiștii de la Classic-Analytics oferă o cotație cuprinsă între 16.700 și 22.500euro pentru un exemplar aflat într-o stare bună (Nota 2).
Chevrolet Camaro Convertible 1987-1992
Lansată la începutul anului 1987 odată cu primul facelift al modelului sport american din cea de-a treia generație care a debutat în ianuarie 1982, varianta de caroserie cabrio denumită Convertible și dezvoltată de firma americană American Sunroof Company, beneficia de un design spectaculos tipic american și motorizări V6 de 2,8 litri (135 CP) și V8 de 5 litri (170-200 CP) sau 5,7 litri (230 CP) alimentate cu injecție și oferite în combinație cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte sau opțional cu una automată cu 4 trepte. De la debut au fost propuse două versiuni de echipare: LT și IROC-Z, cea de-a doua în combinație cu motorul de top V8 de 5,7 litri dispunea de frâne spate cu discuri și diferențial autoblocant. Pentru un model sport tipic american, nu lipseau din lista de dotări standard: direcția servoasistată, retrovizoarele exterioare reglabile electric, geamurile cu acționare electrică, radio casetofonul și istalația audio stereo. Opțional erau propuse: soft top-ul cu acționare electrică, instalația de aer condiționat, tapițeria din piele, scaunele cu reglaje electrice, volanul reglabil și ABS-ul. În anul 1990, modelul primește un ușor facelift, propulsorul V6 de 2,8 litri este înlocuit cu unul de 3,1 litri (150 CP) în aceeași configurație iar propulsorul V8 de 5 litri beneficiază de unele îmbunătățiri concomitent cu creșterea puterii de până la 215 CP. Tot în anul 1990 este introdus airbag-ul pentru șofer iar versiunea IROC-Z putea fi echipată cu un motor V8 de 5,7 litri îmbunătățit care putea livra 245 CP. Anul 1991 aduce înlocuirea versiunilor LT și IROC-Z cu versiunile RS și Z28 care dispuneau la exterior de unele elemente aerodinamice suplimentare. Cea de-a treia generație Camaro cabrio fabricată până în anul 1992, este probabil cea mai ieftină alternativă de a vă bucura de soundul și cuplul unui motor V8 într-un model cabrio. Din păcate, partea mecanică care s-a dovedit solidă de-a lungul timpului, cu excepția unor pierderi de ulei pe la diferențial și unele scurgeri la sistemul de răcire al motorului V8 a fost adesea neglijată sau modificată pentru sporirea performanțelor de către proprietarii anteriori. În schimb, partea electrică s-a confruntat cu unele probleme în special la funcționarea instrumentelor de bord și dotărilor cu funcționare electrică. Exemplarele originale aflate în stare bună și cu dotări mai puține se găsesc la prețuri începând de la 8.500 euro. Recomandarea noastră: versiunea cu motor V8 de 5L în combinație cu o cutie de viteze manuală pentru sound-ul și performanțele sportive. Nerecomandate: exemplarele cu modificări la motor cu scopul măririi performanțelor. Classic-Analytics ne comunică o cotație cuprinsă între 13.300 – 18.100 euro în funcție de anul de fabricație, rulaj și dotări pentru exemplarele versiunii Camaro IROC-Z aflate într-o condiție bună (Nota 2).
Jeep Wrangler YJ 1986 – 1995
Comercializat din septembrie 1986 ca succesor direct al modelului CJ7, modelul off road american Wrangler reprezintă cel mai bun exemplu al modului rustic de a conduce un automobil cu o caroserie complet deschisă. Suspensia cu axe rigide și arcuri lamelare, transmisia integrală nepermanentă, sistemul de frânare mixt cu discuri în față și tamburi în spate, portierele ușor de demontat și parbrizul pliabil sunt caracteristicile principale ale modelului Jeep și care fac deplasările pe timpul sezonului cald o experiență de neuitat. Spre deosebire de predecesorul model CJ7, Wrangler dispunea de un design modernizat, o listă de dotări opționale suplimentară (transmisie automată, tapițerie din piele, jante din aliaj, radio casetofon), un confort mai bun la rulare și care era pretabil inclusiv pentru o utilizare cotidiană. De la debut, modelul off road american a fost disponibil cu două motorizări pe benzină din care una cu 4 cilindri în linie de 2,5 litri (119 CP) având alimentare cu injecție iar cealaltă cu 6 cilindri în linie 4,2 litri (114 CP) alimentată cu carburator dublu corp. Motoarele erau oferite în standard în combinație cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte iar opțional pentru motorul mai mare era propusă o cutie automată cu 3 trepte. În cursul anului 1988, alături de versiunile prezentate la debut Base, Sport, Decor și Laredo, sunt introduse versiunile speciale Sahara și Islander cu un echipament de dotări specific. În anul 1991 este realizat un ușor facelift modelului ce a vizat unele elemente și detalii atât de la exterior cât și de la interior, introducerea unei noi motorizări cu 6 cilindri de 4 litri (180 CP) alimentată cu injecție în locul celei de 4,2 litri. În același an debutează versiunea luxoasă Renagade dotată cu motorul de 4 litri și care se deosebea prin unele detalii specifice (bare de protecție integrate vopsite în culoarea caroseriei, proiectoare suplimentare, jante din aluminiu cu design eleborat, consolă centrală) dar și printr-un echipament de dotări mai complet (tapițerie din velur, servodirecție, geamuri cu tentă fumurie, radio casetofon stereo, volan din piele). Din anul 1993 sunt propuse opțional ABS-ul și cutia de viteze automată pentru motorul de 2,5 litri. Modelul a rămas în producție până în anul 1996 fiind comercializat în 685.071 exemplare. În cariera sa de 10 ani, partea mecanică și-a demonstrat din plin robustețea, unele probleme fiind întâlnite doar la motorizările cu 6 cilindri și la transmisie unde au fost semnalate pierderi de ulei și la pompa de apă. În schimb, caroseria s-a confruntat cu unele părți sensibile la coroziune precum pragurile și zona inferioară a portierelor. Prețurile pentru exemplarele în stare bună fabricate până în 1991 pornesc de la 7.000 de euro iar cele după acest an încep de la 6.000 de euro. Recomandarea noastră: versiunea echipată cu motor de 2.5L și cutie de viteze manuală care oferă performanțe sufficient de bune și un consum rezonabil de combustibil. Nerecomandate: exemplarele folosite cu precădere în off road și cele modificate în stil tuning. În cazul versiunii 2.5, în funcție de anul fabricației, rulaj și dotări, Classic-Analytics ne oferă o cotație cuprinsă între 12.600 – 17.000 euro pentru un exemplar aflat într-o stare bună (Nota 2).
Foto: Producători
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.