miercuri 6 decembrie 2023
NEWSLETTER
Auto-Retro-Passion.ro
  • Home
  • News
  • Events
  • Stories
  • Brands
  • Lifestyle
  • Test Drive
  • Buyers Guide
  • Market
    • Adauga anunt
  • Blog
  • About us
Auto-Retro-Passion.ro
Home Events

SALONUL TECHNO CLASSICA ESSEN 2022

by Stefan George
2 aprilie 2022
in Events
1k
VIEWS
  • SALONUL TECHNO CLASSICA ESSEN 2022

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/SALONUL-TECHNO-CLASSICA-ESSEN-2022.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    salonul-techno-classica-essen-2022
  • Best of Show - Alfa Romeo 1900C SS by Ghia 1954

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Best-of-Show-Alfa-Romeo-1900C-SS-by-Ghia-1954-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    best-of-show-alfa-romeo-1900c-ss-by-ghia-1954
  • Tematica principala dedicata carosierului Zagato

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Tematica-principala-dedicata-carosierului-Zagato.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    tematica-principala-dedicata-carosierului-zagato
  • Tematica principala dedicata carosierului Zagato

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Tematica-principala-dedicata-carosierului-Zagato-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    tematica-principala-dedicata-carosierului-zagato
  • Aston Martin DBS GT Zagato Cocept car in cadrul tematicii Carrozzeria Zagato

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Aston-Martin-DBS-GT-Zagato-Cocept-car-in-cadrul-tematicii-Carrozzeria-Zagato.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    aston-martin-dbs-gt-zagato-cocept-car-in-cadrul-tematicii-carrozzeria-zagato
  • Ferrari 250 GT Cabriolet la Stand Ferrari Eberlein Automobile

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ferrari-250-GT-Cabriolet-la-Stand-Ferrari-Eberlein-Automobile.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ferrari-250-gt-cabriolet-la-stand-ferrari-eberlein-automobile
  • Ferrari Testarossa & F512M

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ferrari-Testarossa-F512M.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ferrari-testarossa-f512m
  • Expoziția cluburilor Mercedes-Benz

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Expozitia-cluburilor-Mercedes-Benz.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    expoziia-cluburilor-mercedes-benz
  • Expoziția cluburilor Mercedes-Benz

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Expozitia-cluburilor-Mercedes-Benz-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    expoziia-cluburilor-mercedes-benz
  • Stand dealer Mercedes HK-Engineering

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Stand-dealer-Mercedes-HK-Engineering.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    stand-dealer-mercedes-hk-engineering
  • Mercedes 600 Limousine la stand dealer Mercedes Kienle

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Mercedes-600-Limousine-la-stand-dealer-Kienle.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    mercedes-600-limousine-la-stand-dealer-mercedes-kienle
  • Stand dealer Mercedes Rosier Classic

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Stand-dealer-Mercedes-Rosier-Classic.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    stand-dealer-mercedes-rosier-classic
  • Stand Porsche

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Stand-Porsche.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    stand-porsche
  • Stand dealer Porsche Early

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Stand-dealer-Porsche-Early.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    stand-dealer-porsche-early
  • Stand dealer Porsche Early

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Stand-dealer-Porsche-Early-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    stand-dealer-porsche-early
  • Stand Maserati

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Stand-Maserati.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    stand-maserati
  • Audi 100 C1 la stand Audi

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Audi-100-C1-la-stand-Audi.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    audi-100-c1-la-stand-audi
  • Porsche Carrera GT Stand casa de licitatii RM Sotheby

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Porsche-Carrera-GT-Stand-casa-de-licitatii-RM-Sotheby.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    porsche-carrera-gt-stand-casa-de-licitatii-rm-sotheby
  • Ford Granada & Consul la stand Club Ford

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ford-Granada-Consul-la-stand-Club-Ford.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ford-granada-consul-la-stand-club-ford
  • Citroen SM la stand Club Citroen

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Citroen-SM-la-stand-Club-Citroen.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    citroen-sm-la-stand-club-citroen
  • Alfa Romeo 6C 2500 Villa d Este

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Alfa-Romeo-6C-2500-Villa-d-Este.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    alfa-romeo-6c-2500-villa-d-este
  • Alfa Romeo 8C 2900 Cabrio

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Alfa-Romeo-8C-2900-Cabrio.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    alfa-romeo-8c-2900-cabrio
  • Aston Martin DB3

