ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
Mercedes 70 HP Rothschild & Fils Triple Phaeton 1906
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
Duesenberg Model J Disappearing-Top Convertible 1934
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
ARTICOLE ASEMANATOARE SALONUL AUTO E MOTO D’EPOCA BOLOGNA 2024 MILLE MIGLIA EDITIA 2024 Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil […]
Un original și patinat Bugatti Type 59 Sports model 1934, deținut cândva de regele Leopold al III-lea al Belgiei, a câștigat premiul Best of Show la evenimentul auto retro american Pebble Beach Concours d’Elegance 2024. Este prima dată când un automobil din clasa automobilelor în stare de conservare Prize-Winning Patina, revendică trofeul Best of Show la celebrul concurs de eleganță din California ajuns în acest an la ediția cu numărul 73.
Mii de mașini au invadat evenimentul anual american Monterey Car Week, când cea mai mare sărbătoare auto din SUA a revenit, culminând cu concursul de eleganță de la Pebble Beach de duminică 18 august, unde pasionații și cunoscătorii au putut admira de la modele construite la inceputul secolului douzeci, la modelele exclusive Maserati cu caroserii realizate de Frua și până la supercar-urile din categoria GT, într-un număr total de 216 exemplare sosite din 16 țări, toate expuse pe gazonul peninsulei californiene.
Una dintre cele mai incitante clase de la evenimentul american de la ediția din acest an, a fost cea a modelelor de competiție BPR și FIA GT din anii ’90. De la această categorie, nu au lipsit concurenți redutabili precum: Mercedes CLK GTR din 1997, McLaren F1 16R care a concurat la cursa de 24 h de la Le Mans din 1996 și un exemplar cu șasiul XP4 al aceluiași model britanic, care erste cel de-al patrulea dintre cele cinci prototipuri de pre-producție sau Bugatti EB 110 Sport Competizionemodel 1995. La această categorie, premiul a fost adjudecat de extraordinarul Ferrari F40 GTE din 1996, varianta finală și cea mai puternică de curse a modelului, a cărui motor rușea să dezvolte până la 620 CP.
În timp ce eleganța nu lipsea nici la această ediție a concursului american, automobilele din clasa Frua Coachwork au fost poate cele mai uluitoare din acest an. Un Maserati A6 GCS Frua Spider fabricat în 1955 al colecționarului Jonathan Segal a fost la fel de fermecator ca întotdeauna, dar publicul numeros a fost la fel de atras de Nardi/Peugeot 203 Dubois Frua Coupe de culoare verde închis produs în 1953 și Nardi 750 Frua Barchetta din același an.
Ne bucurăm cu siguranță că datoria de a selecta câștigătorul clasei nu ne revine, dar trebuie să fim de acord cu arbitrii juriului care au acordat onorurile la această clasă unui Maserati A6G 2000 Frua Spyder din 1951. Aceste modele superbe servesc ca o reamintire a geniului lui Pietro Frua, care și-a creat propriul studiou de design după ce anterior a lucrat pentru carosierul Pininfarina și pe care ulterior a vândut-o firmei Ghia. Nu este surprinzător faptul că multe dintre exclusivitățile construite de către Frua sunt considerate printre cele mai bune din epoca de aur a designului auto din Italia.
Totuși, categoria care a atras cele mai mari priviri din partea vizitatorilor în weekend-ul trecut a fost cea a conceptelor și prototipurilor în formă de pană – Wedge Wonders Angle for the Win. Au fost prezente numeroase exemplare de la Honda HP-X din 1984 proiectat de Pininfarina până la United Nude Lo-Res Car din 2016. Orice raportare crescută de vizionări de OZN-uri în juriul de la Monterey, săptămâna trecută ar putea fi atribuită în mare măsură lui Ferrari 512S Modulo din 1970, dar chiar dacă o navă ar fi coborât din cerul înnorat din California, nu am fi observat, pentru că ochii publicului erau ferm fixați pe designul lui Ferrari Enzo al stilistului Ken Okuyama.
