-
AVANGARDISTA LANCIA AURELIA A ANIVERSAT 70 DE ANI
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/AVANGARDISTA-LANCIA-AURELIA-A-ANIVERSAT-70-DE-ANI.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Prima fotografie oficiala cu Lancia Aurelia B10
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Prima-fotografie-oficiala-cu-Lancia-Aurelia-B10.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B10-1951-4.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B10-1951.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B10-1951-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B10-1951-3.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-1951.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-1951-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B22 1952
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B22-1952.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B15 1952
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B15-1952.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B15 1952 (2)
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B15-1952-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 1952
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-1952.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 1952 Rally
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-1952-Rally.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 1953
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-1953.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 1953
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-1953-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B12 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B12-1954.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 2500 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1954.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Spider 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Spider-1954.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Spider 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Spider-1954-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Spider 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Spider-1954-3.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B12 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B12-1955-1.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B12 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B12-1955-2-1.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 2500 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1955.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 2500 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1955-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Spider 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Spider-1955.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Spider 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Spider-1955-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Spider 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Spider-1955-3.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Convertible 1956
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Convertible-1956.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Convertible 1956
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Convertible-1956-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 2500 1957
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1957-1.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B20 GT 2500 1957
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1957-2-1.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Convertible 1957
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Convertible-1957.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia B24 Convertible 1957
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-B24-Convertible-1957-2.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Interior fata Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Interior-fata-Lancia-Aurelia-B10-1951.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Interior spate Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Interior-spate-Lancia-Aurelia-B10-1951.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Portbagaj Lancia Aurelia B10 1951
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Portbagaj-Lancia-Aurelia-B10-1951.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Sasiu Lancia Aurelia B10
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Sasiu-Lancia-Aurelia-B10.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Schema tehnica Lancia Aurelia B10 1950
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Schema-tehnica-Lancia-Aurelia-B10-1950.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Schema tehnica Lancia Aurelia 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Schema-tehnica-Lancia-Aurelia-1954.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Cockpit Lancia Aurelia B12 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Cockpit-Lancia-Aurelia-B12-1954.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Cockpit Lancia Aurelia B20 GT 2500 1953
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Cockpit-Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1953.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Cockpit Lancia Aurelia B20 GT 2500 1956
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Cockpit-Lancia-Aurelia-B20-GT-2500-1956.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Cockpit Lancia Aurelia B24 Spider 1954
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Cockpit-Lancia-Aurelia-B24-Spider-1954.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Motor V6 2.5L
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Motor-V6-2.5L.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia Giardinetta by Viotti 1952
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-Giardinetta-by-Viotti-1952.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia Coupe by Vignale 1952
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-Coupe-by-Vignale-1952.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia Coupe by Allemano 1952
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-Coupe-by-Allemano-1952.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia Coupe by Vignale 1953
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-Coupe-by-Vignale-1953.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia PF200 Spider 1953
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-PF200-Spider-1953.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia Florida by Pininfarina 1955
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-Florida-by-Pininfarina-1955.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
-
Lancia Aurelia Nardi Raggio Azzurro 2 by Vignale 1958
https://auto-retro-passion.ro/wp-content/uploads/2020/12/Lancia-Aurelia-Nardi-Raggio-Azzurro-2-by-Vignale-1958.jpg
La ediția din 1950 a Salonului Auto de la Torino, producătorul auto italian Lancia lansa modelul din clasa medie superioară Aurelia ca succesor al modelului Aprilia. De la debut, Aurelia a impresionat prin: design-ul elegant, finisările de calitate, postul de conducere atent studiat din punct de vedere ergonomic, spațiul interior generos, confortul ridicat la rulare și nu în ultimul rând soluțiile tehnice avansate, unele dintre ele aplicate în premieră. La finalul celui de-al Doilea Război Mondial, inginerul Gianni Lancia (fiul fondatorului firmei Vicenzo Lancia) aflat în conducerea producătorului auto italian Lancia, demarează proiectele unor viitoare modele care urmau […]
Transmisia se realiza pe roțile din spate și era asigurată de o cutie de viteze manuală cu 4 trepte. În ceea ce privește sistemul de frânare, evident hidraulic, trebuie remarcat faptul că, în spate, tamburii erau amplasați într-o poziție centrală, la ieșirea blocului diferențial, cu scopul evident de a reduce masele. Suspensia din față menține schema clasică Lancia cu roți independente, arcuri elicoidale și amortizoare hidraulice încorporate, în timp ce în spate a fost creat un inovativ sistem de suspensie cu roți independente, brațe triunghiulare oblice și brațe exterioare (sistem Armstrong). Direcția era de tipul cu șurub melcat și roată elicoidală (tiranții au bucșe elastice și articulații sferice), poziția normală de conducere era pe partea dreaptă (numai începând cu anul 1951 este posibil să se opteze pentru post de conducere pe stânga iar modelul cu această caracteristică se distinge prin sufixul „S” în denumirea completă.
Modelul B10 beneficia de o structură autoportantă și se caracteriza printr-un design foarte sobru și elegant, inspirat de cel al modelului Aprilia în varianta carosată de Pininfarina în perioada 1946-1948, dar proiectată de studiurile Lancia care au modernizat și rotunjit liniile. De asemenea stilul grilei frontale a fost menținut, chiar dacă a fost restilizat și redimensionat. Partea din spate se caracteriza printr-un portbagaj de dimensiuni ample și printr-o conexiune cu o rază amplă între habitaclu și portbagaj. Dimensiunile caroseriei erau generoase pentru clasa medie superioară europeană (Lxlxh: 4.420×1.560×1.500 m, ampatament 2.860 m) fiind asemănătoare cu cele ale principalelor modele concurente: Alfa Romeo 1900, Citroen Traction Avant, Fiat 1400, Mercedes 170V, Opel Rekord P2 și Rover 75.
Abandonând numele orașelor Lazio (Ardea, Aprilia), Lancia atribuie proiectului B10 denumirea Aurelia, un nume care, dacă doriți, are un sunet armonios care reflectă pe deplin caracterul mașinii. Cu această ocazie începe seria de nume corespunzătoare drumurilor consulare romane. Seria va continua cu Appia în 1953 și cu Flaminia în 1957. Via Aurelia este unul dintre cele mai importante drumuri romane care leagă Roma de Arles prin Civitavecchia, Pisa și Genova. Prima secțiune, cea italic, a fost construită în secolul al II-lea î.Hr., în timp ce continuarea până la Arles datează din epoca imperială.
Producția primei serii Aurelia în varianta berlină este sistată la începutul anului 1954 după 10.386 de unități iar ca și curiozitate, din acestea, 9.132 sunt livrate cu postul de conducere pe partea dreaptă și doar 1.254 unități au fost realizate cu volanul pe partea stângă.