Ultimele articole
VERONA LEGEND CARS 2018 (mai 11, 2018 7:28 pm)
BASELWORLD 2018 (aprilie 10, 2018 10:36 pm)
RETRO CLASSICS STUTTGART 2018 (aprilie 3, 2018 7:13 pm)
TECHNO CLASSICA ESSEN 2018 (aprilie 1, 2018 12:30 am)

SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA PADOVA 2015

28 octombrie 2015
Comments off
172 Vizualizari
Previous Image
Next Image

info heading

info content


 

In perioada 22-25 octombrie 2015 s-a desfasurat a 32-a editie a Salonului Auto E Moto D’Epoca de la Padova, considerat de specialisti cel mai important salon auto italian de profil. Au fost prezenti un numar de 18 marci, 300 de comercianti, 650 de producatori, in total circa 1.600 de expozanti.

La editia din acest an a salonului italian, au participat zeci de cluburi precum ASI (Automotoclub Storico Italiano), Abarth Club, Alfa Romeo Giulia Club, Autobianchi Club, Fiat 500 Club Italia, Gordini Alpine Renault, Lancia Appia Club , Mercedes 190SL Club Italia, Porsche Club Italia, Zagato Car Club, case de licitatii interne si internationale, registre auto italiene pentru unele marci, muzee, ateliere de restaurare, fabricanti si distribuitori de piese de schimb si accesorii, comercianti de literatura auto-moto si documente de arhiva.

Cei peste 80.000 de vizitatori sositi in cele trei zile la acest eveniment au putut admira pe o suprafata de peste 90.000 mp circa 4.000 de automobile old si youngtimer, motociclete, concept car-uri, exemplare unicat, modele de competitie si modele actuale, o parte dintre ele fiind expuse pentru comercializare sau licitatie, majoritatea fiind ale producatorilor italieni. Constructori de automobile precum: Abarth, Alfa Romeo – 105 ani de activitate, Audi, Autobianchi – 60 de ani de la infiintare, BMW – 40 de ani cu modelul Seria 3, Citroen – 60 de ani cu modelul DS, Fiat, Ferrari, Lancia – 30 de ani cu modelul Ypsilon, Maserati, Mercedes – 60 de ani cu modelul 190 SL, Porsche – 30 de ani cu modelul 959 sau Peugeot si de motociclete precum Ducati, Honda, Moto Guzzi sau Vespa au fost prezenti oficial expunand numeroase exemplare foarte rare de mare valoare provenite direct din muzeele proprii, unele dintre ele galonate in competitiile auto sau moto ale deceniilor trecute.

Vedetele acestei editii a salonului italian au fost un exemplar de Lancia Beta 20 HP din 1911, exemplar care apartine muzeului Nicolis din Villafranca – Verona, model extrem de rar si valoros lansat in 1906 si asamblat in doar 150 de exemplare si un exemplar unicat de Maserati Tipo 124 din 1974 expus in premiera la un salon international.

La salonul italian, colectionarii, pasionatii si cunoscatorii de automobile clasice puteau achizitiona exemplare foarte rare si in stare impecabila la preturi pe masura calitatii sau exclusivitatii precum: Mercedes 220 SE Cabrio model 1960 pentru 120.000 euro; Citroen Traction Avant din 1952 la 17.500 euro; Alfa Romeo 2600 Sprint an de fabricatie 1963 pentru 30.000 euro; Ford Mustang Fastback model 1968 pentru 65.000 euro; Fiat 1100 Familiare din 1958 la 12.900 euro; Jaguar MK II model 1968 pentru 21.900 euro; Ferrari Testarossa model 1985 in stare noua la 160.000 euro; Maserati 3500 GT din 1958 la pretul de 299.000 euro; Fiat 131 Abarth din 1976 in stare noua la pretul de 99.000 euro; Shelby Cobra 289 din 1967 pentru 145.000 euro; Alfa Romeo Giulia SS model 1962 in stare aproape noua la 132.500 euro; Ford Thunderbird 292 din 1955 pentru 34.000 euro; Fiat Ritmo Abarth an de fabricatie 1982 la 15.000 euro; Porsche 914 din 1971 pentru 31.000 euro; Ferrari Mondial 3.4 model 1991 la 29.000 euro; Lancia Flavia Coupe din 1970 pentru 15.000 euro; Mercedes Kaiser Wagen din 1938 la pretul de 300.000 euro sau Ferrari 365 GTC4 model 1973 in stare noua pentru 310.000 euro.

Text: Auto Retro Passion

Foto: Ruoteclassiche; Epoca Auto

Comments are closed.