Cu toate acestea, mereu atractivul Aston Martin Bulldog realizat în 1979 aparținând lui Philip Sarofim, a câștigat premiul la această clasă. Între timp, un alt exemplar din colecția sa, prototipul Lancia Stratos HF Zero Bertone Coupe din 1970, și-a asigurat nu doar premiul din clasa Early Wedge ci și un loc în Top Four, prin aprobarea creatorului categoriei Gran Turismo, Kazunori Yamauchi, care a premiat în acest fel postmortem pe Marcello Gandini care a proiectat capodopera respectivă cu trofeul Gran Turismo.
Ne întrebăm dacă frații Maserati au avut o idee despre legenda care va urma după ce și-au construit primul automobil de curse în 1926 și dacă și-au dat seama sau nu de impactul pe care îl vor avea asupra lumii automobilistice, însă, publicul a fost cu siguranță încântat să vadă atât de multe dintre ele, atât modele de serie cât și de competiție. Printre veteranii de competiție, merită amintiți 300S Fantuzzi Spyder din 1956 care a câștigat clasa sa precum și Tipo 61 Birdcage din 1960, pentru care cunoscătorii au avut întotdeauna cuvinte de laudă. În ceea ce privește modelele de serie, Ghibli 4.9 SS Ghia Coupe model 1972, proiectat de către legendarul Giorgetto Giugiaro care recent a serbat 86 de ani, s-a clasat pe locul secund, în timp ce câștigătorul categoriei i-a revenit strălucitorului A6G/54 2000 Zagato Spyder model 1955 ale cărui linii curbe simpliste, dar elegante, se asortau foarte bine cu verdele caroseriei.
Bugatti Type 59 este în sine un mit în lumea automobilelor, doar șase exemplare din versiunea Grand Prix au fost construite. Exemplarul care a primit acum prețiosul trofeu Best of Show la Pebble Beach Concours d’Elegance 2024 a fost construit în 1934 ca Type 59 Sports pe un șasiu Type 57. La scurt timp, exemplarul a primit un șasiu special nou pentru următoarea serie de curse de tip Grand Prix, unde avea să fie condus de piloții legendari ai echipei Bugatti. Este suficient să amintim de Rene Dreyfus, pilot de top al perioadei interbelice și erou al rezistenței franceze, care s-a aflat la volanul acestuia la mijlocul anilor ’30, precum și Robert Benoist sau Jean Pierre Wimille.
Apoi, tehnicienii de la Bugatti au transformat exemplarul într-un model de stradă, demontând compresorul și adăugând componente noi, inclusiv o nouă transmisie manuală cu patru trepte complet sincronizată, faruri și un parbriz. Cu toate acestea, exemplarul a continuat să concureze în unele curse, pe care a reușit să le câștige cum ar fi Marele Premiu al Algeriei iar în cele din urmă, a ajuns în colecția Regelui Leopold al III-lea al Belgiei.
Ettore Bugatti a revopsit acest Type 59 Sports din albastru la negru, care era culoarea preferată a Regelui. Ce s-a întâmplat cu acest automobile interbelic în timpul deținerii regelui rămâne vag, dar știm că s-a mutat în Belgia în 1959 împreună cu monarhul și familia sa. Acesta l-a vândut în 1967 și de atunci a trecut prin mâinile câtorva proprietari și din fericire, toți au făcut eforturi mari pentru a păstra originalitatea automobilului. Exemplarul a fost înscris la Pebble Beach Concours d’Elegance de către actualul său proprietar, Fritz Burkard din Zug (Elveția), fiind pentru prima dată când un proprietar european câștigă marele trofeu Best of Show la concursul auto retro american.
Bugatti alături de Mercedes-Benz, sunt mărcile auto care au obținut cele mai multe trofee Best of Show la Pebble Beach Concours d’Elegance. Fiecare din cele două branduri a reușit să-și adjudece un număr de zece trofee.
În acest an, nominalizații pentru Best of Show au inclus un Talbot-Lago T26 Grand Sport Saoutchik Fastback Coupe construit în 1948 din Republica Cehă, un Packard 1108 Twelve LeBaron Sport Phaetonmodel 1934 din Ohio (SUA) și o Lancia Stratos HF Zero Bertone realizată în 1970 din California (SUA).