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Aston-Martin-DB3.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    aston-martin-db3
  • Audi Sport Quattro

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Audi-Sport-Quattro.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    audi-sport-quattro
  • Bentley 3 Liter Speed

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Bentley-3-Liter-Speed.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    bentley-3-liter-speed
  • Bentley R-Type

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Bentley-R-Type.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    bentley-r-type
  • Bizzarini 5300 GT

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Bizzarini-5300-GT.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    bizzarini-5300-gt
  • BMW 320 Cabrio Baur

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/BMW-320-Cabrio-Baur.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    bmw-320-cabrio-baur
  • Bugatti Type 57 SC Atlantic

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Bugatti-Type-57-SC-Atlantic.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    bugatti-type-57-sc-atlantic
  • Bugatti EB110

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Bugatti-EB110.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    bugatti-eb110
  • Cadillac Eldorado Convertible

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Cadillac-Eldorado-Convertible.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    cadillac-eldorado-convertible
  • Chevrolet Corvette C1

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Chevrolet-Corvette.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    chevrolet-corvette-c1
  • Chrysler Imperial

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Chrysler-Imperial.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    chrysler-imperial
  • De Soto Firesweep

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/De-Soto-Firesweep.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    de-soto-firesweep
  • Ferrari 500 Testa Rossa

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ferrari-500-Testa-Rossa.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ferrari-500-testa-rossa
  • Ford Capri MK I la Stand firma de tunning

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ford-Capri-MK-I-la-Stand-firma-de-tunning-1.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ford-capri-mk-i-la-stand-firma-de-tunning
  • Ford Mustang

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ford-Mustang.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ford-mustang
  • Ford Thundirbird

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Ford-Thundirbird.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    ford-thundirbird
  • Fuldamobil S7

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Fuldamobil-S7.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    fuldamobil-s7
  • Honda NSX

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Honda-NSX.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    honda-nsx
  • Iso Grifo

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Iso-Grifo.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    iso-grifo
  • Jaguar XK 220

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Jaguar-XK-220.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    jaguar-xk-220
  • Jaguar XK120

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Jaguar-XK120.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    jaguar-xk120
  • Lamborghini Miura

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Lamborghini-Miura.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    lamborghini-miura
  • Lancia Delta S4 Rally Group B

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Lancia-Delta-S4-Rally-Group-B.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    lancia-delta-s4-rally-group-b
  • Maserati 300 S

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Maserati-300-S.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    maserati-300-s
  • Maserati Barchetta

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Maserati-Barchetta.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    maserati-barchetta
  • Matra 640

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Matra-640.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    matra-640
  • Mercedes 220 Cabrio

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Mercedes-220-Cabrio.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    mercedes-220-cabrio
  • Mercedes SLC R107 cu propulsie electrica

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Mercedes-SLC-R107-cu-propulsie-electrica.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    mercedes-slc-r107-cu-propulsie-electrica
  • Mercedes SLR

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Mercedes-SLR.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    mercedes-slr
  • Nissan Skyline GTR

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Nissan-Skyline-GTR.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    nissan-skyline-gtr
  • Opel Kadett B la stand Club Opel

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Opel-Kadett-B-la-stand-Club-Opel.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    opel-kadett-b-la-stand-club-opel
  • Porsche 911 Turbo 3.3 Flat Nose

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Porsche-911-Turbo-3.3-Flat-Nose.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    porsche-911-turbo-33-flat-nose
  • Porsche 917

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Porsche-917.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    porsche-917
  • Shelby Cobra 427

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Shelby-Cobra-427.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    shelby-cobra-427
  • Saab 93

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Saab-93.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    saab-93
  • Talbot Rancho

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Talbot-Rancho.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    talbot-rancho
  • Tatra 87

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Tatra-87.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    tatra-87
  • Unimog Universal

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Unimog-Universal.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    unimog-universal
  • Volkswagen Golf I

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Volkswagen-Golf-I.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    volkswagen-golf-i
  • Volkswagen Transporter T1

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Volkswagen-Transporter-T1-1.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    volkswagen-transporter-t1
  • Simulator auto retro

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Simulator-auto-retro-1.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    simulator-auto-retro
  • Spatiu la exterior rezervat vanzatorilor auto privati

