Ultimele articole
AUTOMOTORETRO TORINO 2018 A 36 –A EDIȚIE (februarie 7, 2018 11:09 pm)
CELE MAI SCUMPE 10 AUTOMOBILE ALE ANULUI 2017 (ianuarie 12, 2018 10:12 pm)
PORSCHE A RESTAURAT CEL MAI VECHI 911 (decembrie 29, 2017 11:27 pm)
50 DE ANI CU AVANGARDISTUL NSU RO80 (decembrie 28, 2017 12:17 am)

SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA PADOVA 2013

5 noiembrie 2013
Comments off
75 Vizualizari

Previous Image
Next Image

info heading

info content


In perioada 24-27 octombrie 2013 s-a desfasurat  a 30-a editie, a Salonului Auto E Moto D’Epoca de la Padova, considerat cel mai important salon auto italian de profil. Mai jos va prezentam primele impresii de la fata locului.

La editia din acest an care a fost una jubiliara, au participat zeci de cluburi precum ASI (Automotoclub Storico Italiano), Abarth Club, Alfa Romeo Giulia Club, Autobianchi Club, Fiat 500 Club Italia, Gordini Alpine Renault, Lancia Appia Club , Mercedes 190SL Club Italia, Porsche Club Italia, Zagato Car Club, case de licitatii interne si internationale, registre auto italiene pentru unele marci, muzee, ateliere de restaurare, fabricanti si distribuitori de piese de schimb si accesorii, comercianti de literatura auto-moto si documente de arhiva, in total circa 1.600 de expozanti.

Cei peste 60.000 de vizitatori sositi in cele trei zile la eveniment au putut admira pe o suprafata de peste 90.000 mp circa 4.000 de automobile old si youngtimer, motociclete, concept car-uri, exemplare unicat, modele de competitie si modele actuale, o parte dintre ele fiind expuse pentru comercializare sau licitatie. Constructori de automobile precum: Abarth, BMW, Fiat, Ferrari, Lamborghini – 50 de ani de istorie, Lancia, Maserati, Mercedes – cu toate generatiile clasa S, Porsche – 50 de ani cu modelul 911 sau Peugeot – 30 de ani cu modelul 205 si de motociclete precum Ducati, Honda, Moto Guzzi sau Vespa au fost prezenti oficial expunand numeroase exemplare foarte rare de mare valoare provenite direct din muzeele proprii, unele dintre ele galonate in competitiile auto sau moto ale deceniilor trecute.

Colectionarii, pasionatii si cunoscatorii de automobile clasice puteau achizitiona la salonul italian exemplare impecabile la preturi pe masura calitatii sau exclusivitatii precum: Studebaker President din 1928 pentru 49.000 euro, Fiat Balilla Cabrio din 1935 pentru 33.000  euro, Jeep Willys din 1942 pentru 23.500 euro, Ford De Luxe Coupe din 1947 pentru 25.900 euro, Packard Eight Woody Station model 1948 pentru 74.000 euro, Lancia Aurelia B20 GT model 1953 pentru 120.000 euro, Alfa Romeo 1900 SS Coupe din 1956 pentru 125.000 euro, Mercedes 220S Coupe din 1958 la 58.000 euro, Jaguar XK 150 din 1959 pentru 56.000 euro, Jaguar MK IX model 1959 pentru 39.000 euro, Lancia Appia Coupe Pininfarina din 1960 pentru 16.000 euro, Porsche 356 din 1961 pentru 36.000 euro, Maserati 3500 GT din 1962 pentru 165.000 euro, Alfa Romeo Giulietta Sprint model 1962 la 18.000 euro, Autobianchi Primula coupe model 1970 pentru 5.200 euro, Porsche 911 model 1975 pentru 21.000 euro sau Ferrari 208 GTB din 1982 la 25.000 euro

Text & Foto: Auto Retro Passion

Comments are closed.

February 22, 2018