Am prezentat un scurt istoric dedicat câștigătorului Best of Show la ediția din acest an de la Pebble Beach Concours d’Elegance respectiv Bugatti-ul Type 59 Sports1934 aparținând Pearl Collection din Elveția. Acesta marchează o schimbare semnificativă a tradiției la Pebble Beach Concours d’Elegance, fiind primul automobil de la categoria Prize-Winning Patina care a câștigat premiul principal al evenimentului, câștigătorii din trecut fiind de obicei modele restaurate cu meticulozitate, construite în anii ’20 și ’30. Putem spune că, acest lucru deschide o nouă cale pentru cei care doresc să câștige marele premiu Best of Show la Pebble Beach cu propriile lor automobile aflate în stare de conservare și cu patină, precum acest Bugatti Type 59 și care cu siguranță va fi un exemplu incredibil de greu de urmat.
Toate premiile Pebble Beach Concours d’Elegance 2024
Best of Show
Bugatti Type 59 Sports 1934
The Pearl Collection/Fritz Burkard, Zug, Elveția
Best of Show Nominees
Talbot-Lago T26 Grand Sport Saoutchik Fastback Coupé 1948
Robert Kudela, Chropyně, Republica Cehă
Packard 1108 Twelve LeBaron Sport Phaeton 1934
Harry Yeaggy, Cincinnati, Ohio
Lancia Stratos HF Zero Bertone Coupe 1970
Phillip Sarofim, Beverly Hills, California
Elegance Awards
Gwenn Graham Most Elegant Convertible
Packard 1108 Twelve Dietrich Convertible Sedan 1934
The JBS Collection/Jack Boyd Smith Jr., Elkhart, Indiana
B.&Dorothy Nethercutt Most Elegant Closed Car
Packard 1108 Twelve Dietrich Sport Sedan 1934
Lehrman Collection, Palm Beach, Florida
Jules Heumann Most Elegant Open Car
Maserati A6G/54 2000 Zagato Spyder 1955
Chris Shane, Manhattan Beach, California
Strother MacMinn Most Elegant Sports Car
Maserati A6GCS Frua Spyder 1955
Jonathan & Wendy Segal, San Diego, California
Special Awards
Alec Ulmann Trophy
Hispano-Suiza J12 Vanvooren Cabriolet 1934
The Hon. Sir Michael Kadoorie, Hong Kong
Ansel Adams Award
Land Rover Series IIA 109” Special Station Wagon 1962
Anne Brockinton Lee/The Lee Collection, Sparks, Nevada
ArtCenter College of Design Award
Maserati A6G Zagato Berlinetta 1956
Jonathan & Wendy Segal, San Diego, California
Briggs Cunningham Trophy
Packard 1108 Twelve Dietrich Convertible Sedan 1934
The JBS Collection/Jack Boyd Smith Jr., Elkhart, Indiana
Center for Automotive Research at Stanford (CARS) Award for Automotive Innovation
Bugatti Type 59 Sports 1934
The Pearl Collection/Fritz Burkard, Zug, Elveția
Chairman’s Trophy
Ferrari 330 GTC Coupe Speciale 1967
Heinecke Family, Bangkok, Thailand
Charles A. Chayne Trophy Marmon Sixteen LeBaron 2-4 Rumble Seat Coupe 1931
Gary Severns, Long Beach, California
Classic Car Club of America Trophy
Packard 734 Speedster Eight Victoria Coupe 1930
The Nethercutt Collection/Helen & Jack Nethercutt, Sylmar, California
Dean Batchelor Trophy
Cannara Roadster 1966
Guy Dirkin, Clermont, Florida
Elegance in Motion Trophy
Lagonda V12 Race Car (DP115/2) 1954
Lawrence Stroll, Warwickshire, Marea Britanie
Enzo Ferrari Trophy