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Spatiu-la-exterior-rezervat-vanzatorilor-auto-privati-1.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    spatiu-la-exterior-rezervat-vanzatorilor-auto-privati
  • Spatiu la exterior rezervat vanzatorilor auto privati

    https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2022/04/Spatiu-la-exterior-rezervat-vanzatorilor-auto-privati-2.jpg

      ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023 SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023 După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o […]

    spatiu-la-exterior-rezervat-vanzatorilor-auto-privati
Previous Image
Next Image

info heading

info content


 

ARTICOLE ASEMANATOARE

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023

SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023

După doi ani de absență din rândul marilor saloane dedicate vehiculeleor istorice ca urmare a pandemiei, salonul auto retro german, considerat cel mai mare de acest fel din acest segment, a revenit în acest an în perioada 23-27 martie cu o ediție de cel mai înalt nivel. La ediția din acest an, atenția a fost acaparată în special pe constructorul italian care aniversează în acest an 75 de ani de la primul model sub acest brand dar și pe o parte din dealerii de top specializați pe restaurarea și comercializarea în special a modelelor istorice emblematice de la Mercedes și Porsche.

Salonul Techno Classica Essen, ajuns la cea de-a 32-a ediție, reprezintă unul dintre evenimentele principale din peisajul expozițional auto istoric. Potrivit organizatorilor, în cele opt hale ale salonului au fost expuse un număr de peste 2.700 de vehicule istorice. O serie de prezentări și expoziții tematice au sărbătorit numeroase aniversari importante. Dintre acestea, în centrul atenției s-a aflat aniversarea de 75 ani a prestigiosului constructor auto italian Ferrari, care a prezentat inclusiv modelul 125 S din 1947, primul realizat sub brandul Ferrari.

Compania italiană cu sediul în Maranello, a organizat o amplă expoziție împreună cu reprezentanța Ferrari din Germania – Eberlein Automobile care a primit în anul 2017 prestigioasa distincție „Officina Ferrari Classiche”. Expoziția a sărbătorit marile momente ale epopeei glorioase a mărcii italiene, cu un accent special pe recentul model Ferrari Roma, un GT care, a adus un omagiu marilor capodopere ale trecutului glorios, fiind flancat de un model Ferrari 275 GTB Long Nose și un model Ferrari 250 GT Cabriolet, ambele restaurate de divizia heritage Ferrari Classiche în Maranello. În cadrul evenimentului, departamentul pentru protecția patrimoniului istoric a prezentat publicului larg certificatul oficial original pe care acesta îl emite tuturor modelelor Ferrai clasice cu o vechime mai mare de 20 de ani după ce au fost supuse unei ample evaluări.

Tematica specială de la această ediție a salonului Techno Classica Essen, coordonată de SIHA, organizatorul evenimentului, a fost dedicată unei alte companii italiene: Carrozzeria Zagato, fondată în 1919. Această expoziție dedicată carosierului italian, prezintă îndelungata colaborare dintre Aston Martin și Zagato, începută în anul 1960 cu iconicul model DB4 GT Zagato și care, de atunci, a produs o varietate rară și fascinantă de modele, cu un stil diferit și mai puțin convențional. Andrea Zagato, strănepotul fondatorului și proprietarul companiei din Terrazzano di Rho de lângă Milano, a prezentat proiectele care de-a lungul anilor au dat viață unei serii limitate și modelelor unice realizate cu măiestrie pricepută.

Conform tradiției, în cadrul salonului auto retro de la Essen au avut loc și două concursuri de eleganță auto retro intitulate Concours d’Elegance. Astfel, un juriu de experți au selectat pe cele mai elegante dintre automobilele expuse la diferite clase, o muncă considerată dificilă având în vedere abundența ofertei și care au fost premiate în data de vineri, 25 martie. Ceremonia a culminat apoi cu decernarea râvnitului trofeu Best of Show decernat unui rarisim Alfa Romeo 1900C SS by Ghia din 1954  iar duminică 27 martie, un juriu separat a acordat un premiu celui mai spectaculos stand cu trofeul Club Grand Prix.

Nu este de mirare având în vedere că Techno Classica Essen ajunge să fie considerat crème de la crème a celor mai importanți dealeri germani și internaționali în special din Statele Unite, Olanda, Italia, Marea Britanie, peninsula Scandinavă, și chiar Argentina, cu o gamă vastă de automobile aparținând tuturor segmentelor și gamelor de preț.

