Ultimele articole

SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA PADOVA 2014

5 noiembrie 2014
Comments off
347 Vizualizari

Previous Image
Next Image

info heading

info content


 

Intre 23-26 octombrie 2014 s-a desfasurat  o noua editie a Salonului Auto E Moto D’Epoca de la Padova, considerat cel mai important salon auto italian de profil si unul dintre cele mai mari din lume din domeniul auto retro. Aflat la editia a 31-a, salonul Italian a gazduit circa 2.000 de expozanti si 420 de ziaristi.

Cei peste 80.000 de vizitatori sositi in cele trei zile la eveniment,un record absolut pentru salonul Italian, au admirat pe o suprafata de peste 90.000 mp circa 4.000 de automobile old si youngtimer, motociclete, concept car-uri, exemplare unicat, modele de competitie si modele actuale, o parte dintre ele fiind expuse pentru comercializare sau licitatie, majoritatea fiind ale producatorilor italieni.

Numai putin de 13 constructori de automobile au fost prezenti oficial precum: Abarth, Alfa Romeo, Aston Martin, BMW, Ferrari, Lamborghini, Maserati – 100 de ani de activitate, Mercedes, Peugeot – 30 de ani cu modelul 205T16, Porsche, Toyota, Volkswagen – 40 de ani cu modeleul Golf, Volvo dar si de motociclete precum Ducati, Honda, Moto Guzzi sau Vespa au fost prezenti oficial expunand numeroase exemplare foarte rare de mare valoare provenite direct din muzeele proprii, unele dintre ele galonate in competitiile auto sau moto ale deceniilor trecute.

La editia din acest an au participat zeci de cluburi precum ASI (Automotoclub Storico Italiano), ACI, AAVS(Asociazione Amatori Veicoli Storici), Abarth Club, Alfa Romeo Giulia Club, Alfasud Club Italia, Autobianchi Club, Audi Club Sport, Fiat 500 Club Italia, Gordini Alpine Renault, Lancia Appia Club, Lancia Thema Club, Mercedes Club Italia, Porsche Club Italia, Zagato Car Club, case de licitatii interne si internationale, registre auto italiene pentru unele marci, muzee, ateliere de restaurare, fabricanti si distribuitori de piese de schimb si accesorii, comercianti de literatura auto-moto si documente de arhiva, in total circa 2.000 de expozanti.

Colectionarii, pasionatii si cunoscatorii de automobile clasice puteau achizitiona la salonul italian exemplare impecabile la preturi pe masura calitatii sau exclusivitatii precum: Daimler 4.2C model 1976 pentru 19.900 euro, Alfa Romeo Montreal din 1971 cu numai 90.000km parcursi pentru 50.000 euro, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA la pretul de 120.000 euro, Ferrari 412I model 1988 in stare noua cu doar 3.200km parcursi la pretul de 80.000 euro, Lancia Delta HF Integrale cu anul de fabricatie 1990 pentru 16.500 euro, BMW 325IX din 1986 sau Mercedes 300CE model 1990 la pretul de 9500 euro fiecare.

Text: Auto Retro Passion
Foto:
Ruoteclassiche & Motor-Klassik

Comments are closed.

November 18, 2018