Ferrari 365 GTB/4 Scaglietti Competizione Berlinetta 1973
David MacNeil, Fort Lauderdale, Florida
FIVA Prewar Trophy
Aston Martin Sports Model “Feltham Flyer” Bertelli Two Seater 1928
Paul & Deirdre Lee, Studio City, California
FIVA Postwar Trophy
Ferrari 250 GT Scaglietti Berlinetta Lusso 1964
Earl Waggoner & Tony Owen, Manhattan Beach, California
The French Cup
Bugatti Type 57SC Corsica Roadster 1937
John Rich, Gilberton, Pennsylvania
Gran Turismo Trophy
Lancia Stratos HF Zero Bertone Coupe 1970
Phillip Sarofim, Beverly Hills, California
Lincoln Trophy
Lincoln Model L Locke Sport Roadster 1930
Stan Lucas, Long Beach, California
Lorin Tryon Trophy
Phillip Sarofim, Beverly Hills, California
Lucius Beebe Trophy
Rolls-Royce Phantom II Continental H.J. Mulliner Close-Coupled Weymann Saloon 1931
Rajiv Kehr Aditya Dispomed Products Pvt. Ltd., IMT Manesar, India
Mercedes-Benz Star of Excellence Award
Mercedes-Benz 710 SSK Corsica Drophead 1928
William E. (Chip) Connor, Hong Kong
Montagu of Beaulieu Trophy
Jaguar XJ220C Le Mans Coupe 1993
Henry Pearman—Historic Classics Collection, Heathfield, Marea Britanie
The Phil Hill Cup
Maserati 450S Zagato Berlinetta 1957
Rob Walton, Scottsdale, Arizona
Tony Hulman Trophy
Maserati 250F Open Wheel Race Car 1956
Lawrence Auriana, Greenwich, Connecticut
Class Awards
A-1: Antique
1st: Pierce-Arrow 48 B-4 Vestibule Suburban 1916, Bradley & Andrew Greene, Portola Valley, California
2nd: Mercedes 70 HP Rothschild & Fils Triple Phaeton 1906, The Keller Collection at the Pyramids, Petaluma, California
3rd: Alco 40 HP Runabout 1909. Bruce McCaw, Redmond, Washington
A-2: Packard Early (Pre-Twin Six)
1st: Packard 4-48 Seven-Passenger Touring 1914, Ross & Beth Myers, Boyertown, Pennsylvania
2nd: Packard Model F Rear Entrance Tonneau 1903, Joe & Janice Conzonire, San Marino, California
3rd: Packard 30 Runabout 1907, Steven Adler, New Vernon, New Jersey
C-1: American Classic Open
1st: Chrysler CL Imperial Custom LeBaron Phaeton 1933, Academy of Art University, San Francisco, California
2nd: Cord 812 Phaeton 1937, Donald & Paula Beck, Tulsa, Oklahoma
3rd: Stutz DV-32 LeBaron Speedster 1931, Larry Carter, Los Gatos, California
C-2: American Classic Closed
1st: Packard 1108 Twelve Dietrich Sport Sedan 1934, Lehrman Collection, Palm Beach, Florida
2nd: Nash 1297 Ambassador Eight Brougham 1934, Nicola Bulgari/The NB Center for American Automotive Heritage, Allentown, Pennsylvania
3rd: Chrysler Imperial C-15 LeBaron Town Car 1937, Howard & Roz Kroplick, East Hills, New York
D-2: Packard 125th Anniversary Open Custom Coachwork
1st: Packard 1108 Twelve LeBaron Sport Phaeton 1934, Harry Yeaggy, Cincinnati, Ohio
2nd: Packard 1106 Twelve LeBaron Runabout 1934, Harry Yeaggy, Cincinnati, Ohio
3rd: Packard 1006 Custom Twelve Dietrich Convertible Victoria 1933, The Singleton Collection, Newport Beach, California
G: Duesenberg
1st: Duesenberg SJ LaGrande Phaeton 1933, Thomas Maoli, Whippany, New Jersey