Și la această ediție companiile specializate pe restaurarea și vânzarea de modele Mercedes de colecție s-au aflat în prim plan. Dintre acestea au atras în mode deosebit atenția HK-Engineering care a expus la standul său un număr de șase exemplare excepționale din legendarul model Mercedes 300 SL, Kienle Automobiltechnik care a avut la standul său mai multe modele expuse pentru vânzare, toate de cel mai înalt nivel, începând cu modelul interbelic Mercedes 540 K Cabriolet C din 1936, deținut de fostul rege suveran egiptean Faruk și până la modelul youngtimer CLK DTM AMG din 2004 precum și Rosier Classic – colaboratorul tradițional al lui Mercedes-Benz pe acest segment, care a avut de asemenea, un foarte mare stand cu numeroase modele care au variat de la spectaculosul model Typ SSK din 1928 și până la AMG GT Black Series prezentat recent.

Tot la capitolul dealeri merită amintit și specialistul Thiesen Hamburg, prezent constant la salonul de la Essen și axat pe modele extrem de rare. La standul acestuia în centrul atenței s-au aflat un Porsche 356 Pre-A special Cabriolet din 1953 care a aparținut Prințului Bertil al Suediei, un Bentley 3 Liter Speed ​​Vandenplas Tourer Red Label din 1930 și un Veritas BMW 328 RS din 1949.

În schimb, Chrome Cars, a expus cel mai vechi exemplar cunoscut de Porsche 911 Targa Softop, aflat din 1967 într-o stare perfectă de conservare și MG Tojero, pilotat de legendarul pilot britanic Sir Stirling Moss. Printre cele 33 de exemplare de la standul său s-au aflat inevitabil și modele youngtimer dintre care două modele Alpina – BMW și Mercedes 190 E 2.5 16 în versiunile Evo I și Evo II.

Fundația PS.Speicher din Einbeck a revenit la Techno Classica Essen cu vehicule excepționale. Anul acesta, la standul său s-au evidențiat Tatra 87, un Citroen DS Cabriolet Chapron și un Talbot Rancho, susținute de motociclete rare precum Ducati Dustbin, de artistul din aluminiu Evan Wilcox și Yamaha TX 750. De asemenea, cunoscutul Muzeu Technik Sinsheim a fost prezent cu un stand destul de mare în hala nunărul 2.

Houtkamp Collection a fost prezent la această ediție cu modele mai exclusive precum Lancia Lambda model 1927, care a participat de patru ori la cunoscuta cursă de regularitate Mille Miglia și Arnolt Bristol Works Team Car din 1955, mașina personală a lui Wacky Arnolt și un Aston Martin DB5 Cabriolet, unul dintre cele doar 19 unități construite în această variantă cabrio.

Gallery Aaldering a expus în special modele de competiție de excepție precum: Maserati 4CLT din 1948 pilotat de legendarul campion mondial de Formula 1 – Juan Manuel Fangio, un Delahaye 235 Cabriolet construit la comandă în 1952 și un prestigios Bizzarini 5300 GT.

Pentru vânzătorii privați, în hala cu numărul 4, organizatorii au amenajat o zonă nouă de dimensiuni generoase, unde au fost expuse sute de automobile din diferite game de prețuri, pe lângă zonele exterioare deja existente. Pe lângă vehiculele istorice, vizitatorii salonului Techno Classica au găsit o gamă largă de piese de schimb, literatură, automobilia și lifestyle, cu o întreagă secțiune dedicată artiștilor și experților în restaurare.

O altă tradiție a salonului este cea a prezentărilor cluburilor și asociațiilor. În hala 1, de exemplu, a fost rezervată pasionaților brandului Mercedes. Cu acordul producătorului din Stuttgart, 17 cluburi recunoscute de Mercedes-Benz care au beneficiat de o suprafață totală de peste 2.400 mp, cu o expoziție care acoperă secolul trecut cu modelele interbelice care a inclus și un stand de modele dotate cu motoare supraalimentate cu compresor, până la legende moderne precum Mercedes SLR.