2nd: Duesenberg J Rollston Victoria Coupe 1932, Donald Ghareeb, Vestavia Hills, Alabama
3rd: Duesenberg J Walker Torpedo Phaeton 1935, Anne Brockinton Lee/The Lee Collection, Sparks, Nevada
H: Rolls-Royce Prewar
1st: Rolls-Royce Phantom III James Young Coupe 1938, Stephen F. Brauer, St. Louis, Missouri
2nd: Rolls-Royce Phantom I Piccadilly Roadster 1927, Kendall Rosemeyer, Prescott, Arizona
3rd: Rolls-Royce Silver Ghost Oxford Touring 1925, Heather & Harry Clark, Paradise Valley, Arizona
I: Mercedes-Benz Prewar
1st: Mercedes-Benz 710 SSK Corsica Drophead 1928, William E. (Chip) Connor, Hong Kong
2nd: Mercedes-Benz 540K Special Roadster 1936, William U. Parfet, Hickory Corners, Michigan
3rd: Mercedes-Benz 500/540K Cabriolet A 1935, John D. Groendyke, Enid, Oklahoma
J-1: European Classic Touring Early
1st: Hispano-Suiza H6B Fernandez et Darrin Cabriolet 1923, Sam & Emily Mann, Englewood, New Jersey
2nd: Hispano-Suiza J12 Vanvooren Cabriolet 1934, The Hon. Sir Michael Kadoorie, Hong Kong
3rd: Röhr 8 Type F Streamliner 1932, Mary & Ted Stahl, Punta Gorda, Florida
J-2: European Classic Touring Late
1st: Delage D8-120 Letourneur et Marchand Aérosport 1938, Dana & Patti Mecum, Geneva Lake, Wisconsin
2nd: Bugatti Type 57C Gangloff Aravis 1938, Gwen & Tom Price, Belvedere, California
3rd: Lagonda V12 Drophead Coupé 1939, Nishant Dossa, Mumbai, India
J-3: European Classic Sport
1st: Bugatti Type 55 Roadster 1933, Robert Bishop, Palm Beach, Florida
2nd: Bentley 3 Litre Super Sport Surbico Tourer 1926, Miles Collier Collection @ Revs Institute, Naples, Florida
3rd: Delahaye 135 S Figoni et Falaschi Coupé 1936, David F. D’Addario Family, Jupiter Island, Florida
L-1: Prewar Preservation
1st: Bugatti Type 59 Sports 1934, The Pearl Collection/Fritz Burkard, Zug, Elveția
2nd: Mercedes-Benz 770 Pullman Limousine 1938, VA Collection, Battenberg, Germania
3rd: Aston Martin Sports Model “Feltham Flyer” Bertelli Two Seater 1928, Paul & Deirdre Lee, Studio City, California
L-2: Postwar Preservation 1st: Serenissima 308V Fantuzzi Spyder 1965, Tom McGough Sr./Tom McGough Jr., Shoreview, Minnesota
2nd: Lamborghini Miura P400 Coupé 1967, Nicholas & Shelley Schorsch of the Audrain Collection, Newport, Rhode Island
3rd: Land Rover Series IIA 109” Special Station Wagon 1962, Anne Brockinton Lee/The Lee Collection, Sparks, Nevada
M-1: Ferrari Early
1st: Ferrari 375 MM Ghia Coupe 1954, Tom & Jill Peck, Irvine, California
2nd: Ferrari 212 Inter Ghia Coupe Speciale 1952, Dennis & Susan Garrity, De Pere, Wisconsin
3rd: Ferrari 212 Export Vignale Cabriolet 1951, Michael & Jillion Weisberg, Los Angeles, California
M-2: Ferrari Late
1st: Ferrari 250 GTO Scaglietti Coupe 1962, Tom Hartley Jnr., Swadlincote, Marea Britanie
2nd: Ferrari 250 GT Pinin Farina Cabriolet Series I 1958, Jerry Roehl, Los Ranchos, New Mexico
3rd: Ferrari 410 Superamerica Pinin Farina Coupe 1959, Sam Lombardo, Vero Beach, Florida
O-1: Postwar Sports Racing
1st: Jaguar D-type Race Car 1955, Mark Haddawy, Los Angeles, California
2nd: Fiat 8V Zagato Berlinetta 1956, Private Collection, Knokke, Belgia
3rd: Porsche 356B 1600GS Carrera GTL Abarth Coupe 1960, Jack & Kingsley Croul, Corona del Mar, California
O-2: Postwar Sports 1st: Lamborghini Miura P400 SV Bertone Coupé Speciale 1971, Devon MacNeil, Wellington, Florida
2nd: Bizzarrini 5300 GT Strada Series I Coupe 1967, William H. & Cheryl K. Swanson, Pebble Beach, California
3rd: Aston Martin DB4 Coupé 1960, Richard & Peggy Preiser, Delray Beach, Florida
O-3: Postwar Touring
1st: Talbot-Lago T26 Grand Sport Saoutchik Fastback Coupé 1948, Robert Kudela, Chropyně, Republica Cehă
2nd: Mercedes-Benz 300 SC Cabriolet 1956, Todd Blue/LAPIS, Malibu, California
3rd: Bentley Mark VI Figoni et Falaschi Grand Touring Coupé 1947, John Shaloub, Festus, Missouri
P-1: Maserati Road Cars
1st: Maserati A6G/54 2000 Zagato Spyder 1955, Chris Shane, Manhattan Beach, California
2nd: Maserati Ghibli 4.9 SS Ghia Coupé 1972, Peter Wilde, Brookline, Massachusetts
3rd: Maserati Sebring II Vignale Coupé 1965, John Clark & Gayle Pirie, Berkeley, California
P-2: Maserati Race Cars
1st: Maserati 300S Fantuzzi Spyder 1956, Robert Davis, New York, New York
2nd: Maserati Tipo 61 Birdcage 1960, Thomas Mittler, Santa Fe, New Mexico
3rd: Maserati 450S Spyder 1957, Fastwelve, Redmond, Washington
Q-1: Maserati Frua
1st: Maserati A6G 2000 Frua Spyder 1951, Henrik Jorst/Cool Classics International, Reno, Nevada
2nd: Maserati Mistral Frua Coupé 1964, Timothy G. & Cara R. Hoxie, and Michael Rubinstein, Orinda, California
3rd: Maserati A6G/54 Frua Berlinetta 1955, Lawrence Auriana, Greenwich, Connecticut
Q-2: Frua
1st: Momo Mirage Frua Coupe 1973, Peter Kalikow, New York, New York
2nd: Nardi 750 Frua Barchetta 1953, Edward Gregory, Bernardsville, New Jersey
3rd: FIAT 1100 C Frua Barchetta 1946, Don Bernstein & Patt Taylor, Clark’s Summit, Pennsylvania
R: 1990s BPR & FIA GT Race Cars
1st: Ferrari F40 GTE Michelotto 1996, Jacob Brunsborg, Silkeborg, Danemarca
2nd: Bugatti EB110 Sport Competizione 1995, Chris Hrabalek, Berlin, Germania
3rd: Mercedes AMG CLK GTR Coupe 1997, The Irish Family, Los Angeles, California
V-1: Wedge-Shaped Concept Cars & Prototypes Early
1st: Lancia Stratos HF Zero Bertone Coupe 1970, Phillip Sarofim, Beverly Hills, California
2nd: Ghia Streamline X “Gilda” Coupe 1955, Bradley & Buzz Calkins, Englewood, Colorado
3rd: Plymouth XNR Ghia Roadster 1960, Linda & Paul Gould, Pawling, New York
V-2: Wedge-Shaped Concept Cars & Prototypes Late
1st: Aston Martin Bulldog 1979, Phillip Sarofim, Beverly Hills, California
2nd: Vector W8 Coupe 1993, Private Collection
3rd: Lotec C1000 Coupe 1991, Jonathan Weizman, Mountain Lakes, New Jersey
Site-ul nostru folosește cookies pentru a asigura utilizatorii de o experiență cât mai bună. Dând click pe OK, confirmați că sunteți de acord cu Termenii și condițiile.OkPolitica De ConfidentialitatePolitica Cookies
GDPR
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.