Într-o hală specială, mai multe cluburi Ford din Germania au sărbătorit 90 de ani de motoare „Ford Y” și istoricul motor V8, precum și 50 de ani de la debutul modelului din clasa superioară Granada și 40 de ani de la prezentarea modelului din clasa medie superioară Sierra. Cu această ocazie, cluburile au prezentat aproximativ 20 de exemplare ale modelelor clasice menționate în configurații speciale. Printre cluburile prezente dedicate brand-ului Ford, merită menționat Capri Club Remscheid, care a avut o participare constantă încă de la prima ediție a salonului de la Essen.

Cluburile germane ale mărcilor franceze Citroen și Panhard au fost prezente pentru a sărbători cea de-a 75-a aniversare a legendarului model HY, a 40-a aniversare a modelului BX și a 35-a aniversare a modelului AX. La acestea se adaugă Opel Commodore B Club Germany, care serbează jumătate de secol cu modelele Commodore B și Rekord D. În schimb, Jensen Owner’s Club a celebrat întreaga producție postbelică a mărcii britanice, care și-a încheiat activitatea în anul 1976, inclusiv cu modelul Jensen FF Mk I – pionierul tracțiunii integrale permanente standard și precursorul sistemului de frânare ABS. Din Statele Unite a fost prezent Porsche Club North America, care a venit să se alăture marelui parteneriat dintre pasionații de modele clasice, subliniind vocația globală a acestui mare eveniment.

Foto: Secret Classics; Agorauto

 

 

 

 

 

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul Auto Retro Passion pentru mai multe informații AICI

Tags: Best of ShowEnzo FerrariFerrariIstoria FerrariMercedesPorscheTechno Classica Essen
Previous Post

SALONUL RETROMOBILE PARIS 2022

Next Post

NOUL CEAS JACOBS & CO BUGATTI CHIRON PENTRU CRISTIANO RONALDO

ARTICOLE ASEMANATOARE

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023
Events

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023

24 noiembrie 2023
FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI
Stories

FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI

20 noiembrie 2023
COLECTIA PORSCHE THE WHITE COLLECTION SCOASA LA LICITATIE
News

COLECTIA PORSCHE THE WHITE COLLECTION SCOASA LA LICITATIE

29 octombrie 2023
TOP 10 LA LICITATIILE MONTEREY MOTOR WEEK 2023
News

TOP 10 LA LICITATIILE MONTEREY MOTOR WEEK 2023

28 august 2023

ARTICOLE RECENTE

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023

SALONUL MILANO AUTOCLASSICA 2023

24 noiembrie 2023
FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI

FERRARI 365 GT4 BB – PRIMUL FERRARI CU MOTOR CENTRAL A SERBAT 50 ANI

20 noiembrie 2023
LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI

LEGENDARUL ALPINE A110 IMPLINESTE 60 DE ANI

15 noiembrie 2023
SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023

SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2023

2 noiembrie 2023
COLECTIA PORSCHE THE WHITE COLLECTION SCOASA LA LICITATIE

COLECTIA PORSCHE THE WHITE COLLECTION SCOASA LA LICITATIE

29 octombrie 2023

ARTICOLE POPULARE

Renault 16 Primul Hatchback
Stories

RENAULT 16 – 50 ANI DE LA PRIMUL AUTOMOBIL HATCHBACK

by Cristian Grigore
9 ianuarie 2015

Read more
FERRARI 70 DE ANI DE LEGENDA

FERRARI – 70 DE ANI DE LEGENDA

13 septembrie 2017
Battista Pininfarina Maestrul Design Ului Auto

BATTISTA PININFARINA – MAESTRUL DESIGN-ULUI AUTO

22 februarie 2015
BERTONE – 100 DE ANI DE TRADITIE

BERTONE – 100 DE ANI DE TRADITIE

21 ianuarie 2013
REGINA RALIURILOR LANCIA DELTA – 30 DE ANI

REGINA RALIURILOR LANCIA DELTA – 30 DE ANI

2 decembrie 2016

© 2012-2023 - AUTO RETRO PASSION - All rights reserved

  • Publicitate
  • Jobs
  • Links
  • Agenda evenimente
  • Termeni si conditii
  • Contact
  • Home
  • News
  • Events
  • Stories
  • Brands
  • Lifestyle
  • Test Drive
  • Buyers Guide
  • Market
    • Adauga anunt
  • Blog
  • About us

© 2012-2021 – AUTO RETRO PASSION – All rights reserved

Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.Ok Politica De Confidentialitate Politica Cookies
GDPR

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